Iäkäs äitini on ns joutunut tähån. Mietinkin voiko vanhuksen pakottaa ?
Voidaanko pakottaa hoitolaitokseen
12
474
Vastaukset
- Anonyymi00001
Muistisairas esim voidaan …
Voi kun itse ei eläisi niin pitkään ettei kotona saa olla.. - Anonyymi00002
Pitää miettiä siltäkin kannalta, onko nykyinen asumistapa selvästi vaarallinen. Jos omassa kodissa uhkaa kaatua, niin käsi paketissa ikäihmisellä olisi erittäin ikävä tilanne. Tai jos lähtee yksin ulos seikkailemaan tms. Onko kunto heikentynyt nopeasti?
- Anonyymi00003
Hön joutui muistisairaus on edennyt.
Ei tunne meitä läheisiä.
- Anonyymi00004
Se on elämää se , kun ikää tulee.
MUTTA
Olisi todella toivottavaa että turhat tyypit jättäisi rauhaan kun ihmisillä on muuta tärkeämpää murhetta.
Ei tarvita TYHJÄNPUHUJIA tässä elämässä. - Anonyymi00005
Jos hän ei pärjää kotona niin eikö palvelu asunto ole siinä tapauksessa paras.
- Anonyymi00006
on.
- Anonyymi00007
Mutta jos hoitajat kysyy omaiselta miten saada vanhus suihkuun, onkohan he pätevät hoitajat ? Eikö se ole heidän työtään?
- Anonyymi00008
Niin vaan vaiettiiin se Pöytyänkin vanhusjuttu.... Ei sanaakaan hiiskuttu kuka ja mitä ja miksi.....
- Anonyymi00009
Niinkai valitettavasti! Syyteharkintaan eteni ja siihen taisi jäädä. Toisaalta on vanhuksia, jotka ei halua apuja ja laitoksiin, vaan kuolee mieluummin ennemmin kotona.
Omituinen oli myöskin se erään afrikkalaisen muusikon tjsp pikkulapsen epäilty pahonpitely. Moni HUS:n asiantuntija oli sitä mieltä, että löydökset sopii pahoinpitelyyn paremmin kuin vaihtoehtoisiin, mutta tämä ko. tyyppi pyysi ties keiltä asiantuntijoilta lausuntoja. Syyttäjä päätti pelkästään tältä pohjalta jättää syyttämättä - siis käytännössä toimia tuomarina - koska m,uuten olisi kyseessä ollut rasismi.
Paljonkohan annettu ns. poliittista ohjausta, että nyt pitää säästää...
lajijsuris - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niinkai valitettavasti! Syyteharkintaan eteni ja siihen taisi jäädä. Toisaalta on vanhuksia, jotka ei halua apuja ja laitoksiin, vaan kuolee mieluummin ennemmin kotona.
Omituinen oli myöskin se erään afrikkalaisen muusikon tjsp pikkulapsen epäilty pahonpitely. Moni HUS:n asiantuntija oli sitä mieltä, että löydökset sopii pahoinpitelyyn paremmin kuin vaihtoehtoisiin, mutta tämä ko. tyyppi pyysi ties keiltä asiantuntijoilta lausuntoja. Syyttäjä päätti pelkästään tältä pohjalta jättää syyttämättä - siis käytännössä toimia tuomarina - koska m,uuten olisi kyseessä ollut rasismi.
Paljonkohan annettu ns. poliittista ohjausta, että nyt pitää säästää...
lajijsurisVarhan kokous on pian ja he toki puhuu narsistin lailla MUSTAN VALKOISEKSII kun on palaveri omaisten ja heidän kesken.
- Anonyymi00011
Äitisi ei enää ymmärrä mikä on hänen parhaakseen. Hyvä jos pääsee säännöllisen hoidon piiriin.
- Anonyymi00012
On jo mutta joo totta. Rahat ne kyllä vie kaiken
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62885
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm32598- 37571
- 86527
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110525- 41481
- 37465
- 70446