En tulkitse sinua vieläkään mihinkään suuntaan. Sen tiedän ettet ole pelkästään halunnut huomiota minulta, vaan että merkitsen sinulle jotain. Yksi vaihtoehdoista on että samaa kuin sinä minulle.
Huomenta.
8
251
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Hän merkitsee tunnetta, joka ei jätä rauhaan.
- Anonyymi00002UUSI
Mitä omiasi taas kuvittelet? Et edes tunne ollenkaan kyseistä naista, jos teet päätelmiä netin/viestien perusteella, etkä tosielämän kohtaamista.
- Anonyymi00004UUSI
Olen täysin samaa mieltä!
- Anonyymi00003UUSI
No sanotaanko näin. Että äärimmäisen mielenkiintoinen ja kasvattava reissu.. Se millä tarmolla on suhtauduttu yrittäen saada omat fantasiat toteet on paikoittain ollut lähestulkoon sairaalloista.
Yksityisten asioideni levittäminen, niiden puiminen, pähkäily, seurailu ym. mukava on kieltämättä joskus ajanut epätoivon partaalle. Siinä vaiheessa kun omasta norsunpskaisesta tornista yritetään jostain vääntää väkisin rikollista, hipoo sen luokan sfäärejä että varmaan ja todennäköisesti tarina jatkuu vielä pitkään.. Mitä tulee teihin aikuisiin ns. miehiin jotka oikeutatte itsellenne kaiken tämän, haluan vaan sanoa että olisi uskottavampaa jos myös livenä ei olisi niin stanan pelokas hyyppä.
Mmm ja kyllä, olen tietoinen kaikesta ja enemmän. ❤️- Anonyymi00006UUSI
Minä en olisi tarvinnut niitä kokemuksia, mitä jouduin kokemaan ja todella kauan! Eivät ne kokemukset ole tehneet elämästäni parempaa millään tavalla, vaan täysin päinvastoin! Toivon ettei enää kukaan stalkkaisi minua, koska et voi saada mitään hyvää aikaan! Korvauksia haluan ja kun vointi alkaa parantua, alan etsiä ikäistäni uutta ystävää!
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minä en olisi tarvinnut niitä kokemuksia, mitä jouduin kokemaan ja todella kauan! Eivät ne kokemukset ole tehneet elämästäni parempaa millään tavalla, vaan täysin päinvastoin! Toivon ettei enää kukaan stalkkaisi minua, koska et voi saada mitään hyvää aikaan! Korvauksia haluan ja kun vointi alkaa parantua, alan etsiä ikäistäni uutta ystävää!
Hyppäähän palstasetä vaikka järveen niin piristyt ja keksit jotain uutta kerrontaa
- Anonyymi00005UUSI
Mitä hän siis merkitsee sinulle?
- Anonyymi00008UUSI
Varmaankin on elämänmuoto tälläisen tullut tiensä päähän. On tosi vaikea jatkaa näin kovin pitkään. Sellainen on minun tilanne.
Ehkä en ole kenenkään suhtautunut koskaan samalla tavalla kuin sinuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa2973628Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard512605SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän912211Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1092013Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --491926Särkyneelle sydämelle
Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂311697Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1311564Tulli ja Poliisi HAZMAT-suojauksin varustettuna omakotitaloa tutkimassa.
Todennäköisesti kysymyksessä huumelaboratorio, jossa käsitellään tappavia ja vaarallisia kemikaaleja. Tulli ja poliisi221283Nainen sä olet
Ihailtava ihminen siinä mielessä että teet miten sydän käskee ja toisaalta taas pidättäydyt kaikesta. Pakenet ja lähest731254Oho! Martina Aitolehti uhoaa ex-mies Esko Eerikäiselle: "Sata tonnii, niin..."
Martina Aitolehti pitää ex-miehensä Esko Eerikäisen kanssa Martina & Esko podcastia. Pariskunta on ollut naimisissa ja h1221191