Voitaisiin tutustua ikään kuin uudestaan
Nainen oletko koskaan miettinyt että jos
111
1799
Vastaukset
- Anonyymi00001
Milloin me ollaan viimeksi tutustuttu?
- Anonyymi00006
Miten et tiedä tuota itse??
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miten et tiedä tuota itse??
Ei voi tietää, kun ei tiedä kuka kysyy?
- Anonyymi00021
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei voi tietää, kun ei tiedä kuka kysyy?
Jaa, sulla on laumoittain sit tutustuttavia.
- Anonyymi00050
Anonyymi00021 kirjoitti:
Erotomaaninen keke sai taas siepit palstaäijän provoilusta. MOT- naisvihasta sikiävä kansa ei älyllä loista ja esim tunnista trollausta kun vain on saumaa tulkita naisia negatiivisen spektrin kautta. T naiselta buuaus teille
- Anonyymi00053
Anonyymi00050 kirjoitti:
Erotomaaninen keke sai taas siepit palstaäijän provoilusta. MOT- naisvihasta sikiävä kansa ei älyllä loista ja esim tunnista trollausta kun vain on saumaa tulkita naisia negatiivisen spektrin kautta. T naiselta buuaus teille
Misogyynisesti ajattelevat ihmiset ovat yksinkertaisia sukupuolesta riippumatta, katkerat ja kateelliset naiset ei itse edes tunnista kulttuurisesti sisäänrakennettua naisvihaa. Siinä kampaviinerikerhoihin ja muihin a a aattelisiin kollektiiveihin ajateltavaa
- Anonyymi00062
Anonyymi00021 kirjoitti:
AP
Kysy itseltäsi millä todennäköisyydellä luulet juu sen tietyn naisen vastaavan
palstalla jossa on 99 muutakin naista vastaamassa ?
Hox ... Aivot käyttöön
Kannattaisi kysyä suoraan irl tälläset!!!
Jokatapauksessa suoraan häneltä . - Anonyymi00079
Anonyymi00050 kirjoitti:
Tämä!! Se on just näin!
- Anonyymi00080
Anonyymi00053 kirjoitti:
Misogyynisesti ajattelevat ihmiset ovat yksinkertaisia sukupuolesta riippumatta, katkerat ja kateelliset naiset ei itse edes tunnista kulttuurisesti sisäänrakennettua naisvihaa. Siinä kampaviinerikerhoihin ja muihin a a aattelisiin kollektiiveihin ajateltavaa
No ne kateelliset naiset ja katkerat miehet jotenkin supliutuu hyvin yhteen ja samaan naisvihaajien porukkaan..
- Anonyymi00103
Anonyymi00079 kirjoitti:
Tämä!! Se on just näin!
Onko ap:llä oikeesti erotomania tietääkö joku? Selittäis ton megalomaanisen käytöksen ja yritelmä viritelmät jonkun naisen suhteen joka ei oo kiinnostunu viestiensä mukaan ap:stä. Miksi ap vaan jatkaa??
Onko ap tutkittanu onko hällä tota erotomaniaa? Ehkä kannattais varata aikaa lääkärilke jos löytyis sopiva lääkitys.
- Anonyymi00002
Sitä on tehty niin usein et emmtie
- Anonyymi00003
Vanhoja juttuja turha vatvoa.
- Anonyymi00010
Ei ollenkaan noin, jos vielä sytyttää
- Anonyymi00087
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niin jos on molemmilla se tunne ett jotain jäi kesken ja selvittämättä sekä jos molemmat on vapaita niin sanotusti. Kyllä kaikki on mahdollista vielä.
- Anonyymi00093
Anonyymi00087 kirjoitti:
Niin jos on molemmilla se tunne ett jotain jäi kesken ja selvittämättä sekä jos molemmat on vapaita niin sanotusti. Kyllä kaikki on mahdollista vielä.
Eikä pelkästään mahdollista vaan myös jopa todennäköistä.
- Anonyymi00096
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei sytytä enää sori
- Anonyymi00101
Anonyymi00010 kirjoitti:
Aivan mutta sytyttääkö? Taitaa sytytellä vaan Ap:n sytämmessä kun huutelee taivaan tuuliin naiselle jota ei kiinnosta.
- Anonyymi00004
Kuka kyselee?
- Anonyymi00005
Eräs menneisyyden aave
- Anonyymi00088
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eräs menneisyyden aave
Kukahan aave mahdat olla? Jos haluat ihan aidosti tutustua uudelleen johonkin ihmiseen niin vähän enemmän vihjeitä/tunnisteita muuten ei taida onnistua.
- Anonyymi00094
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eräs menneisyyden aave
Hmm, aave on hyvä ja kummittelee vähän selvemmin. Huhuu?
- Anonyymi00008
Kyllä, ei muuta kuin viestiä.
- Anonyymi00009
Laita ite ! Ainii.. mut ethän sä uskalla. Looser
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eikä sun viesti ainakaan motivoi.
sivusta miettii hän - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
sivusta miettii hänNiin metsä vastaa kuin sinne huutaa 📣
- Anonyymi00017
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olen laittanut 🙄 aika monta
- Anonyymi00019
Anonyymi00011 kirjoitti:
sivusta miettii hänIhan samalla lailla te monet tuolle saamiselle naista esittävälle aina tulkutatte mikset ota yhteyttä oikeassa elämässä mussun mussun yhyhyhyy. Sivusta T naiselta
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ihan samalla lailla te monet tuolle saamiselle naista esittävälle aina tulkutatte mikset ota yhteyttä oikeassa elämässä mussun mussun yhyhyhyy. Sivusta T naiselta
Eli ihan persoonallusuushäiriöisten tekstiä mitä olen seuraillut ja jopa kimpassa ruoditaan palstaäijän luomaa hologrammia, jos se ei ole naisvihaa niin minä olen paavi Leo
- Anonyymi00026
Anonyymi00020 kirjoitti:
Eli ihan persoonallusuushäiriöisten tekstiä mitä olen seuraillut ja jopa kimpassa ruoditaan palstaäijän luomaa hologrammia, jos se ei ole naisvihaa niin minä olen paavi Leo
Ja minä Maria Magdaleena
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ja minä Maria Magdaleena
Se oli H* ro jen horo
- Anonyymi00042
Anonyymi00027 kirjoitti:
Se oli H* ro jen horo
Magdalan Maria oli Jeesuksen seuraaja..
Raamattu ei kerro,että hän olisi ollut huora.
Oli se nainen, joka tapasi ylösnousseen ensimmäisenä.
Tosin Jeesuksen seuraajina oli värikästä kansaa,joita kohtaan hän tunsi lempeyttä ja sääliä. - Anonyymi00047
Ei ollutkaan, vaan joku joka oli ilmeiseti samaa mieltä siitä, että naista esittävän keken kommenttien emotionaalinen ylikulutus on naisvihaa. Aika raamatullista kyllö sinänsä nääs. En tiiä, mutta roskasakkia täällä riittää
- Anonyymi00055
Anonyymi00009 kirjoitti:
Puhut epäkunnioittavasti toisesta. Hyökkäys on paras puolustus.
- Anonyymi00056
Anonyymi00012 kirjoitti:
Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa 📣
Metsä vastaa hiljaisuudella.
- Anonyymi00063
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jos luulet et luuseri sanan käyttö
Houkuttelee yhteyteen niin melko väärässä olet ja luultavasti syytä tilanne se ettei suhun haluta edes ottaa kontaktia ... - Anonyymi00065
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ihan samalla lailla te monet tuolle saamiselle naista esittävälle aina tulkutatte mikset ota yhteyttä oikeassa elämässä mussun mussun yhyhyhyy. Sivusta T naiselta
Taina sun ei tarvi asuav palstalla.
Oot aika nolo - Anonyymi00089
Anonyymi00017 kirjoitti:
Olen laittanut 🙄 aika monta
No onko viestisi naiselle/miehelle? Ja muutakin vihjettä varmaan kannattais laittaa.
- Anonyymi00102
Anonyymi00020 kirjoitti:
Se on just näin! Naurattaa nää palstaäijän viritelmät ja yritelmät kun ei niistä mitään tuu kun ei siellä vastakkaisella puolella oo kiinnostusta.
Mut yrittää ja yrittää vaan jospa siirtyisit jo muiden naisten perään vinkumaan reppana vaikka siihen sun hännystelijä naiseen miten ois? - Anonyymi00107
Anonyymi00027 kirjoitti:
Se oli H* ro jen horo
Hyvä musa
- Anonyymi00111
Anonyymi00042 kirjoitti:
Magdalan Maria oli Jeesuksen seuraaja..
Raamattu ei kerro,että hän olisi ollut huora.
Oli se nainen, joka tapasi ylösnousseen ensimmäisenä.
Tosin Jeesuksen seuraajina oli värikästä kansaa,joita kohtaan hän tunsi lempeyttä ja sääliä.Kannattaa sitten jatkaa sitä raamatun lukemista. Ei pahalla
- Anonyymi00013
Joo, nähdään sattumalta jossain ja.....
- Anonyymi00014
Se vaatii kykyä kohdata ihan livenä ja avata yhteys jos haluaa oikeata suhdetta tms.😏
- Anonyymi00015
Jos tulisin lähialueelle , lähtisitkö hippasille? 😎
- Anonyymi00034
Hippasille? Jonnekin voisin lähteä...
- Anonyymi00057
En enää lähde epämääräiseen 🐱🐀
- Anonyymi00081
Palstaguben kanssako?? No way ever!
Mut joku fiksu älykäs miehinen mies niin voisinpa lähteekin.
- Anonyymi00016
Hirveän vaikeaa esittää yllättynyttä kun tietää sun taikatemput ennestää.
- Anonyymi00018
Samaa mietin😄
- Anonyymi00022
Olen miettinyt ja lähiaikoina miettinyt tosi paljon, että haluaisin tutustua uudestaan :)
- Anonyymi00028
Tunniste joka vain me tiedetään
- Anonyymi00023
Joo, sitä minä täällä olen yrittänyt jo jonkin aikaa vihjailla😌
- Anonyymi00024
Ja kasvokkain tietty. Ei missään nettijutuissa.
- Anonyymi00025
ysärillä viimmeks, oi kun soittaisit
- Anonyymi00029
Miettinyt olen paljon kaikkea.... E
- Anonyymi00061
Sama täällä... K
- Anonyymi00030
🤔 en kyllä ole. Etenkään, jos joku kaukaisesta menneisyydestä, niin ei.
- Anonyymi00083
Minä voisin ja nimenomaan sieltä kaukaisesta menneisyydestä jos hän on vaan vapaa.
Olis ihana vaihtaa kuulumisia ja elämänkokemuksia.
Kn-Km 🥰
- Anonyymi00031
Tämä on kirjoitettu noin klo14, ett ei varmaan työelämässä ole hän?
- Anonyymi00032
Kuinka voi tuollaista päätellä? Ihmiset tekee töitä nykyään kotona etänä, sekä työaikoja ja työvuoroja on ympärivuorokauden on lomia sekä vapaa päiviä. Maanviljeliät on esim töissä vaikka ovat kotonaan. Missä stanan poteroissa te elätte ei kaikki ole klo. 8- 16 töissä.
- Anonyymi00043
Klo 14 voi olla kahvitauko.
- Anonyymi00044
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kuinka voi tuollaista päätellä? Ihmiset tekee töitä nykyään kotona etänä, sekä työaikoja ja työvuoroja on ympärivuorokauden on lomia sekä vapaa päiviä. Maanviljeliät on esim töissä vaikka ovat kotonaan. Missä stanan poteroissa te elätte ei kaikki ole klo. 8- 16 töissä.
Quite a meltdown, you
- Anonyymi00076
Anonyymi00032 kirjoitti:
Älä nyt kiihdy maajussi.
Kirjoittele ihan vapaasti vaikka sun ammuleista. - Anonyymi00084
Anonyymi00032 kirjoitti:
Tekevinään töitä kotona mut kirjoittelee suomi24:lla?? Eiköhän se työnantajakin vähän seuraile miten tiiviisti sieltä kotosalta töitä tehdään.
Palkkaa ei pitäis maksella jos työskentelee 🫥 aivan muilla sivustoilla kuin työnantajansa.🤨 - Anonyymi00097
Anonyymi00076 kirjoitti:
Älä nyt kiihdy maajussi.
Kirjoittele ihan vapaasti vaikka sun ammuleista.En ole maanviljeliä. Mistä sellaista sait päähäsi.
- Anonyymi00098
Anonyymi00084 kirjoitti:
Tekevinään töitä kotona mut kirjoittelee suomi24:lla?? Eiköhän se työnantajakin vähän seuraile miten tiiviisti sieltä kotosalta töitä tehdään.
Palkkaa ei pitäis maksella jos työskentelee 🫥 aivan muilla sivustoilla kuin työnantajansa.🤨On myös yksityisyrittäjiä sekä harvemmin työantaja saa seurata mitä työtekijä tekee kunhan tekee hommansa.
- Anonyymi00033
tulossa pitkä treffimatka jos nähdä haluat
- Anonyymi00035
Uusi alku puhtaalta pöydältä kuulostaisi hyvältä kun on erityunem ihminen, josta ei ole päässyt yli yrittämälläkään.
- Anonyymi00036
No hyi v ittu.
- Anonyymi00037
Nainen joo.
- Anonyymi00038
Monesti vaikka myös olen miettinyt kannattaako mahdollisuutta enää antaa, riippuu vähän siitä, että miten lähestyt.
- Anonyymi00039
Se olisi haave, joka kävisi toteen.
- Anonyymi00040
Niinhän me tehtiin päälle vuosi sitten💋🥰
- Anonyymi00046
Sitten ei sinulle.
- Anonyymi00041
Kyllä, se ympäristö oli ihan hullu, en tiedä huomasitko koskaan mitä ympärillä tapahtui.
- Anonyymi00051
Jotain huomasin, mutta en ollut niin sisällä niissä kuvioissa.
Vastasin omasta tilanteestani käsin (tietysti). - Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Jotain huomasin, mutta en ollut niin sisällä niissä kuvioissa.
Vastasin omasta tilanteestani käsin (tietysti).Enkä ole ap, unohtui mainita.
- Anonyymi00059
Näin ja näen kaiken mitä ympärillä tapahtui. Miten alas voivat omassa mielenterveydessään vajota. Ja vielä hoitoalalla. Sirkustemppuja ja oman egon pönkitystä.
- Anonyymi00104
Mitä ympärillä taphtui?
- Anonyymi00048
Haluaisin tutustua ja aloittaa kaiken ihan puhtaalta pöydältä. Oltiin niin nuoriakin ja siinä oli kaikenlaista sekoittavaa tekijää silloin.
- Anonyymi00085
Onko naiselta/mieheltä?
Jos mieheltä niin mun nuoruudessa sinä olit jo alussa tärkeä vaikka aikuisuus oli kaukana edessäpäin. Ja mun tunteet lähti aidosti jo silloin liikkeelle vaikka sitten tulikin se vastareaktiosi mikä pisti sitten multa jarrut päälle.
Naiselta
- Anonyymi00049
Et voi ikinä antaa minulle mitä haluan.
- Anonyymi00054
Olen miettinyt, mutta muuttaisiko se mitään. En jaksa mykkäkoulua.
- Anonyymi00058
En halua suhteeseen jossa harrastetaan mykkäkoulua.
En ikinä. - Anonyymi00060
Eihän se olisi mitään "mykkäkoulua" jos kaksi ihmistä tutustuu puhtaalta pöydältä. :/
- Anonyymi00064
Miksi pitäisi?
- Anonyymi00066
En oikeastaan, sillä en tahdo enää kokea samaa tunnemyrskyä saamatta vastakaikua.
- Anonyymi00067
Ok,käyhän se.
Missä tavataan?? - Anonyymi00068
It's not too Late 🤭
- Anonyymi00069
Kyllä jos olet P- mies! ❤️
Mn tumma - Anonyymi00070
Toimisimmeko kuitenkaan miltään osin toisin, jos nyt kohtaisimme - tilanne on kuitenkin sama, kuin silloin.
- Anonyymi00071
Olisihan se mukavaa, mutta ei hän varmaankaan halua tutustua minuun...En ole tärkeä. 😥💔
- Anonyymi00072
Toinen mahdollisuus siinä mielessä ettei takerruttaisi jo tehtyihin virheisiin, mutta minkään menemiseksi toisin yhtään alkua pidemmälle pitäisi itsekunkin ylittää tiettyjä esille tulleita puutteellisuuksiaan Hyvällä tuurilla nykyhetki sallisi suuremman liikkuma-alan itsensä kanssa. Myönnytyksiäkin. Onko sillä sitten eroa vain jatkamiseen tästä kaikesta muuttuneina jo kumpikin, toivoakseni parempaan päin. Jos ajatuksena kerran on että tekisimme hyvää toisillemme. Jonkinlainen sovitus sille mitä elämä ehtinyt tehdä. Korjaamatontakin.
- Anonyymi00075
Olipa tosi sekava sepostus.
- Anonyymi00073
Olen miettinyt, saisit sellaista tavaraa anneliin ettet ole koskaan saanut.
- Anonyymi00074
Voit pistää sen palsta-anneleiden rectumiin!😅
- Anonyymi00082
Oletko sinä se tyyppi joka valitteli täällä pershkipua?
- Anonyymi00086
No eipä kiinnostele tuollaiset ukot. 😤🤮
- Anonyymi00077
Toivoin sitä just äsken kun ajattelin sinua taas. Tiedät mistä se alkoi ja miten alkaisi uudestaan.
- Anonyymi00090
EI,OLET Tn koira.
- Anonyymi00091
jännuittävä uni joku ollut jos peittokin on jotenkin bäärinpäin...
- Anonyymi00092
Aina halunnu kuulla kun hoet minun sukunimeä
- Anonyymi00105
Olen sovittanut nimeään omaani meleko monta kertaa…
- Anonyymi00095
Sinähän se taisit olla joka aiemmin ei halunnut olla edes tekemisissä. Jos noin haluat niin mitäs sitten pitäisi sun tehdä asialle?
- Anonyymi00100
Tämähän on ollut yhtä tutustumisen aloittamista jo helmikuusta 2024 saakka 😅 Alkaa jo hieman kärsivällisyys hyytymään.
- Anonyymi00106
Näettekö toisianne ja miksei mitään tapahdu?
Missä tai missä tilanteessa tapasitte eka kerran?
Aika kauan... - Anonyymi00109
Ohi
- Anonyymi00108
Kysyn vaan, että miksi?
- Anonyymi00110
En ole koskaan halunnut tutustua sinuun, koska pidän vain samaa ikäluokkaa olevista miehistä!
- Anonyymi00112
Minä olisin valmis, hänestä en ole niin varma.
- Anonyymi00113
Hyödyttäisi mitä eiköhän jääny jo ekalla kerralla tutustumatta alkujaankin toinen vaihtoehtohan on että tutustuitte ette tulleet keskenänne toimeen silti odet niin idiootti että täällä ruikutat toisen perään kumpiko ryssi ensin kaatuu yleensä kun ei osata ongelmista keskustella (ei uskalleta) kun pelätään että toinen lähtee menköön jos niin pienestä syystä lähtee mulla tulkintana jo jos ei totuutta kestä kuulla suoraan piän naamaa ni ei tarvi miettiä mua edes olen toki helpottanu sitä vähän (jos et totuutta halunnu kuulla niin et olis kysynny) vaikka nainen kysyy eron jälkeen oletko ollut jonkun toisen kanssa se on silti kysymys mihin ei halua sitä olen ollu vastausta se tulkitaan pettämiseksi etenkin jos siitä huolimatta yhteenpaluu on kuulunut suunnitelmiin opin tyttäreni äidin kanssa että niitä eroja harrastetaan myös siksi että voi hyvällä omallatunnolla pettää "enhän mä pettäny kun ei oltu yhdessäkään" eräällä tavalla ajatella juu ei mu järjellä ajateltuna petti kun tiesi siitä huolimatta haluavansa exänsä
- Anonyymi00114
Mikä oli kysymys
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011039- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648