Sellainen jolle

Anonyymi-ap

Riitän kaikessa myös ulkonäöllisesti joka suhteessa. Joka ei odota jatkuvaa treenaamista ja tikissä olemista

64

571

5Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sellaiselle jolle kelpaan ripulitaudissakin eikä hän edes huomaa koko asiaa.
      Vastaan yleisesti.
      Hän ei ole mikään rumilus tietenkään.
      Rumiluksille kelpaa kaikki.

• Anonyymi00002

Minun rakas on tuollainen
        On myös hyvin huolehtivainen. Kantaa heti särkylääkettä ja lasin vettä jos olen kipeä. Aivan ihana

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Minun rakas on tuollainen
        On myös hyvin huolehtivainen. Kantaa heti särkylääkettä ja lasin vettä jos olen kipeä. Aivan ihana

Kumpi rumilus ja nöyrä?Vai komee ja kiltti?

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kumpi rumilus ja nöyrä?Vai komee ja kiltti?

On komea pitkä ja kiltti melkein samaa ikää ollaan

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

On komea pitkä ja kiltti melkein samaa ikää ollaan

Aika estottomasti aloittajaäijä kehut itseäsi tässä monologissa. Aloitus oli taas itsetarkoituksellisen banaalisti kirjoitettu, jotta matalamieliset muodostaisi hönöjä mielikuvia

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Aika estottomasti aloittajaäijä kehut itseäsi tässä monologissa. Aloitus oli taas itsetarkoituksellisen banaalisti kirjoitettu, jotta matalamieliset muodostaisi hönöjä mielikuvia

Tänne voi kirjoittaa mitä vaan ja kenestä vaan vastuu on lukijan

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mutta kestääkö naisvihaa ja naisia esittävä pikkuäijä sinuun kohdistuvaa julkista painetta? Ottaen huomioon kuinka paljon tykkäät leikitellä itsetuhoisuudella enpä usko. Lääkevarastokaan tuskin on heikkopäisellä moniongelmaisella rapaerakolla pienimmästä päästä.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mutta kestääkö naisvihaa ja naisia esittävä pikkuäijä sinuun kohdistuvaa julkista painetta? Ottaen huomioon kuinka paljon tykkäät leikitellä itsetuhoisuudella enpä usko. Lääkevarastokaan tuskin on heikkopäisellä moniongelmaisella rapaerakolla pienimmästä päästä.

Sinulla tulee tuota proosaa hauskasti. Ootko aatellu ruveta kirjottaan satukirjoja?🤣
        Mielikuvitusta sinulla ainakin on.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sinulla tulee tuota proosaa hauskasti. Ootko aatellu ruveta kirjottaan satukirjoja?🤣

Pusi pusi palstasetä, ei enää kauaa 😉

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sivusta voisin mainita suuresta mielikuvituksesta sen suhteen mitä tarkoittaa ”käsite” palstasetä, eli juuri sinä vaikka ja mitä, mutta eiköhän ala olla jo selkee

• Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Palstaäijä ei ikävä kyllä ole ainut moraalisesti vinksallaan oleva miäs. Pk-seudun tonttustalkkeri panikoi sen verran läpinäkyvästi että tais kosahtaa.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Sivusta voisin mainita suuresta mielikuvituksesta sen suhteen mitä tarkoittaa ”käsite” palstasetä, eli juuri sinä vaikka ja mitä, mutta eiköhän ala olla jo selkee

Niin kukaanhan ei pakota identifioitumaan palstasedäksi. Eli naisia esittäväksi pedoksi, jos ilmiön haluaa kiistää vaikka täällä on näkynyt ihan avointa pulinaa lapsista sekä naisia alisteisesti esille tuovaa pskapuhetta, niin siitä voisi päätellä jotain.

Tämähän ei ole ainut sivusto vai mitä. Ymmärrettävää räpiköintiä touhujensa paljastumisen pelossa olevilta loosereilta.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Palstaäijä ei ikävä kyllä ole ainut moraalisesti vinksallaan oleva miäs. Pk-seudun tonttustalkkeri panikoi sen verran läpinäkyvästi että tais kosahtaa.

Kuten sanottua. On se hyvä ettei kaikki näy ja kuulu aparaattien ulkopuolelle ❤️

• Anonyymi00016
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Se on juuri noin!

• Anonyymi00017
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Tuo on ollut tiedossa jo aikoja sitten! Siksi ihmettelin projektiin otettujen henkilöiden mukaan ottamisen valintaa!

• Anonyymi00018
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Niin kukaanhan ei pakota identifioitumaan palstasedäksi. Eli naisia esittäväksi pedoksi, jos ilmiön haluaa kiistää vaikka täällä on näkynyt ihan avointa pulinaa lapsista sekä naisia alisteisesti esille tuovaa pskapuhetta, niin siitä voisi päätellä jotain.

Tämähän ei ole ainut sivusto vai mitä. Ymmärrettävää räpiköintiä touhujensa paljastumisen pelossa olevilta loosereilta.

Touche - kukaan ei pakota identifioitumaan palstasedäksi tai omaksumaan jonkun populistisen tarinatoopen mielenmaisemaa

• Anonyymi00019
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Noin olen sen kauan ajatellut olevan!

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Touche - kukaan ei pakota identifioitumaan palstasedäksi tai omaksumaan jonkun populistisen tarinatoopen mielenmaisemaa

Mennään sillä.... See yaaa 😉

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Niin, tarkoitin näitä ulkopuolisia pätijöitä jotka vinkuu tästä ilmaisusta palstasetä, minä targetoin niitä, targetoi sinä tuota läjää.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Niin, tarkoitin näitä ulkopuolisia pätijöitä jotka vinkuu tästä ilmaisusta palstasetä, minä targetoin niitä, targetoi sinä tuota läjää.

Niitä ugriutuvia pellejä populisteja nimittäin riittää, etkä suinkaan ole läheskään aina itse pääpirun kanssa otellut. Lisäys

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Niitä ugriutuvia pellejä populisteja nimittäin riittää, etkä suinkaan ole läheskään aina itse pääpirun kanssa otellut. Lisäys

Jeesbox ballface. Kovaa ajoa ym

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Jeesbox ballface. Kovaa ajoa ym

Itse just kirjoitit ettei palstaäijä ole ainoa moraaliton mies, no ai jaa. Ei mulla muuta

• Anonyymi00029
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ei ole mitään tarvetta nähdä ketään paljon nuorempaa!

• Anonyymi00054
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Jaa,a että oikein mies.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tuo on ollut tiedossa jo aikoja sitten! Siksi ihmettelin projektiin otettujen henkilöiden mukaan ottamisen valintaa!

Projektiin otettiin takuulla ne ketkä on puolustuskyvyttömiä.Sillä projektin tekijät ei tasavertaisuuteen kykene.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Palstaäiää ei edelleenkään ole . Se on sekopäisen t alkavan naisen ai hahmo

• Anonyymi00059
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Palstaäiää ei edelleenkään ole . Se on sekopäisen t alkavan naisen ai hahmo

Selittele tuo sama heille jotka on pari vuotta tätä asiaa hoitanut 😀 hupsiiis

• Anonyymi00065
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Pusi pusi palstasetä, ei enää kauaa 😉

Tuota samaa hymiötä löytyy eräältä sinkut-palstan nikiltä usein. Minkä värinen pumppu?

• Anonyymi00010

Näin se on kyvyt nousussa

• Anonyymi00015

Tuota en tule ollenkaan ajatellut, koska minulle on ollut aivan selvää jo kauan, että haluan ystäväksi vain suunnilleen samaa ikäluokkaa olevan miehen, tai minua jonkin verran vanhemman miehen. Samanikäisyys on aina ollut minulle tärkein kriteeri ja siitä en jousta koskaan! Sitä ei kukaan muu tuntunut ymmärtävän, vaikka toin sen aina ajoittain esille! Siksi olisi pitänyt jo ennen projektin aloitusta ottaa selvää minkä ikäisistä ihmisistä pidän! Vain muutamalla kysymyksellä olisi saatu ne tärkeimmät tiedot!! Hei haloo, projektin aloittajilla ei ollut valoo ymmärtää!

• Anonyymi00040

Tulee nääs aloittajaäijä tästä projektikerronnasta mieleen eräänlaiset projektoijat, että hyvin kaukaa haettua on tämäkin😏

• Anonyymi00025

Oletko mies vai nainen?

• Anonyymi00038

Mies se on, eli palstaäijä, idiootti. Fantasioi toki joku nainen möyrimään tällä tavalla jos se mielialaa kohentaa, mutta faktaksi se ei muutu

• Anonyymi00027

Onko nuorilla naisilla salilla treenaaminen ikään kuin soidinmenoja kun valmistautuvat kilpailemaan komeimmista uroksista?

• Anonyymi00030

Hyvin todennäköisesti se on juuri noin! Kun en todellakaan ole enää nuori, niin minua ei kiinnosta tippaakaan, pitääkö joku ulkönäöstäni vai ei! Enkä enää etsi minkäänlaista suhdetta kenenkään kanssa. Pelkkä ystävyys riittää ikäiseni miehen kanssa!

• Anonyymi00037

Ja olisitko sinä setämiesaapee se uros josta kilpaillaan? Anna toki unelmien elää

• Anonyymi00028

Treenaaminen ja tutut hyvät tyypit salilla tekee hyvää päävärkille. Tuli tulosta tai ei :-D

• Anonyymi00031

Hommatkaa taulu jossa lukee "You are enough 🥲" ehkä se jossain vaiheessa alkaa vaikuttamaan ilman sitä lieveilmiöitä että pitää yrittää muita saada sinne omalle gugugaga tasolle. Good riddance 😘

• Anonyymi00032

Miten voi riittää jollekin toiselle jos ei aina riitä itsellekään? Voihan olla, että on olemassa ihminen joka saa minusta tarpeekseen.

• Anonyymi00033

Mä sain susta just tarpeekseni 😂

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Mä sain susta just tarpeekseni 😂

Nyt jo 🤣

• Anonyymi00035

Ehdottomasti. Jätät narsistit taaksesi. Et ole kenenkään näyttely esine eikä tarvitse pönkittää kenenkään egoa. Tuollainen rakkaus hajottaa. Hyväksyvä korjaa.

• Anonyymi00036

Palsta se ei petä- naisiin patologisesti ja alentuvasti suhtautuva tapaus muistaa aina mussuttaa naista esittävän aloituksiin toksista soopaa. T naiselta

• Anonyymi00039
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Palsta se ei petä- naisiin patologisesti ja alentuvasti suhtautuva tapaus muistaa aina mussuttaa naista esittävän aloituksiin toksista soopaa. T naiselta

Huomenta T. Viesti oli kyllä sukupuoleton en tiedä onko aloittaja mies vai nainen. Hetero vai vaikka homo/ lesbo jne.Siellä on nätti ilma. Kävisit joskus ulkona ihmettelemässä elämää. Tekis sulle hyvää.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Huomenta T. Viesti oli kyllä sukupuoleton en tiedä onko aloittaja mies vai nainen. Hetero vai vaikka homo/ lesbo jne.Siellä on nätti ilma. Kävisit joskus ulkona ihmettelemässä elämää. Tekis sulle hyvää.

Kyllä minä käyn ulkona lähes joka päivä!

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Kyllä minä käyn ulkona lähes joka päivä!

Hyvä. Onko sulla ketään ystävää? Oisko vaikka ystävän luona käyminen välillä tervehdyttävää.

• Anonyymi00043

Ette ole todellakaan tainneet ymmärtää sitä, etten ole koskaan halunnut tutustua yhteenkään narsistiin! Enkä yhteenkään paljon minua nuorempaan henkilöön! Täysin mahdotom ajatus ollut aina minulle!

• Anonyymi00044
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Otit taas takapakkia vahvoista ja naisia alentamista konnotaatioista, startti se sekin parannuksen tielle on

• Anonyymi00045
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Hyvä. Onko sulla ketään ystävää? Oisko vaikka ystävän luona käyminen välillä tervehdyttävää.

Nyt aloit taas hymistellä aloittajaäijän kanssa joka tietenkin kiilasi sanailuumme väliin populisoiden tatti ohtassa. T

• Anonyymi00047
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Polttaviin kysymys lienee se, muiden ystävistä ja perheenjäsenistä tarinoita viemärirotta.. Että onko sulla koskaan ollut minkäänlaista ystävää? Kaikesta päätellen on tullut pataan nuoresta iästä lähtien ja todennäköisesti naissukupuolelta, että kuinka se elämä sujuu siellä monitorin takana pläräten kontsaa?

Ei sen väliä, kohtahan me nähään. Laita vaipat jalkaan missä kuvista päätellen viihdyt muutenkin..

• Anonyymi00048
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Asun nuorimman poikani kanssa, joten en ole yksinäinen. Jos haluan uuden ystävän, niin hänen on oltava ehdottomasti samaa ikäluokka kuin minä olen!

• Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Asun nuorimman poikani kanssa, joten en ole yksinäinen. Jos haluan uuden ystävän, niin hänen on oltava ehdottomasti samaa ikäluokka kuin minä olen!

Siitä en jousta koskaan! En kenenkään takia!

• Anonyymi00051
        Anonyymi00048 kirjoitti:

No minkä ikäinen se sinun poika nääs sitten palstaäijä on?

• Anonyymi00057
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Onko oma lehmä ojassa.Ajattelitko taas hiippailla toisen kotiin sillä aikaa.?

• Anonyymi00046

Ja mitä luulit näin löytäväsi suosittelen että etsit itsellesi samanlaisen pinnan katsojan kuin itse olet huonompi homma toki on että jokainen meistä vanhenee kattokaapa kuuskymppiset niitä kuvia itsestänne parikymppisenä kuinkako paljon olette muuttuneet niistä ajoista mulla on poliisin toteamana kun kävivät työmaalla näytin kaikki kortit missä vaan kuva oli että uskoivat totes vaan et joka kuva on erinäköinen mu nimi on joka kortissa sama et kai se on yks ja sama henkilö kuinka paljon voi muuttua jo vuodessa tai vajaassa ettei edes poliisi tunnista kuvasta

• Anonyymi00050

On niitä tullut katsottua ja sen on elämää se, että ikä näkyy kun vanhenee!

• Anonyymi00052

Joku Jokkw, Jouko eli JollA, VENE.

m;utta niin ällös laita paljoa jotain muorovaahtoa Wella-Flex, nuo poistuut jokinkin Ultea Strong hitort uskaltanut vielä kokwilla, jotain vieläkin voimakkaampaa.

• Anonyymi00053

Viime kesänä näin tapauksen, jossa oli invalidinainen ja terve mies. Se mies huolehti hyvin siitä naisesta, tuli vaan mieleen, että kuinkahan suomessa vastaava toimisi naisten kohdalla, veikkaan, että lähtisivät ja jättäisivät.

• Anonyymi00058

En odota naisen liikkuvan ulkonäön takia

• Anonyymi00060

Onko sinulla sitten normaali vartalo, eli pienet rinnat, iso perse ja paksut jalat?

• Anonyymi00061

Ei ole, kun kaljamaha, tikkujalat, punanen naama ja pieni p*nis. Eli ollaan aika samiksii.

• Anonyymi00062

Haluat ensimetreistä lähtien luvan läskistyä?

• Anonyymi00063

En, jumppaan entistä enemmän

• Anonyymi00064

Sinä riitit minulle sellaisena kuin olet.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      85
      3407
    2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      98
      3145
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      178
      3076
    4. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      156
      2653
    5. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      56
      2438
    6. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      8
      2315
    7. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      209
      2246
    8. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      60
      2217
    9. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      14
      2083
    10. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      41
      1810
    Aihe