Valmiiksi odotukselle. Hmm vtc joku. Mistä löytyy korjaamo tai myyntipaikka jossa osataan vaihtotyö tehdä ja osataan tehdä vahvistettu laatikko? Moninainen kysymys mutta kilometrejä on 100tkm ylitetty joten hmm 160tkm oli trodo sivulla juttua jonka jälkeen alkaa olla mahdollista ongelmat tarjolla. 2.0 bensa150hv.
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Kannattaa olla huolissaan koska sama laatikko kuin toytassa
- Anonyymi00002
Suuri osa nykyautojen vaihteisto-ongelmista johtuu huollon puutteesta. Huolto-ohjelmaan ei kuulu edes öljyjen vaihto. Vanhemmissa autoissa oli vaihteisto yleensä viimeinen koka pettää. Nykyvaihteisoissa, mekaanisussakin, on paljon sähkötekniikkaa ja hydrauliikkaa. Öljyjen vaihto on hyvin tärkeässä osassa.
- Anonyymi00003
Joo tämä on kyllä jännä juttu. Ei todellakaan ole suosituksia vaihtaa öljyjä, mutta jos sitten kun joskus vaidat/vaihdatat niin katsoppas sitä öljyä minkä on näköstä. Ei ole ihme jos loota hajoaa kun on mustaa palanutta mönjää. Olen ajanut automaateilla jostain 2000.luvun alkupuolelta Volvoja ja nyt viimeksi 4kpl Subaruja ja kaikkiin olen huuhtelemalla vaihdattanut öljyt n 60-80tkm välein. Yhdessäkään vehkeessä ei ole ollut minkäänlaisia vaihteisto ongelmia. Pieni hinta on tuo vaihtohomma, laatikon vaihtoon verrattuna.
- Anonyymi00004
On vaihdettu 60tkm välein siis yhden kerra n vasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081275
- 45891
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50716- 70656
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123632- 67606
- 53587
- 55535
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93463Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 34437
- 51435
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?113434Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?19430- 49427
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82417- 52403
- 42390
Veikkauksen asiamiehen provikat?
Minkä verran peliautomaatin pitäjä saa peliautomaatin tuotosta?28379