Päiväunet

Nyt minua väsyttää, olen herännyt taas tänään ajoissa, siis ennen kahdeksaa :) tais olla kuuden maissa. Outokevät kun tälleen mua pistää aamusta varhain päivystää aurinkoa !

Onko teillä tapana ottaa päikkärit ? Eiks niiden sanota olevan terveellisiä?

vaikken mä jokapäivä nuku päivällä, silti tuntuu että torkut on otettava, jotenkin, jokapäivä ! Entäs teillä?

21

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Viime yönä harmitti yx juttu ja valvoin pitkään elimistö jännittyneenä. Aamulla olin ihan takussa enemmän siitä harmituksesta kuin unen puutteesta mutta tunnollisesti osallistuin jumppaan kuten aina perjantaisin.
      Kun tulin kotiin, söin ja nukuin sikeästi kaksi tuntia. Harmituskin on laantunut. Eli nukun jos on nukuttaa, useimpina päivinä ei. Toivon että ensi yönä saan unenpäästä kiinni, eikä pitkät päivikset vaikuta asiaan.

• Minulla taasen viimeyö meni pelastusarmeijan "otatästä" tiskille.
        Mutt kyllä tämä tästä petraantuu . ensiviikoksi

• Anonyymi00002

Totta kai otan ja itse asiassa otamme puolisoni kanssa.

Puolisoni herää useimmiten aiemmin ja laittaa aamupalan, minä heräilen puoli yhdeksän maissa. SYömme tukevan aamiaisen ja lähdemme joko ulos kävelemään tai omiin menoihimme. Lounas syödään kahden maissa ja sitten päikkärit. Olemme iltakukkujia ja ilta meneekin omissa hommissa tai harrastuksissa ja loppuillasta katsotaan yhdessä telkkua. SÄnkyyn mennään noin 23.00 maissa.

• Anonyymi00003

Liki joka iltapäivä torkut, n. puolituntia max tunti, se vaihtelee, kyl se antaa voimia, ilmankin menis, mut ramasee niin....

• Anonyymi00004

En ole päikkäreitä nukkunut enää vuosikymmeniin koska vei liikaa yöunista. Mieluummin nukun sen 7,5 - 8 tuntia yöunia.

• mun on toisinaan lähes pakko nukkua vähintään sen puolituntisen ajan. Muuten liikun Zombiena.

• Anonyymi00005
        Mummunen kirjoitti:

mun on toisinaan lähes pakko nukkua vähintään sen puolituntisen ajan. Muuten liikun Zombiena.

Kohta on aika nokosten...

• Anonyymi00010
        Mummunen kirjoitti:

mun on toisinaan lähes pakko nukkua vähintään sen puolituntisen ajan. Muuten liikun Zombiena.

Mä menen mieluummin virkistävälle kävelylle sen puolituntisen niin jaksan taas iltaan ilman torkkuja. Jos sataa niin kotona teen sitten jotain liikuntaa etten nukahda.

Anonyymi00004
        2026-04-28 13:05:03

• Anonyymi00006

Mummasella on lähes 300 aloitusta. .
      Tekoäly?

• *hyvä että minulla on Sinunlaisesi kannustaja Joukossamme. Olen todell iloinen että olen saanut edes YHDEN suraajaan perääni :D

• Anonyymi00011

Älyteko kyseessä, aktiivisuus on aina terveellistä.

• Anonyymi00007

Iltapäivänokoset on pakko ottaa, muuten ei tule lukemisestakaan mitään. Aina torkahtaa, eikä tajua mitä tuli lukeneeksi. Ruoka varmaan ramaisee, ja laittaa ottamaan ruokaunet.

• Lukeminen auttaa unen päästä kiinni pääsemässä jos ei kovin mielenkiintoinen kirja.

• Pertikki kirjoitti:

Lukeminen auttaa unen päästä kiinni pääsemässä jos ei kovin mielenkiintoinen kirja.

Vielä paremmin uneenpääsyssä auttaa sängyssä kuunneltiu äänikirja. Sen vuoksi olen niistä luopunutkin. Aina sai kelailla missä kohden kirjaa oli pudonnut kärryiltä.

Nykyisin älylaitteet yöpyykin eri huoneessa kuin minä.

• Anonyymi00008

Taidan pitää X tekoäly kissoista enemmän kuin ikäryhmien höpötyksistä..

• Anonyymi00009

Älä höpötä...hehheh.

• Mikä höpötyksissä on sellaista ettei niitä voi arvostaa =)

• Anonyymi00012

Nukkumaan n 22-23 ylös 03- 03.30 aamukahvi yleensä ennen 04.

• Ohos, sinäpä varhainen lintu oletkin =D

• Anonyymi00013
      • no mä huomaan että pikkutorkut tekee hyvää, max 30min.

pitemmät unet puuduttaa ja tekee sekavan olon herättyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomessa on meneillään boomereiden kosto

1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä
      Maailman menoa
      106
      3031
    2. Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?

Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri
      Maailman menoa
      158
      2128
    3. IPCC romahtaa

Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl
      Ilmastonmuutos
      63
      2092
    4. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      42
      1792
    5. Miten voit vain

Olla kuin mitään ei olisi?
      Ikävä
      147
      1464
    6. Pelolla pakottaminen

Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha
      Kaste
      624
      1006
    7. Niin siinä kävi. :D

oisit halunnu seurustella :D jäit ilman :D
      Ikävä
      100
      896
    8. Ketä T mies kaipaa?

Kaikki T miehet saavat vastata omansa. Aloitan: T kaipaa J naista.
      Ikävä
      50
      764
    9. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      79
      749
    10. Nähdäänköhän me enää

Lähiaikoina tai koskaan
      Ikävä
      56