Pitäisikö sinun mielestäsi ottaa yhteyttä häneen ja miksi?
Pitäisikö hänen ottaa mielestäsi yhteyttä sinuun ja miksi?
Oletko mies vai nainen?
Yhteydenotto
47
822
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pitäisi.
- Anonyymi00002
Miehen pitäisi ottaa. Minä otin viimeksi.
- Anonyymi00003
Ei. Kyllä, jos hänellä on asiaa. Oon siinä uskossa, että hän on päätöksensä tehnyt, eikä mulla ole siihen mitään lisättävää.
- Anonyymi00004
Joo!
- Anonyymi00005
En jaksa enää jauhaa kysesistä asioista ja kuluttaa energiaa, jos ihminen ei ole halukas ottaa yhteyttä niin silloin ei ota ja samoin jos ottaa niin silloin ottaa.
- Anonyymi00006
Pitäisi pyytää treffeille. ❤️ k nainen
- Anonyymi00007
Nainen ottaa yhteyttä jos hänellä on tunteita.
- Anonyymi00023
Mies vastaa naisen viestiin jos miehellä on tunteita
…ihan sivusta
- Anonyymi00008
En yhtään tiedä mitä hän nainen ajattelee minusta tällä hetkellä enkä myöskään tiedä olisiko yhteydenottoni toivottavaa... En haluaisi häiritä hänen vapaataan jos hän ei pidäkään minusta romanttisessa mielessä vaan haluaa vaan olla työkaveri/tuttu ja näin en halua siten aiheuttaa tulehtuneisuutta työilmapiiriin enkä tehdä siitä yhtään enempää vaivaannuttavaa.
- Anonyymi00029
Ihan järkeviä ajatuksia. Mutta entä jos tämä olisi ollut ainutlaatuinen mahdollisuus uskomattoman ihmissuhteen syntymiseen ja heität sen pois järkevyyttäsi? Ehkä sinäkin odotat, että toinen jää eläkkeelle tai vaihtaa työpaikkas, niin voisi kertoa näitä asioita. Aika saattaa kuitenkin mennä ohi...
- Anonyymi00009
Minusta naisen ei pidä ottaa yhteyttä minuun. Ei näin uunolle miehelle ole mitään asiaa koskaan. Olen oikeasti todella pihalla kaikesta. Olo on ulkopuolinen joka paikassa.
Minun ei varmaan kannata olla naiseen yhteydessä. Hän on kuitenkin varattu tai pitää minua hulluna. - Anonyymi00010
En tiedä enää. Toivottavasti tämä mies on kuitenkin nyt tilanteen tasalla ja ottaa vastuuta valinnoistaan. Kaikkea hyvää toivon hänelle, ehkä osaa pyytää anteeksi tulevaisuudessa toisilta.
- Anonyymi00011
Eipä tässä nyt oo sanottavaa oikein mistään. Tuskimpa hälläkään.
- Anonyymi00013
Ei vai? Mulla olis paljonkin
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei vai? Mulla olis paljonkin
Jos siltä tuntuu niin sitte pitää sanoa.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jos siltä tuntuu niin sitte pitää sanoa.
Niin sanonkin.
- Anonyymi00012
Yritin kaivella vaikka mistä yhteystietoja ja soittaisin varmaan kännipuhelun kahdelta yöllä, jos olisi numero tms.
Miehellä ei taida olla mitään syytä ottaa yhteyttä, niin.. 💁🏻♀️ - Anonyymi00014
Ei pitäisi, mutta saat ottaa kulta. Voitko? Kuin hänelle sivusta
- Anonyymi00016
Pitäisi. Koska tunteet ja ne pitää kertoa!
Pitäisi. En kommentoi.
Mies. - Anonyymi00018
Miehen pitäisi...
- Anonyymi00019
Kuo m n
- Anonyymi00020
Pitäisi, pitäisi.
- Anonyymi00021
1. En ota enää yhteyttä.
2. Jokainen ottaa yhteyttä jos kiinnostaa ja kokee sen tärkeäksi. En rupea ketään ohjeistamaan vaan yhteydenotto pitää tulla omasta sydämestä syvältä sopukoista, ei toisen ns. ruinattavana. - Anonyymi00022
Ehkä on liian myöhäistä korjata mitään.. tai olla yhteydessä. Kaikki meni pieleen ymmärtämättömyyden ja molempien periksiantamattomuuden vuoksi. Mies ei tullut vastaan, ilmeisesti pelkäsi. Ei päästy edes kokeilemaan, miehen periaatteiden vuoksi. Ymmärsi väärin ja syytti kaikesta vain minua.
- Anonyymi00024
Hän, mies voi ottaa yhteyttä jos tuntee sen tarpeelliseksi, itse en enää ota. Olen tehnyt jo itsestäni pellen. Ilahdun kyllä, jos hän minua viestillä muistaa.
- Anonyymi00041
Sama Tilanne.
- Anonyymi00025
Olisin halunnut kertoa tuntemuksistani siihen liittyen viestillä, mutta ehkä hän ei uskalla avata viestiä. Eihän siinä viestissä mitään katastrofaalisen pelottavaa lue.
- Anonyymi00026
Ei taida olla kummallakaan mitään syytä ottaa yhteyttä.
- Anonyymi00027
Kummankaan ei tarvitse ottaa kumpaankaan yhteyttä olen mies
- Anonyymi00028
Jeps, oletpa viisas!
- Anonyymi00030
Viimeksi hän taisi olla aloitteellinen, lähetti kuvankin, eli sikäli olisi varmaan minun vuoroni. Siitä on vain niin valtavan kauan.
- Anonyymi00031
Kummankin. Oon n
- Anonyymi00032
Ei taida olla edes sitä tikkua mistä tehdä asiaa.
- Anonyymi00034
Juu ei, sekin vähäinen tikku paloi, tai poltettiin. Vielä savuaa vaikka yritän kovasti sammuttaa.
- Anonyymi00043
Anonyymi00034 kirjoitti:
Juu ei, sekin vähäinen tikku paloi, tai poltettiin. Vielä savuaa vaikka yritän kovasti sammuttaa.
Niin. Miehet vaan on niin kertakaikkisen nössöjä jos pitäis ihan tavallisesti ottaa yhteyttä yhtään keneenkään. Edes omalle mummolle uskalleta soittaa saati muille tutuille muuten kuin kännissä. Nössöjä kännipuheluita jaksa, lentää välittömästi linjoilta vellihousut.
- Anonyymi00033
Olemme jo niin lähellä, että nämä kysymykset ovat merkityksettömiä.
- Anonyymi00035
Kenelle on, kenelle ei 😉
- Anonyymi00036
hän on ilmeisesti naimisissa joten en tee mitään
- Anonyymi00037
Hänen pitää. Koska oon kertonut kuinka tärkeä hän on. Nyt on hänen vuoro.
Naiselle joka on kuuma ja söpö. Mieheltä joka ihastui kun näki enkelin kasvot.- Anonyymi00038
Naisen pitää ottaa yhteyttä, koska ei vastannut heti kun kerroin kuinka tärkeä on vaan tunteja meni ennen kun laittoi pelkän emojin. Ei vastannut mitään 💔
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Naisen pitää ottaa yhteyttä, koska ei vastannut heti kun kerroin kuinka tärkeä on vaan tunteja meni ennen kun laittoi pelkän emojin. Ei vastannut mitään 💔
Ja jos oot oikea mies ja täällä ei voi mitään tietää varmaksi, niin mitenköhän naisen pitäisi sinuun ottaa yhteyttä? Taisi mennä ohi.
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Ja jos oot oikea mies ja täällä ei voi mitään tietää varmaksi, niin mitenköhän naisen pitäisi sinuun ottaa yhteyttä? Taisi mennä ohi.
Viestiä suoraan irl
- Anonyymi00042
Mistä tämän miehen sitten löytää? ❤️
- Anonyymi00044
Mies olisi anteeksipyynnön velkaa.
- Anonyymi00045
Pyllistä mulle paljas perseesi nainen. Lupaan pyytää sitten heti anteeksi.
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Mihin pyrit?
- Anonyymi00047
Anonyymi00045 kirjoitti:
Mene sinä pois..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1292646Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/612042Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1341770Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee201649- 1171597
- 1381298
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su881054Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1441025"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!48972Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa29917