Nyt minua väsyttää, olen herännyt taas tänään ajoissa, siis ennen kahdeksaa :) tais olla kuuden maissa. Outokevät kun tälleen mua pistää aamusta varhain päivystää aurinkoa !
Onko teillä tapana ottaa päikkärit ? Eiks niiden sanota olevan terveellisiä?
vaikken mä jokapäivä nuku päivällä, silti tuntuu että torkut on otettava, jotenkin, jokapäivä ! Entäs teillä?
Päiväunet
21
295
Vastaukset
- Anonyymi00001
Viime yönä harmitti yx juttu ja valvoin pitkään elimistö jännittyneenä. Aamulla olin ihan takussa enemmän siitä harmituksesta kuin unen puutteesta mutta tunnollisesti osallistuin jumppaan kuten aina perjantaisin.
Kun tulin kotiin, söin ja nukuin sikeästi kaksi tuntia. Harmituskin on laantunut. Eli nukun jos on nukuttaa, useimpina päivinä ei. Toivon että ensi yönä saan unenpäästä kiinni, eikä pitkät päivikset vaikuta asiaan.Minulla taasen viimeyö meni pelastusarmeijan "otatästä" tiskille.
Mutt kyllä tämä tästä petraantuu . ensiviikoksi
- Anonyymi00002
Totta kai otan ja itse asiassa otamme puolisoni kanssa.
Puolisoni herää useimmiten aiemmin ja laittaa aamupalan, minä heräilen puoli yhdeksän maissa. SYömme tukevan aamiaisen ja lähdemme joko ulos kävelemään tai omiin menoihimme. Lounas syödään kahden maissa ja sitten päikkärit. Olemme iltakukkujia ja ilta meneekin omissa hommissa tai harrastuksissa ja loppuillasta katsotaan yhdessä telkkua. SÄnkyyn mennään noin 23.00 maissa. - Anonyymi00003
Liki joka iltapäivä torkut, n. puolituntia max tunti, se vaihtelee, kyl se antaa voimia, ilmankin menis, mut ramasee niin....
- Anonyymi00004
En ole päikkäreitä nukkunut enää vuosikymmeniin koska vei liikaa yöunista. Mieluummin nukun sen 7,5 - 8 tuntia yöunia.
mun on toisinaan lähes pakko nukkua vähintään sen puolituntisen ajan. Muuten liikun Zombiena.
- Anonyymi00005
Mummunen kirjoitti:
mun on toisinaan lähes pakko nukkua vähintään sen puolituntisen ajan. Muuten liikun Zombiena.
Kohta on aika nokosten...
- Anonyymi00010
Mummunen kirjoitti:
Mä menen mieluummin virkistävälle kävelylle sen puolituntisen niin jaksan taas iltaan ilman torkkuja. Jos sataa niin kotona teen sitten jotain liikuntaa etten nukahda.
Anonyymi00004
2026-04-28 13:05:03
- Anonyymi00006
Mummasella on lähes 300 aloitusta. .
Tekoäly?*hyvä että minulla on Sinunlaisesi kannustaja Joukossamme. Olen todell iloinen että olen saanut edes YHDEN suraajaan perääni :D
- Anonyymi00011
Älyteko kyseessä, aktiivisuus on aina terveellistä.
- Anonyymi00007
Iltapäivänokoset on pakko ottaa, muuten ei tule lukemisestakaan mitään. Aina torkahtaa, eikä tajua mitä tuli lukeneeksi. Ruoka varmaan ramaisee, ja laittaa ottamaan ruokaunet.
Pertikki kirjoitti:
Lukeminen auttaa unen päästä kiinni pääsemässä jos ei kovin mielenkiintoinen kirja.
Vielä paremmin uneenpääsyssä auttaa sängyssä kuunneltiu äänikirja. Sen vuoksi olen niistä luopunutkin. Aina sai kelailla missä kohden kirjaa oli pudonnut kärryiltä.
Nykyisin älylaitteet yöpyykin eri huoneessa kuin minä.
- Anonyymi00008
Taidan pitää X tekoäly kissoista enemmän kuin ikäryhmien höpötyksistä..
- Anonyymi00009
Älä höpötä...hehheh.
- Anonyymi00012
Nukkumaan n 22-23 ylös 03- 03.30 aamukahvi yleensä ennen 04.
- Anonyymi00013
Ei kannata....,mieluummin jotain muuta kuin päikkärit.....https://www.iltalehti.fi/elintavat/a/3a84a406-2e35-49e5-a76d-49f91c8a4c4c
no mä huomaan että pikkutorkut tekee hyvää, max 30min.
pitemmät unet puuduttaa ja tekee sekavan olon herättyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä1063031Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri1582128IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl632092Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al421792- 1471464
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha6241006- 100896
- 50764
- 79749
- 56729