Nainen oletko koskaan miettinyt että jos

Anonyymi-ap

Voitaisiin tutustua ikään kuin uudestaan

111

1799

7Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Milloin me ollaan viimeksi tutustuttu?

• Anonyymi00006

Miten et tiedä tuota itse??

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Miten et tiedä tuota itse??

Ei voi tietää, kun ei tiedä kuka kysyy?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ei voi tietää, kun ei tiedä kuka kysyy?

Jaa, sulla on laumoittain sit tutustuttavia.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Erotomaaninen keke sai taas siepit palstaäijän provoilusta. MOT- naisvihasta sikiävä kansa ei älyllä loista ja esim tunnista trollausta kun vain on saumaa tulkita naisia negatiivisen spektrin kautta. T naiselta buuaus teille

• Anonyymi00053
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Erotomaaninen keke sai taas siepit palstaäijän provoilusta. MOT- naisvihasta sikiävä kansa ei älyllä loista ja esim tunnista trollausta kun vain on saumaa tulkita naisia negatiivisen spektrin kautta. T naiselta buuaus teille

Misogyynisesti ajattelevat ihmiset ovat yksinkertaisia sukupuolesta riippumatta, katkerat ja kateelliset naiset ei itse edes tunnista kulttuurisesti sisäänrakennettua naisvihaa. Siinä kampaviinerikerhoihin ja muihin a a aattelisiin kollektiiveihin ajateltavaa

• Anonyymi00062
        Anonyymi00021 kirjoitti:

AP
        Kysy itseltäsi millä todennäköisyydellä luulet juu sen tietyn naisen vastaavan
        palstalla jossa on 99 muutakin naista vastaamassa ?

Hox ... Aivot käyttöön

Kannattaisi kysyä suoraan irl tälläset!!!
        Jokatapauksessa suoraan häneltä .

• Anonyymi00079
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Tämä!! Se on just näin!

• Anonyymi00080
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Misogyynisesti ajattelevat ihmiset ovat yksinkertaisia sukupuolesta riippumatta, katkerat ja kateelliset naiset ei itse edes tunnista kulttuurisesti sisäänrakennettua naisvihaa. Siinä kampaviinerikerhoihin ja muihin a a aattelisiin kollektiiveihin ajateltavaa

No ne kateelliset naiset ja katkerat miehet jotenkin supliutuu hyvin yhteen ja samaan naisvihaajien porukkaan..

• Anonyymi00103
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Tämä!! Se on just näin!

Onko ap:llä oikeesti erotomania tietääkö joku? Selittäis ton megalomaanisen käytöksen ja yritelmä viritelmät jonkun naisen suhteen joka ei oo kiinnostunu viestiensä mukaan ap:stä. Miksi ap vaan jatkaa??

Onko ap tutkittanu onko hällä tota erotomaniaa? Ehkä kannattais varata aikaa lääkärilke jos löytyis sopiva lääkitys.

• Anonyymi00002

Sitä on tehty niin usein et emmtie

• Anonyymi00003

Vanhoja juttuja turha vatvoa.

• Anonyymi00010

Ei ollenkaan noin, jos vielä sytyttää

• Anonyymi00087
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Niin jos on molemmilla se tunne ett jotain jäi kesken ja selvittämättä sekä jos molemmat on vapaita niin sanotusti. Kyllä kaikki on mahdollista vielä.

• Anonyymi00093
        Anonyymi00087 kirjoitti:

Niin jos on molemmilla se tunne ett jotain jäi kesken ja selvittämättä sekä jos molemmat on vapaita niin sanotusti. Kyllä kaikki on mahdollista vielä.

Eikä pelkästään mahdollista vaan myös jopa todennäköistä.

• Anonyymi00096
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei sytytä enää sori

• Anonyymi00101
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Aivan mutta sytyttääkö? Taitaa sytytellä vaan Ap:n sytämmessä kun huutelee taivaan tuuliin naiselle jota ei kiinnosta.

• Anonyymi00004

Kuka kyselee?

• Anonyymi00005

Eräs menneisyyden aave

• Anonyymi00088
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Eräs menneisyyden aave

Kukahan aave mahdat olla? Jos haluat ihan aidosti tutustua uudelleen johonkin ihmiseen niin vähän enemmän vihjeitä/tunnisteita muuten ei taida onnistua.

• Anonyymi00094
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Eräs menneisyyden aave

Hmm, aave on hyvä ja kummittelee vähän selvemmin. Huhuu?

• Anonyymi00008

Kyllä, ei muuta kuin viestiä.

• Anonyymi00009

Laita ite ! Ainii.. mut ethän sä uskalla. Looser

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Eikä sun viesti ainakaan motivoi.
        sivusta miettii hän

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

sivusta miettii hän

Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa 📣

• Anonyymi00017
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Olen laittanut 🙄 aika monta

• Anonyymi00019
        Anonyymi00011 kirjoitti:

sivusta miettii hän

Ihan samalla lailla te monet tuolle saamiselle naista esittävälle aina tulkutatte mikset ota yhteyttä oikeassa elämässä mussun mussun yhyhyhyy. Sivusta T naiselta

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ihan samalla lailla te monet tuolle saamiselle naista esittävälle aina tulkutatte mikset ota yhteyttä oikeassa elämässä mussun mussun yhyhyhyy. Sivusta T naiselta

Eli ihan persoonallusuushäiriöisten tekstiä mitä olen seuraillut ja jopa kimpassa ruoditaan palstaäijän luomaa hologrammia, jos se ei ole naisvihaa niin minä olen paavi Leo

• Anonyymi00026
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Eli ihan persoonallusuushäiriöisten tekstiä mitä olen seuraillut ja jopa kimpassa ruoditaan palstaäijän luomaa hologrammia, jos se ei ole naisvihaa niin minä olen paavi Leo

Ja minä Maria Magdaleena

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ja minä Maria Magdaleena

Se oli H* ro jen horo

• Anonyymi00042
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Se oli H* ro jen horo

Magdalan Maria oli Jeesuksen seuraaja..
        Raamattu ei kerro,että hän olisi ollut huora.
        Oli se nainen, joka tapasi ylösnousseen ensimmäisenä.
        Tosin Jeesuksen seuraajina oli värikästä kansaa,joita kohtaan hän tunsi lempeyttä ja sääliä.

• Anonyymi00047

Ei ollutkaan, vaan joku joka oli ilmeiseti samaa mieltä siitä, että naista esittävän keken kommenttien emotionaalinen ylikulutus on naisvihaa. Aika raamatullista kyllö sinänsä nääs. En tiiä, mutta roskasakkia täällä riittää

• Anonyymi00055
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Puhut epäkunnioittavasti toisesta. Hyökkäys on paras puolustus.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa 📣

Metsä vastaa hiljaisuudella.

• Anonyymi00063
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Jos luulet et luuseri sanan käyttö
        Houkuttelee yhteyteen niin melko väärässä olet ja luultavasti syytä tilanne se ettei suhun haluta edes ottaa kontaktia ...

• Anonyymi00065
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Taina sun ei tarvi asuav palstalla.
        Oot aika nolo

• Anonyymi00089
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Olen laittanut 🙄 aika monta

No onko viestisi naiselle/miehelle? Ja muutakin vihjettä varmaan kannattais laittaa.

• Anonyymi00102
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Se on just näin! Naurattaa nää palstaäijän viritelmät ja yritelmät kun ei niistä mitään tuu kun ei siellä vastakkaisella puolella oo kiinnostusta.

Mut yrittää ja yrittää vaan jospa siirtyisit jo muiden naisten perään vinkumaan reppana vaikka siihen sun hännystelijä naiseen miten ois?

• Anonyymi00107
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Se oli H* ro jen horo

Hyvä musa

• Anonyymi00111
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Magdalan Maria oli Jeesuksen seuraaja..
        Raamattu ei kerro,että hän olisi ollut huora.
        Oli se nainen, joka tapasi ylösnousseen ensimmäisenä.
        Tosin Jeesuksen seuraajina oli värikästä kansaa,joita kohtaan hän tunsi lempeyttä ja sääliä.

Kannattaa sitten jatkaa sitä raamatun lukemista. Ei pahalla

• Anonyymi00013

Joo, nähdään sattumalta jossain ja.....

• Anonyymi00014

Se vaatii kykyä kohdata ihan livenä ja avata yhteys jos haluaa oikeata suhdetta tms.😏

• Anonyymi00015

Jos tulisin lähialueelle , lähtisitkö hippasille? 😎

• Anonyymi00034

Hippasille? Jonnekin voisin lähteä...

• Anonyymi00057

En enää lähde epämääräiseen 🐱🐀

• Anonyymi00081

Palstaguben kanssako?? No way ever!

Mut joku fiksu älykäs miehinen mies niin voisinpa lähteekin.

• Anonyymi00016

Hirveän vaikeaa esittää yllättynyttä kun tietää sun taikatemput ennestää.

• Anonyymi00018

Samaa mietin😄

• Anonyymi00022

Olen miettinyt ja lähiaikoina miettinyt tosi paljon, että haluaisin tutustua uudestaan :)

• Anonyymi00028

Tunniste joka vain me tiedetään

• Anonyymi00023

Joo, sitä minä täällä olen yrittänyt jo jonkin aikaa vihjailla😌

• Anonyymi00024

Ja kasvokkain tietty. Ei missään nettijutuissa.

• Anonyymi00025

ysärillä viimmeks, oi kun soittaisit

• Anonyymi00029

Miettinyt olen paljon kaikkea.... E

• Anonyymi00061

Sama täällä... K

• Anonyymi00030

🤔 en kyllä ole. Etenkään, jos joku kaukaisesta menneisyydestä, niin ei.

• Anonyymi00083

Minä voisin ja nimenomaan sieltä kaukaisesta menneisyydestä jos hän on vaan vapaa.
        Olis ihana vaihtaa kuulumisia ja elämänkokemuksia.

Kn-Km 🥰

• Anonyymi00031

Tämä on kirjoitettu noin klo14, ett ei varmaan työelämässä ole hän?

• Anonyymi00032

Kuinka voi tuollaista päätellä? Ihmiset tekee töitä nykyään kotona etänä, sekä työaikoja ja työvuoroja on ympärivuorokauden on lomia sekä vapaa päiviä. Maanviljeliät on esim töissä vaikka ovat kotonaan. Missä stanan poteroissa te elätte ei kaikki ole klo. 8- 16 töissä. 🫩

• Anonyymi00043

Klo 14 voi olla kahvitauko.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Kuinka voi tuollaista päätellä? Ihmiset tekee töitä nykyään kotona etänä, sekä työaikoja ja työvuoroja on ympärivuorokauden on lomia sekä vapaa päiviä. Maanviljeliät on esim töissä vaikka ovat kotonaan. Missä stanan poteroissa te elätte ei kaikki ole klo. 8- 16 töissä. 🫩

Quite a meltdown, you

• Anonyymi00076
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Älä nyt kiihdy maajussi.
        Kirjoittele ihan vapaasti vaikka sun ammuleista.

• Anonyymi00084
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Tekevinään töitä kotona mut kirjoittelee suomi24:lla?? Eiköhän se työnantajakin vähän seuraile miten tiiviisti sieltä kotosalta töitä tehdään.

Palkkaa ei pitäis maksella jos työskentelee 🫥 aivan muilla sivustoilla kuin työnantajansa.🤨

• Anonyymi00097
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Älä nyt kiihdy maajussi.
        Kirjoittele ihan vapaasti vaikka sun ammuleista.

En ole maanviljeliä. Mistä sellaista sait päähäsi.

• Anonyymi00098
        Anonyymi00084 kirjoitti:

Tekevinään töitä kotona mut kirjoittelee suomi24:lla?? Eiköhän se työnantajakin vähän seuraile miten tiiviisti sieltä kotosalta töitä tehdään.

Palkkaa ei pitäis maksella jos työskentelee 🫥 aivan muilla sivustoilla kuin työnantajansa.🤨

On myös yksityisyrittäjiä sekä harvemmin työantaja saa seurata mitä työtekijä tekee kunhan tekee hommansa.

• Anonyymi00033

tulossa pitkä treffimatka jos nähdä haluat

• Anonyymi00035

Uusi alku puhtaalta pöydältä kuulostaisi hyvältä kun on erityunem ihminen, josta ei ole päässyt yli yrittämälläkään.

• Anonyymi00036

No hyi v ittu.

• Anonyymi00037

Nainen joo.

• Anonyymi00038

Monesti vaikka myös olen miettinyt kannattaako mahdollisuutta enää antaa, riippuu vähän siitä, että miten lähestyt.

• Anonyymi00039

Se olisi haave, joka kävisi toteen.

• Anonyymi00040

Niinhän me tehtiin päälle vuosi sitten💋🥰

• Anonyymi00046

Sitten ei sinulle.

• Anonyymi00041

Kyllä, se ympäristö oli ihan hullu, en tiedä huomasitko koskaan mitä ympärillä tapahtui.

• Anonyymi00051

Jotain huomasin, mutta en ollut niin sisällä niissä kuvioissa.

Vastasin omasta tilanteestani käsin (tietysti).

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Jotain huomasin, mutta en ollut niin sisällä niissä kuvioissa.

Vastasin omasta tilanteestani käsin (tietysti).

Enkä ole ap, unohtui mainita.

• Anonyymi00059

Näin ja näen kaiken mitä ympärillä tapahtui. Miten alas voivat omassa mielenterveydessään vajota. Ja vielä hoitoalalla. Sirkustemppuja ja oman egon pönkitystä.

• Anonyymi00104

Mitä ympärillä taphtui?

• Anonyymi00048

Haluaisin tutustua ja aloittaa kaiken ihan puhtaalta pöydältä. Oltiin niin nuoriakin ja siinä oli kaikenlaista sekoittavaa tekijää silloin.

• Anonyymi00085

Onko naiselta/mieheltä?
        Jos mieheltä niin mun nuoruudessa sinä olit jo alussa tärkeä vaikka aikuisuus oli kaukana edessäpäin. Ja mun tunteet lähti aidosti jo silloin liikkeelle vaikka sitten tulikin se vastareaktiosi mikä pisti sitten multa jarrut päälle.

Naiselta

• Anonyymi00049

Et voi ikinä antaa minulle mitä haluan.

• Anonyymi00054

Olen miettinyt, mutta muuttaisiko se mitään. En jaksa mykkäkoulua.

• Anonyymi00058

En halua suhteeseen jossa harrastetaan mykkäkoulua.
        En ikinä.

• Anonyymi00060

Eihän se olisi mitään "mykkäkoulua" jos kaksi ihmistä tutustuu puhtaalta pöydältä. :/

• Anonyymi00064

Miksi pitäisi?

• Anonyymi00066

En oikeastaan, sillä en tahdo enää kokea samaa tunnemyrskyä saamatta vastakaikua.

• Anonyymi00067

Ok,käyhän se.
      Missä tavataan??

• Anonyymi00068

It's not too Late 🤭

• Anonyymi00069

Kyllä jos olet P- mies! ❤️

Mn tumma

• Anonyymi00070

Toimisimmeko kuitenkaan miltään osin toisin, jos nyt kohtaisimme - tilanne on kuitenkin sama, kuin silloin.

• Anonyymi00071

Olisihan se mukavaa, mutta ei hän varmaankaan halua tutustua minuun...En ole tärkeä. 😥💔

• Anonyymi00072

Toinen mahdollisuus siinä mielessä ettei takerruttaisi jo tehtyihin virheisiin, mutta minkään menemiseksi toisin yhtään alkua pidemmälle pitäisi itsekunkin ylittää tiettyjä esille tulleita puutteellisuuksiaan Hyvällä tuurilla nykyhetki sallisi suuremman liikkuma-alan itsensä kanssa. Myönnytyksiäkin. Onko sillä sitten eroa vain jatkamiseen tästä kaikesta muuttuneina jo kumpikin, toivoakseni parempaan päin. Jos ajatuksena kerran on että tekisimme hyvää toisillemme. Jonkinlainen sovitus sille mitä elämä ehtinyt tehdä. Korjaamatontakin.

• Anonyymi00075

Olipa tosi sekava sepostus.

• Anonyymi00073

Olen miettinyt, saisit sellaista tavaraa anneliin ettet ole koskaan saanut.

• Anonyymi00074

Voit pistää sen palsta-anneleiden rectumiin!😅

• Anonyymi00082

Oletko sinä se tyyppi joka valitteli täällä pershkipua?

• Anonyymi00086

No eipä kiinnostele tuollaiset ukot. 😤🤮

• Anonyymi00077

Toivoin sitä just äsken kun ajattelin sinua taas. Tiedät mistä se alkoi ja miten alkaisi uudestaan.

• Anonyymi00090

EI,OLET Tn koira.

• Anonyymi00091

jännuittävä uni joku ollut jos peittokin on jotenkin bäärinpäin...

• Anonyymi00092

Aina halunnu kuulla kun hoet minun sukunimeä

• Anonyymi00105

Olen sovittanut nimeään omaani meleko monta kertaa…

• Anonyymi00095

Sinähän se taisit olla joka aiemmin ei halunnut olla edes tekemisissä. Jos noin haluat niin mitäs sitten pitäisi sun tehdä asialle?

• Anonyymi00100

Tämähän on ollut yhtä tutustumisen aloittamista jo helmikuusta 2024 saakka 😅 Alkaa jo hieman kärsivällisyys hyytymään.

• Anonyymi00106

Näettekö toisianne ja miksei mitään tapahdu?
        Missä tai missä tilanteessa tapasitte eka kerran?
        Aika kauan...

• Anonyymi00109

Ohi

• Anonyymi00108

Kysyn vaan, että miksi?

• Anonyymi00110

En ole koskaan halunnut tutustua sinuun, koska pidän vain samaa ikäluokkaa olevista miehistä!

• Anonyymi00112

Minä olisin valmis, hänestä en ole niin varma.

• Anonyymi00113

Hyödyttäisi mitä eiköhän jääny jo ekalla kerralla tutustumatta alkujaankin toinen vaihtoehtohan on että tutustuitte ette tulleet keskenänne toimeen silti odet niin idiootti että täällä ruikutat toisen perään kumpiko ryssi ensin kaatuu yleensä kun ei osata ongelmista keskustella (ei uskalleta) kun pelätään että toinen lähtee menköön jos niin pienestä syystä lähtee mulla tulkintana jo jos ei totuutta kestä kuulla suoraan piän naamaa ni ei tarvi miettiä mua edes olen toki helpottanu sitä vähän (jos et totuutta halunnu kuulla niin et olis kysynny) vaikka nainen kysyy eron jälkeen oletko ollut jonkun toisen kanssa se on silti kysymys mihin ei halua sitä olen ollu vastausta se tulkitaan pettämiseksi etenkin jos siitä huolimatta yhteenpaluu on kuulunut suunnitelmiin opin tyttäreni äidin kanssa että niitä eroja harrastetaan myös siksi että voi hyvällä omallatunnolla pettää "enhän mä pettäny kun ei oltu yhdessäkään" eräällä tavalla ajatella juu ei mu järjellä ajateltuna petti kun tiesi siitä huolimatta haluavansa exänsä

• Anonyymi00114

Mikä oli kysymys

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2523
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      101
      1039
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      63
      789
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      707
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      690
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      668
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe