Yhteydenotto

Anonyymi-ap

Pitäisikö sinun mielestäsi ottaa yhteyttä häneen ja miksi?
Pitäisikö hänen ottaa mielestäsi yhteyttä sinuun ja miksi?
Oletko mies vai nainen?

47

838

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Pitäisi.

    • Anonyymi00002

      Miehen pitäisi ottaa. Minä otin viimeksi.

    • Anonyymi00003

      Ei. Kyllä, jos hänellä on asiaa. Oon siinä uskossa, että hän on päätöksensä tehnyt, eikä mulla ole siihen mitään lisättävää.

    • Anonyymi00004

      Joo!

    • Anonyymi00005

      En jaksa enää jauhaa kysesistä asioista ja kuluttaa energiaa, jos ihminen ei ole halukas ottaa yhteyttä niin silloin ei ota ja samoin jos ottaa niin silloin ottaa.

    • Anonyymi00006

      Pitäisi pyytää treffeille. ❤️ k nainen

    • Anonyymi00007

      Nainen ottaa yhteyttä jos hänellä on tunteita.

      • Anonyymi00023

        Mies vastaa naisen viestiin jos miehellä on tunteita
        …ihan sivusta


    • Anonyymi00008

      En yhtään tiedä mitä hän nainen ajattelee minusta tällä hetkellä enkä myöskään tiedä olisiko yhteydenottoni toivottavaa... En haluaisi häiritä hänen vapaataan jos hän ei pidäkään minusta romanttisessa mielessä vaan haluaa vaan olla työkaveri/tuttu ja näin en halua siten aiheuttaa tulehtuneisuutta työilmapiiriin enkä tehdä siitä yhtään enempää vaivaannuttavaa.

      • Anonyymi00029

        Ihan järkeviä ajatuksia. Mutta entä jos tämä olisi ollut ainutlaatuinen mahdollisuus uskomattoman ihmissuhteen syntymiseen ja heität sen pois järkevyyttäsi? Ehkä sinäkin odotat, että toinen jää eläkkeelle tai vaihtaa työpaikkas, niin voisi kertoa näitä asioita. Aika saattaa kuitenkin mennä ohi...


    • Anonyymi00009

      Minusta naisen ei pidä ottaa yhteyttä minuun. Ei näin uunolle miehelle ole mitään asiaa koskaan. Olen oikeasti todella pihalla kaikesta. Olo on ulkopuolinen joka paikassa.
      Minun ei varmaan kannata olla naiseen yhteydessä. Hän on kuitenkin varattu tai pitää minua hulluna.

    • Anonyymi00010

      En tiedä enää. Toivottavasti tämä mies on kuitenkin nyt tilanteen tasalla ja ottaa vastuuta valinnoistaan. Kaikkea hyvää toivon hänelle, ehkä osaa pyytää anteeksi tulevaisuudessa toisilta.

    • Anonyymi00011

      Eipä tässä nyt oo sanottavaa oikein mistään. Tuskimpa hälläkään.

      • Anonyymi00013

        Ei vai? Mulla olis paljonkin


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Ei vai? Mulla olis paljonkin

        Jos siltä tuntuu niin sitte pitää sanoa.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Jos siltä tuntuu niin sitte pitää sanoa.

        Niin sanonkin.


    • Anonyymi00012

      Yritin kaivella vaikka mistä yhteystietoja ja soittaisin varmaan kännipuhelun kahdelta yöllä, jos olisi numero tms.
      Miehellä ei taida olla mitään syytä ottaa yhteyttä, niin.. 💁🏻‍♀️

    • Anonyymi00014

      Ei pitäisi, mutta saat ottaa kulta. Voitko? Kuin hänelle sivusta

    • Anonyymi00016

      Pitäisi. Koska tunteet ja ne pitää kertoa!
      Pitäisi. En kommentoi.
      Mies.

    • Anonyymi00018

      Miehen pitäisi...

    • Anonyymi00019

      Kuo m n

    • Anonyymi00020

      Pitäisi, pitäisi.

    • Anonyymi00021

      1. En ota enää yhteyttä.

      2. Jokainen ottaa yhteyttä jos kiinnostaa ja kokee sen tärkeäksi. En rupea ketään ohjeistamaan vaan yhteydenotto pitää tulla omasta sydämestä syvältä sopukoista, ei toisen ns. ruinattavana.

    • Anonyymi00022

      Ehkä on liian myöhäistä korjata mitään.. tai olla yhteydessä. Kaikki meni pieleen ymmärtämättömyyden ja molempien periksiantamattomuuden vuoksi. Mies ei tullut vastaan, ilmeisesti pelkäsi. Ei päästy edes kokeilemaan, miehen periaatteiden vuoksi. Ymmärsi väärin ja syytti kaikesta vain minua.

    • Anonyymi00024

      Hän, mies voi ottaa yhteyttä jos tuntee sen tarpeelliseksi, itse en enää ota. Olen tehnyt jo itsestäni pellen. Ilahdun kyllä, jos hän minua viestillä muistaa.

      • Anonyymi00041

        Sama Tilanne.


    • Anonyymi00025

      Olisin halunnut kertoa tuntemuksistani siihen liittyen viestillä, mutta ehkä hän ei uskalla avata viestiä. Eihän siinä viestissä mitään katastrofaalisen pelottavaa lue.

    • Anonyymi00026

      Ei taida olla kummallakaan mitään syytä ottaa yhteyttä.

    • Anonyymi00027

      Kummankaan ei tarvitse ottaa kumpaankaan yhteyttä olen mies

      • Anonyymi00028

        Jeps, oletpa viisas!


    • Anonyymi00030

      Viimeksi hän taisi olla aloitteellinen, lähetti kuvankin, eli sikäli olisi varmaan minun vuoroni. Siitä on vain niin valtavan kauan.

    • Anonyymi00031

      Kummankin. Oon n

    • Anonyymi00032

      Ei taida olla edes sitä tikkua mistä tehdä asiaa.

      • Anonyymi00034

        Juu ei, sekin vähäinen tikku paloi, tai poltettiin. Vielä savuaa vaikka yritän kovasti sammuttaa.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Juu ei, sekin vähäinen tikku paloi, tai poltettiin. Vielä savuaa vaikka yritän kovasti sammuttaa.

        Niin. Miehet vaan on niin kertakaikkisen nössöjä jos pitäis ihan tavallisesti ottaa yhteyttä yhtään keneenkään. Edes omalle mummolle uskalleta soittaa saati muille tutuille muuten kuin kännissä. Nössöjä kännipuheluita jaksa, lentää välittömästi linjoilta vellihousut.


    • Anonyymi00033

      Olemme jo niin lähellä, että nämä kysymykset ovat merkityksettömiä.

      • Anonyymi00035

        Kenelle on, kenelle ei 😉


    • Anonyymi00036

      hän on ilmeisesti naimisissa joten en tee mitään

    • Anonyymi00037

      Hänen pitää. Koska oon kertonut kuinka tärkeä hän on. Nyt on hänen vuoro.

      Naiselle joka on kuuma ja söpö. Mieheltä joka ihastui kun näki enkelin kasvot.

      • Anonyymi00038

        Naisen pitää ottaa yhteyttä, koska ei vastannut heti kun kerroin kuinka tärkeä on vaan tunteja meni ennen kun laittoi pelkän emojin. Ei vastannut mitään 💔


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Naisen pitää ottaa yhteyttä, koska ei vastannut heti kun kerroin kuinka tärkeä on vaan tunteja meni ennen kun laittoi pelkän emojin. Ei vastannut mitään 💔

        Ja jos oot oikea mies ja täällä ei voi mitään tietää varmaksi, niin mitenköhän naisen pitäisi sinuun ottaa yhteyttä? Taisi mennä ohi.


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Ja jos oot oikea mies ja täällä ei voi mitään tietää varmaksi, niin mitenköhän naisen pitäisi sinuun ottaa yhteyttä? Taisi mennä ohi.

        Viestiä suoraan irl


      • Anonyymi00042

        Mistä tämän miehen sitten löytää? ❤️


    • Anonyymi00044

      Mies olisi anteeksipyynnön velkaa.

      • Anonyymi00045

        Pyllistä mulle paljas perseesi nainen. Lupaan pyytää sitten heti anteeksi.


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Pyllistä mulle paljas perseesi nainen. Lupaan pyytää sitten heti anteeksi.

        Mihin pyrit?


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Pyllistä mulle paljas perseesi nainen. Lupaan pyytää sitten heti anteeksi.

        Mene sinä pois..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe