Yhteydenotto

Anonyymi-ap

Pitäisikö sinun mielestäsi ottaa yhteyttä häneen ja miksi?
Pitäisikö hänen ottaa mielestäsi yhteyttä sinuun ja miksi?
Oletko mies vai nainen?

47

822

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pitäisi.

• Anonyymi00002

Miehen pitäisi ottaa. Minä otin viimeksi.

• Anonyymi00003

Ei. Kyllä, jos hänellä on asiaa. Oon siinä uskossa, että hän on päätöksensä tehnyt, eikä mulla ole siihen mitään lisättävää.

• Anonyymi00004

Joo!

• Anonyymi00005

En jaksa enää jauhaa kysesistä asioista ja kuluttaa energiaa, jos ihminen ei ole halukas ottaa yhteyttä niin silloin ei ota ja samoin jos ottaa niin silloin ottaa.

• Anonyymi00006

Pitäisi pyytää treffeille. ❤️ k nainen

• Anonyymi00007

Nainen ottaa yhteyttä jos hänellä on tunteita.

• Anonyymi00023

Mies vastaa naisen viestiin jos miehellä on tunteita
        …ihan sivusta

• Anonyymi00008

En yhtään tiedä mitä hän nainen ajattelee minusta tällä hetkellä enkä myöskään tiedä olisiko yhteydenottoni toivottavaa... En haluaisi häiritä hänen vapaataan jos hän ei pidäkään minusta romanttisessa mielessä vaan haluaa vaan olla työkaveri/tuttu ja näin en halua siten aiheuttaa tulehtuneisuutta työilmapiiriin enkä tehdä siitä yhtään enempää vaivaannuttavaa.

• Anonyymi00029

Ihan järkeviä ajatuksia. Mutta entä jos tämä olisi ollut ainutlaatuinen mahdollisuus uskomattoman ihmissuhteen syntymiseen ja heität sen pois järkevyyttäsi? Ehkä sinäkin odotat, että toinen jää eläkkeelle tai vaihtaa työpaikkas, niin voisi kertoa näitä asioita. Aika saattaa kuitenkin mennä ohi...

• Anonyymi00009

Minusta naisen ei pidä ottaa yhteyttä minuun. Ei näin uunolle miehelle ole mitään asiaa koskaan. Olen oikeasti todella pihalla kaikesta. Olo on ulkopuolinen joka paikassa.
      Minun ei varmaan kannata olla naiseen yhteydessä. Hän on kuitenkin varattu tai pitää minua hulluna.

• Anonyymi00010

En tiedä enää. Toivottavasti tämä mies on kuitenkin nyt tilanteen tasalla ja ottaa vastuuta valinnoistaan. Kaikkea hyvää toivon hänelle, ehkä osaa pyytää anteeksi tulevaisuudessa toisilta.

• Anonyymi00011

Eipä tässä nyt oo sanottavaa oikein mistään. Tuskimpa hälläkään.

• Anonyymi00013

Ei vai? Mulla olis paljonkin

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ei vai? Mulla olis paljonkin

Jos siltä tuntuu niin sitte pitää sanoa.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Jos siltä tuntuu niin sitte pitää sanoa.

Niin sanonkin.

• Anonyymi00012

Yritin kaivella vaikka mistä yhteystietoja ja soittaisin varmaan kännipuhelun kahdelta yöllä, jos olisi numero tms.
      Miehellä ei taida olla mitään syytä ottaa yhteyttä, niin.. 💁🏻‍♀️

• Anonyymi00014

Ei pitäisi, mutta saat ottaa kulta. Voitko? Kuin hänelle sivusta

• Anonyymi00016

Pitäisi. Koska tunteet ja ne pitää kertoa!
      Pitäisi. En kommentoi.
      Mies.

• Anonyymi00018

Miehen pitäisi...

• Anonyymi00019

Kuo m n

• Anonyymi00020

Pitäisi, pitäisi.

• Anonyymi00021

1. En ota enää yhteyttä.

2. Jokainen ottaa yhteyttä jos kiinnostaa ja kokee sen tärkeäksi. En rupea ketään ohjeistamaan vaan yhteydenotto pitää tulla omasta sydämestä syvältä sopukoista, ei toisen ns. ruinattavana.

• Anonyymi00022

Ehkä on liian myöhäistä korjata mitään.. tai olla yhteydessä. Kaikki meni pieleen ymmärtämättömyyden ja molempien periksiantamattomuuden vuoksi. Mies ei tullut vastaan, ilmeisesti pelkäsi. Ei päästy edes kokeilemaan, miehen periaatteiden vuoksi. Ymmärsi väärin ja syytti kaikesta vain minua.

• Anonyymi00024

Hän, mies voi ottaa yhteyttä jos tuntee sen tarpeelliseksi, itse en enää ota. Olen tehnyt jo itsestäni pellen. Ilahdun kyllä, jos hän minua viestillä muistaa.

• Anonyymi00041

Sama Tilanne.

• Anonyymi00025

Olisin halunnut kertoa tuntemuksistani siihen liittyen viestillä, mutta ehkä hän ei uskalla avata viestiä. Eihän siinä viestissä mitään katastrofaalisen pelottavaa lue.

• Anonyymi00026

Ei taida olla kummallakaan mitään syytä ottaa yhteyttä.

• Anonyymi00027

Kummankaan ei tarvitse ottaa kumpaankaan yhteyttä olen mies

• Anonyymi00028

Jeps, oletpa viisas!

• Anonyymi00030

Viimeksi hän taisi olla aloitteellinen, lähetti kuvankin, eli sikäli olisi varmaan minun vuoroni. Siitä on vain niin valtavan kauan.

• Anonyymi00031

Kummankin. Oon n

• Anonyymi00032

Ei taida olla edes sitä tikkua mistä tehdä asiaa.

• Anonyymi00034

Juu ei, sekin vähäinen tikku paloi, tai poltettiin. Vielä savuaa vaikka yritän kovasti sammuttaa.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Juu ei, sekin vähäinen tikku paloi, tai poltettiin. Vielä savuaa vaikka yritän kovasti sammuttaa.

Niin. Miehet vaan on niin kertakaikkisen nössöjä jos pitäis ihan tavallisesti ottaa yhteyttä yhtään keneenkään. Edes omalle mummolle uskalleta soittaa saati muille tutuille muuten kuin kännissä. Nössöjä kännipuheluita jaksa, lentää välittömästi linjoilta vellihousut.

• Anonyymi00033

Olemme jo niin lähellä, että nämä kysymykset ovat merkityksettömiä.

• Anonyymi00035

Kenelle on, kenelle ei 😉

• Anonyymi00036

hän on ilmeisesti naimisissa joten en tee mitään

• Anonyymi00037

Hänen pitää. Koska oon kertonut kuinka tärkeä hän on. Nyt on hänen vuoro.

Naiselle joka on kuuma ja söpö. Mieheltä joka ihastui kun näki enkelin kasvot.

• Anonyymi00038

Naisen pitää ottaa yhteyttä, koska ei vastannut heti kun kerroin kuinka tärkeä on vaan tunteja meni ennen kun laittoi pelkän emojin. Ei vastannut mitään 💔

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Naisen pitää ottaa yhteyttä, koska ei vastannut heti kun kerroin kuinka tärkeä on vaan tunteja meni ennen kun laittoi pelkän emojin. Ei vastannut mitään 💔

Ja jos oot oikea mies ja täällä ei voi mitään tietää varmaksi, niin mitenköhän naisen pitäisi sinuun ottaa yhteyttä? Taisi mennä ohi.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Ja jos oot oikea mies ja täällä ei voi mitään tietää varmaksi, niin mitenköhän naisen pitäisi sinuun ottaa yhteyttä? Taisi mennä ohi.

Viestiä suoraan irl

• Anonyymi00042

Mistä tämän miehen sitten löytää? ❤️

• Anonyymi00044

Mies olisi anteeksipyynnön velkaa.

• Anonyymi00045

Pyllistä mulle paljas perseesi nainen. Lupaan pyytää sitten heti anteeksi.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Mihin pyrit?

• Anonyymi00047
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Mene sinä pois..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      129
      2646
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      61
      2042
    3. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      134
      1770
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      20
      1649
    5. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      117
      1597
    6. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      138
      1298
    7. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      1054
    8. Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?

Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka
      Ikävä
      144
      1025
    9. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      48
      972
    10. Yhä pyörit mielessä,

ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa
      Ikävä
      29
      917
    Aihe