Tai pökiatrilla.. mielihoitajalla
Voiko siellä puhua mitä vaan?
Oletteko käyneet psykalla
8
283
Vastaukset
- Anonyymi00001
Käyn, mutta en suosittele! Ne on kehittänyt jossain CIA:n laboratoriossa jotain sellaisia tekniikoita, että sanat vaan lentelee suusta ilman mitään suodatusta. Olen monesti päättänyt, etten puhu mitään, mutta se nainen vain imuroi minusta kaiken irti, enkä pysty mitenkään vastustelemaan. Olen monesti myös yrittänyt olla menemättä paikalle, mutta jalat vaan lähtee itsestään liikkumaan sinne.
- Anonyymi00002
Voihan siellä puhua mitä vaan eihän sitä voi kukaan kieltää helpompaa heidän tehdä työnsäkin
- Anonyymi00003
Eli voin puhua jotain mitä ei koskaan ole edes tapahtunut. Hän kirjaa sen ja sen jälkeen se on oikeudessa käyttökelpoista materiaalia?
- Anonyymi00004
Jep
- Anonyymi00007
Varmaankin näin esim ämeriiköissä, suomen oikeusjärjestelmä on sillä tavalla suppeampi, ettei oikein ole sijaa briljeerata fläppitaululle jonnin joutavaa pylpyrää piirrellen salissa. Sivusta muhaha
- Anonyymi00005
Ei voi, kaikki kirjataan kantaan sana sanalta ja kaikki sen myös sieltä näkevät, koko mielesi, mitä pään sisällä ajattelet.
- Anonyymi00006
Suosittelisin ennemmin esim diakoniaa, he eivät tarkkaile sinua kuin koekania.
En, olen tosin joskus miettinyt alalle kouluttautumista. Minullakin on tosin ollut omat ylitsepääsemättömät ongelmani. Tosin kenellä ei? Heitä tarvitaan, siis.
Kaipa siinäkin on se ajatus, että jos kaikkia omia solmuja ei saa auki, ehkä minä voisin kolmantena osapuolena auttaa avaamaan jonkun toisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419