Kanssa jos rakastat sitä
Ole siteen sen
14
219
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Jos joka viikko pitää niin sitten se tuskin on vain pelkkää ystävyyttä
- Anonyymi00013UUSI
Tai lähes joka päivä!
- Anonyymi00002UUSI
Halut lopahtaa kyllä kun hän on sen kanssa jatkuvasti
- Anonyymi00003UUSI
Oon pahoillani 😔 mutta sulla oli sillon muuta. Ehkä mä vähän rakastuinkin siihen
- Anonyymi00004UUSI
Keneen muuhunkin
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Keneen muuhunkin
J mieheen
- Anonyymi00005UUSI
Sivullisena kommentoin.
En ole ikinä kenenkään keski-ikäsen Tn kanssa kaveeraajan kanssa tai hänen kavereidensa kanssa.Se kuka hänestä ei pidä on minun paras ystäväni.
Kyse ei ole julkkis eikä vaaleasilmäisestä naisesta.- Anonyymi00011UUSI
Aiotko canceloida kaikki kaveeraajat kuin yh yläkoulun pihal? Spinnaan gubbe, spinnaan hehe
- Anonyymi00007UUSI
Vertaisitko minua häneen seksin suhteen jos niin olisi
- Anonyymi00008UUSI
Ainahan sitä tulee vertailtua. Sehän on ihan normaalia. Olisin minä paljon valinnut elämässä muutenkin toisin. Mutta pakko on aina parempaan pyrkiä. Tai ainakin itselle sopivaan että elämä olisi mukavaa.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ainahan sitä tulee vertailtua. Sehän on ihan normaalia. Olisin minä paljon valinnut elämässä muutenkin toisin. Mutta pakko on aina parempaan pyrkiä. Tai ainakin itselle sopivaan että elämä olisi mukavaa.
Mihin parempaan?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mihin parempaan?
Varmaan juuri sinua tarkoittaa sillä kohti parempaa aihiolla tämä palstasetä, jota fantasioit naiseksi, joka kertoilee erinomaisuudestasi eri muodoissa
- Anonyymi00012UUSI
rakastan eksääni mutta en halua häntä enää. toiseen ja ehkä siihen yhteenkin tunsin vain pientä ihastusta. ja kyseessä nyt ei ole mikkään tavan tallaajat. kukaan semmoisista ei käännä mun päätä. sillekkään en voi mitään olen kusipää.
- Anonyymi00014UUSI
Ei se ainakaan valehtele niinkuin sinä eikä ole kiero ihminen olisit ollut mukava avlin ihminen minulle et osannu kuin olla ilkeä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa2483375Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard372452Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3322171SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän812056Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1091933Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.321841Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --471827Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue331539Särkyneelle sydämelle
Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂301470Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1251391