Voidaanko pakottaa hoitolaitokseen

Anonyymi-ap

Iäkäs äitini on ns joutunut tähån. Mietinkin voiko vanhuksen pakottaa ?

15

510

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Muistisairas esim voidaan …
      Voi kun itse ei eläisi niin pitkään ettei kotona saa olla..

• Anonyymi00002

Pitää miettiä siltäkin kannalta, onko nykyinen asumistapa selvästi vaarallinen. Jos omassa kodissa uhkaa kaatua, niin käsi paketissa ikäihmisellä olisi erittäin ikävä tilanne. Tai jos lähtee yksin ulos seikkailemaan tms. Onko kunto heikentynyt nopeasti?

• Anonyymi00003

Hön joutui muistisairaus on edennyt.
        Ei tunne meitä läheisiä.

• Anonyymi00004

Se on elämää se , kun ikää tulee.
      MUTTA
      Olisi todella toivottavaa että turhat tyypit jättäisi rauhaan kun ihmisillä on muuta tärkeämpää murhetta.
      Ei tarvita TYHJÄNPUHUJIA tässä elämässä.

• Anonyymi00005

Jos hän ei pärjää kotona niin eikö palvelu asunto ole siinä tapauksessa paras.

• Anonyymi00006

on.

• Anonyymi00007

Mutta jos hoitajat kysyy omaiselta miten saada vanhus suihkuun, onkohan he pätevät hoitajat ? Eikö se ole heidän työtään?

• Anonyymi00008

Niin vaan vaiettiiin se Pöytyänkin vanhusjuttu.... Ei sanaakaan hiiskuttu kuka ja mitä ja miksi.....

• Anonyymi00009

Niinkai valitettavasti! Syyteharkintaan eteni ja siihen taisi jäädä. Toisaalta on vanhuksia, jotka ei halua apuja ja laitoksiin, vaan kuolee mieluummin ennemmin kotona.

Omituinen oli myöskin se erään afrikkalaisen muusikon tjsp pikkulapsen epäilty pahonpitely. Moni HUS:n asiantuntija oli sitä mieltä, että löydökset sopii pahoinpitelyyn paremmin kuin vaihtoehtoisiin, mutta tämä ko. tyyppi pyysi ties keiltä asiantuntijoilta lausuntoja. Syyttäjä päätti pelkästään tältä pohjalta jättää syyttämättä - siis käytännössä toimia tuomarina - koska m,uuten olisi kyseessä ollut rasismi.

Paljonkohan annettu ns. poliittista ohjausta, että nyt pitää säästää...

lajijsuris

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Niinkai valitettavasti! Syyteharkintaan eteni ja siihen taisi jäädä. Toisaalta on vanhuksia, jotka ei halua apuja ja laitoksiin, vaan kuolee mieluummin ennemmin kotona.

Omituinen oli myöskin se erään afrikkalaisen muusikon tjsp pikkulapsen epäilty pahonpitely. Moni HUS:n asiantuntija oli sitä mieltä, että löydökset sopii pahoinpitelyyn paremmin kuin vaihtoehtoisiin, mutta tämä ko. tyyppi pyysi ties keiltä asiantuntijoilta lausuntoja. Syyttäjä päätti pelkästään tältä pohjalta jättää syyttämättä - siis käytännössä toimia tuomarina - koska m,uuten olisi kyseessä ollut rasismi.

Paljonkohan annettu ns. poliittista ohjausta, että nyt pitää säästää...

lajijsuris

Varhan kokous on pian ja he toki puhuu narsistin lailla MUSTAN VALKOISEKSII kun on palaveri omaisten ja heidän kesken.

• Anonyymi00011

Äitisi ei enää ymmärrä mikä on hänen parhaakseen. Hyvä jos pääsee säännöllisen hoidon piiriin.

• Anonyymi00012

On jo mutta joo totta. Rahat ne kyllä vie kaiken

• Anonyymi00013

Olisiko kuitenkin turvallisempi kotona?

• Anonyymi00014

hyvä kysymys

• Anonyymi00015

M1 lähete ? koskee nuorempaa väkeä , jos pakosta puhutaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1789
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      923
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      113
      831
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      621
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe