paremmin, jos tietäisin ettei häirikkö enää olisi kiinnostunut minusta millään tavalla! Hän ei kiinnosta minua, eikä tule koskaan kiinnostamaankaan, ei edes ystävänä! Haluan olla ihan rauhassa jonkin aikaa ja sen ajan tiedän vain minä, että koska jaksan ruveta etsimään uutta ikäistäni ystävää! Ja korvaukset!
Alkaisin voida
Anonyymi-ap
3
174
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuntuu että olen puoliksi rampa kaiken kokemani jälkeen! Nukkuminen ollut kauan huonoa!
- Anonyymi00002
Nyt alkaa olla päiväunien aika! Ja toivon ettei minun enää tarvitse palata tänne kirjoittamaan!
- Anonyymi00003
Hieno asenne palstaäijä- älä kysy yhteiskunnalta mitä voisit tehdä sitä varten, vaan kysy mitä se voisi tehdä sinun eteen. Kunhan spoilasin tämänkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631257- 1071213
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146916Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64883- 75858
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel109722- 58721
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto103682- 43616
- 78611