Mieltä olet siitä ettei ole ollut useita petikumppaneita.
Kerro nyt mitä
32
376
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvä juttu se. Paras jos ois neitsyt.
- Anonyymi00002
Se on hyvä asia minun mielestäni... Ei minullakaan. Enkä ymmärrä sitä mikä ihmeen kehuskelun aihe se muka on että olisi ollut monia. Hyvä parisuhde ja luotettava kumppani ovat tärkeitä asioita eikä väliä vaikka olisi kauankin kun on ollut viimeksi.
- Anonyymi00003
Eipä
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Eipä
Jännittääkö sinua seksuaaliset jutskat?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jännittääkö sinua seksuaaliset jutskat?
Miksi tuollaista kysyt?
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Miksi tuollaista kysyt?
Unohda tuo huono heitto. Minua häiritsee että pidät minua jotenkin kokeneena supermiehenä tai vastaavaa tämä oli kielikuva älä käsitä väärin ja se häiritsee että sinulla on minusta ihan väärä kuva olen ihan tavallinen mutta jostain syystä et vain usko sitä enkä tiedä miksi... Ehkä jotku levittää minusta perättömiä juoruja en tiedä...
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Unohda tuo huono heitto. Minua häiritsee että pidät minua jotenkin kokeneena supermiehenä tai vastaavaa tämä oli kielikuva älä käsitä väärin ja se häiritsee että sinulla on minusta ihan väärä kuva olen ihan tavallinen mutta jostain syystä et vain usko sitä enkä tiedä miksi... Ehkä jotku levittää minusta perättömiä juoruja en tiedä...
Itsehän olet sanonut vuosia sillä, että kuinka sitä on uitettu, joten aivan itse olet tuon aiheuttanut.
- Anonyymi00005
Vaarallusilla vesillä oltava varovainen. Ei tähän nyt muuta sanottavaa.
- Anonyymi00009
Eihän sitä heti tarvitse seksiä harrastaa voihan sitä suukotella hieroa ja hinkata nuolla jne.
- Anonyymi00010
Miksi pitäisi?
- Anonyymi00011
Onko jotenkin haluttavaa jos on vähemmän toisella kokemusta?
- Anonyymi00020
Anonyymi00011 kirjoitti:
Onko jotenkin haluttavaa jos on vähemmän toisella kokemusta?
Miten on?
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Miten on?
Epävarmoille on.
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Epävarmoille on.
Eli?
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Eli?
Epävarma mies haluaa kokemattoman naisen jolla ei ole ”vertailupohjaa” tai omia mieltymyksiä.
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Epävarma mies haluaa kokemattoman naisen jolla ei ole ”vertailupohjaa” tai omia mieltymyksiä.
Tyhmemmillä tyypeillä on tapana vertailla. Siinäpä vertailet.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Tyhmemmillä tyypeillä on tapana vertailla. Siinäpä vertailet.
Me epävarmat miehet kuvittelee, että naiset vertailee,
- Anonyymi00033
Anonyymi00028 kirjoitti:
Epävarma mies haluaa kokemattoman naisen jolla ei ole ”vertailupohjaa” tai omia mieltymyksiä.
Älä nyt viitsi, sitä paitsi tuskin se nainen nyt ihan kokematon on.
- Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
Me epävarmat miehet kuvittelee, että naiset vertailee,
Eipä ole tullut tuollaisia ajateltua, hyvät naiset ei vertaile, ne on hyviä sängyssä ja mukavia muutenkin.
- Anonyymi00013
Noilla asioilla on merkitystä vain suhteissa, jotka perustuu johonkin muuhun kuin rakkauteen.
- Anonyymi00014
Ei se ainakaan ole haittaava tekijä ihmisessä.
- Anonyymi00016
Petikumppani kuulostaa sanalta jota 80 mummo vois käyttää eipä muuta ajatusta tuu.
- Anonyymi00018
Ei oikein kuulu se asia mulle, mutta on kuitenkin hyvä asia, ettei nitä ole ollut paljon.
- Anonyymi00019
Niin,paljonko on paljon?
Kuinka monta on useita? - Anonyymi00021
Se ei naimalla parane. Se.
- Anonyymi00022
Itseasiassa pilde pysyy kunnossa säännöllisellä naimisella. Gynetkin sitä suosittaa.
- Anonyymi00024
Arvostaisin ainakin jos miehellä ei olisi ollut.
- Anonyymi00025
Minä arvostaisin, että miehellä olisi kokemusta.
- Anonyymi00027
Voi näitä teinipoikien paineita. 🙄
- Anonyymi00029
Lähinnä ällöttää.
- Anonyymi00030
Arvostettavaa.
- Anonyymi00034
On kunnia viedä neitsyys❤️🔥
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 95932
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25877Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568