Oletko ikinä

Anonyymi-ap

ajatellut tai arvioinut, että kuinka moni on tehnyt itselleen kivaa sinua ajatellen?

37

404

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Mun mielestä pienet lapset käy läpi anaali -ja genitaalivaiheen siinä joskus ennen kuudenetta ikävuotta? What the fuck are you tweaking bro?

• Anonyymi00027
        UUSI

Sulla se on vielä edessä.

• Anonyymi00002
      UUSI

Like for fucking real i'm spreading my arms in here.

• Anonyymi00003
      UUSI

Like.. for real? This is how you roll god?

• Anonyymi00004
      UUSI

Are you fucking retarded or some shit?

• Anonyymi00005
      UUSI

Horny ass tricks
      up in this bitch

• Anonyymi00006
      UUSI

Ei uskoisi että ap on yöhoitaja nainen. Tosi naiselllista.

• Anonyymi00010
        UUSI

Onko tämä hoitsuhahmosi kaivettu naftaliinista nyt taas vaihteeksi, gallupsetä? Köyhää on

• Anonyymi00007
      UUSI

Opettelee ilm jotain gangsta arguja. Naiset ei puhu bro toisilleen

• Anonyymi00008
      UUSI

Luulen, että siihen mieheen käy kuumana aika moni muukin nainen. 👧🧒👦👩👩‍🦱👩‍🦰🧔‍♀️🧓👵🧕

• Anonyymi00035
        UUSI

En tiedä minkälaista se olisi kaivatulleni, jos olemme joskus yhdessä. Kuinka hän oppisi suhtautumaan siihen, että monelle naiselle tulee hengitysvaikeuksia, jos on on vähän aikaa samassa tilassa erityisesti jos olen avoin itseni, jossa ei ole kuitenkaan tarkoitus iskeä ketään.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

En tiedä minkälaista se olisi kaivatulleni, jos olemme joskus yhdessä. Kuinka hän oppisi suhtautumaan siihen, että monelle naiselle tulee hengitysvaikeuksia, jos on on vähän aikaa samassa tilassa erityisesti jos olen avoin itseni, jossa ei ole kuitenkaan tarkoitus iskeä ketään.

Kaasuttaako niin kovasti, että tulee naisille hengitysvaikeuksia? Ehkä vähän nolottaisi, mutta voisin laittaa sitten omatkin pierut sinun piikkiin.

• Anonyymi00009
      UUSI

En. Miksi sellaista miettisin. Riittää, että yhdessä aiheutin tai aiheutan jotain olotiloja.

• Anonyymi00011
      UUSI

Tuskin kovin moni

• Anonyymi00012
      UUSI

Aiina halunnu nähdä vemppaajam

• Anonyymi00013
      UUSI

Mulle on yli 1000 miestä tunnustanut asian
      alaston suomessa olemisen aikaan 🤮.
      En kaipaa yhtäkään ilmoitusta lisää...
      Naiselta jonka kuville runkataan .

• Anonyymi00014
        UUSI

Tuota... Eikö se ole sen AS: n koko idea?
        Viaton kysymys naiselta, jolla ei ole missään alastonkuvia

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Tuota... Eikö se ole sen AS: n koko idea?
        Viaton kysymys naiselta, jolla ei ole missään alastonkuvia

Jotenkin kieroutunutta laitella alastonkuvia ja sitten oksennella ajatukselle toiminnasta jonka luulisi olevan melko luonnollinen reaktio tuollaisille kuville kyseisellä alustalla. Tuskin niitä kuvia virkkuukoukut käsissäkään katsellaan.

Mutta monet naiset on kieroja narsisteja joten sinällään asia ei yllätä. Se on vaan harmi kun tekee itseään tykö niin ei voi aina valita keneltä sitä huomiota saa... 🤷🏻‍♂️

• Anonyymi00015
      UUSI

Mistä sellaista voisi tietää? Ellei joku kerro. Yleensä poistan ne seuraajista, jos jutut menee liian pitkälle. Eräs työkaveri joskus sanoi, että "kaikki" miespuoliset työkaverit aina ihastuvat minuun, olivat kertoneet hänelle. En minä vaan ollut mitään huomannut. Ei tuollaisia ole järkeä miettiä.
      Vanha nainen

• Anonyymi00016
      UUSI

En kyllä ole. Pari ilmottanut et panisin. En olis halunnut tietää.

• Anonyymi00021
        UUSI

Ei vissiin ollut vaan oikea herra ehdottelemassa

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ei vissiin ollut vaan oikea herra ehdottelemassa

En kyllä käytäisi heistä nimitystä herra. Pojankloppi paremmin ja elähtänyt ukkeli.

• Anonyymi00017
      UUSI

Miehethän ajattelee ketä vaan, vaikka sarjakuvahahmoa, kunhan on fantasiaa.

• Anonyymi00018
      UUSI

En ole ajatellut moista. Veikkaisin kyllä, ettei kukaan.

• Anonyymi00019
      UUSI

ärsyrttävää ruoollainen joku welävöinrti kuin viittilöicär kuin vii5tomakieltä jotain..

ainoa merkk mikä itsellä viittomise3ssl.. oikea etusoemi pystyyn.. haluan puheenbuoron.

• Anonyymi00022
      UUSI

Vain kaksi tiedän varmuudella. Epäilen että ehkä neljä yhteensä.
      -M45

• Anonyymi00024
      UUSI

Tämä palsta on kyllä saanut ajattelemaan kaikkea maasta taivaaseen. Itse olen piilossa...mutta voi niitä somepoloisia, jotka tykkää esitellä itseään.

• Anonyymi00025
      UUSI

En todellakaan. En ole kiinnostunut muiden touhuista, minun ei tarvi niistä tietää.

• Anonyymi00026
      UUSI

Enpä ole miettinyt. Ei kiinnosta tuollainen. Hittojako minä sillä tiedolla tekisin?

• Anonyymi00028
      UUSI

Iiiik, en. Apua.

• Anonyymi00029
      UUSI

R....rakkaalle tottakai olen tehnyt ja hän tietää sen ja taitaapa vähän pöksyt olla märkänä hänellä minkä hän on kertonut🤤

• Anonyymi00030
      UUSI

Kyllä tiedän muutaman sellaisen haaveilijan.
      Ei loukkaa mitenkään. Elämä on sellaista aika ajoin.

• Anonyymi00031
      UUSI

Täällä pitäisi kieltää s*ksistä puhuminen kokonaan, koska on vähän VAIKEETA 😂

• Anonyymi00032
      UUSI

Sellasta se elämä on, kaikki ajattelee silloin jotain ihmistä, toivottavasti ihmistä kun tekee kivaa itselleen. Hyvä jos on joskus kelvannut edes ajatuksen tasolle asti.

• Anonyymi00033
      UUSI

En ole ajatellut, mutta nyt kun kysyt, niin muutama on kertonut itse.

• Anonyymi00034
      UUSI

pyöeitö nukkumaan mennessä peiton alla kuin joku RToenado?

• Anonyymi00037
      UUSI

Ei varmasti kukaan 😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      266
      3423
    2. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      38
      2470
    3. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      333
      2202
    4. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      82
      2066
    5. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      32
      1981
    6. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      109
      1943
    7. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      47
      1832
    8. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      33
      1549
    9. Särkyneelle sydämelle

Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂
      Suhteet
      30
      1520
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      125
      1401
    Aihe