En haluaisi kiroilla sinulle mutta pakko

Anonyymi-ap

Sanoa että voi helvetti että sinä olet vaikea ja epäluuloinen. 🫤

73

1010

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Oot mulle silti tärkeä. Käyn läpi prosessia.

• Anonyymi00013

Mitä prosessoit?

• Anonyymi00053
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mitä prosessoit?

Palstasetä prosessoi varmaan lisää shitpostingia eetteriin, välillä myös kirjaimellisessa mielessä. Se kertoo mielellään ”kiintoisaa” tietoa myös projektista, jota ei olisi koskaan saanut aloittaa. -sarcastic piece of work

• Anonyymi00002

Ihan oikein sanottu, kiitti siitä. Niin olenkin. Luulen, että käyt läpi rankempaa prosessia kuin minä :/ minä käyn läpi myös jonkinlaista prosessia.

• Anonyymi00004

Sinäkin olet tärkeä.

• Anonyymi00075

Project named of "elämä"😅 Revi siitä!

• Anonyymi00003

No helponko haluaisit? En minä ainakaan.

• Anonyymi00005

Saat anteeksi, koska kiroilet rakkauden takia. Kiroilla pitää mahdollisimman vähän, jotta vaikutus on suuri. Minä olen kiltti ison osan ajasta, mutta jos joku onnistuu minut lempeän karhun ja härän sekoituksen suututtamaan niin varmasti katuu. Moni on yllättynyt, kun kilahdan. Olen kuin eri mies. Sairas mielipuoli seinähullu.

• Anonyymi00007

Jos ihmisen ja härän risteytys on minotaurus, niin onko nallen ja härän risteytys naurus?

• Anonyymi00019
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Jos ihmisen ja härän risteytys on minotaurus, niin onko nallen ja härän risteytys naurus?

Taunus.

• Anonyymi00026

Tuommonen saattaakin olla vaarallinen tunnereaktio. Ihminen joka vain nielee ja mukailee kaiken ja yhtäkkiä on sokka irti. Siinä saattaa sumeassa suutuspäässä tehdä jotain arvaamatonta.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Tuommonen saattaakin olla vaarallinen tunnereaktio. Ihminen joka vain nielee ja mukailee kaiken ja yhtäkkiä on sokka irti. Siinä saattaa sumeassa suutuspäässä tehdä jotain arvaamatonta.

Kyllä ne rajat on kaikilla..

• Anonyymi00006

🫤 ymmärrän. Minä myös.

• Anonyymi00008

Rakastui vain minun viattomuuteen ja halusit sotkea sen.

• Anonyymi00067

Niin tämä on nyt sitä sinun chomahtavaa liturgiaa palstaäijä josta ei saa puhua ilman että joku yli-allerginen on sitä mieltä että tässä henkilöidään juuri häntä ym ”erittäin realistista”😬

• Anonyymi00009

Minä olen vaikea ja epäluuloinen. Se on siunaus ja kirous. Siunaus siinä mielessä, että jos jollain ihmeellä päätyisin yhden naisen omaksi mieheksi, niin hänen rakkaus ja lempeys ei todellakaan menisi hukkaan. Tarkoitan että se toisi minulla aivan uskomattoman paljon lohtua, siksi kun olisin aina ihmeissäni kun minua rakastetaan.

• Anonyymi00065

Sure big guy, but in reality most likely so called rampant rage with you gubbe

• Anonyymi00010

Mitä muutakaan, jos nainen toteaa rakastavansa minua.

• Anonyymi00011

Millä tavalla olen vaikea? Epäluuloinen kyllä olen.

• Anonyymi00012

Tässä tilanteessa tuon tietäen ei kannattaisi ainakaan lisätä vettä myllyyn negatiivisella tavalla, koska epäluuloisuus johtuu ilmiselvästi jostain asiasta, joka ei ole ehkä tehty reilulla tai ymmärrettävällä tavalla.

• Anonyymi00014

Tai laillisella...

• Anonyymi00028

Ei kyllä nyt nimenomaan laitetaan bensaa liekkeihin.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Ei kyllä nyt nimenomaan laitetaan bensaa liekkeihin.

No voitte palaa itse jos siltä tuntuu.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00029 kirjoitti:

No voitte palaa itse jos siltä tuntuu.

Noup

• Anonyymi00063
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Tai laillisella...

Niinpä, sitä aihetta on sivuttu viime aikoina

• Anonyymi00015

Sivuutin aikaisemmin epäluuloni ja osallistuin tähän leikkiin. Olisi vain parempi ollut kuunnella omia kyynisiä aivoja, jotka huusivat jatkuvasti "liian hyvä ollakseen totta".

• Anonyymi00018

Mene itsees

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Mene itsees

En kaipaa sinulta neuvoja.

• Anonyymi00045

💔 rakastan sinua

• Anonyymi00016

Gaslightning- varoitus sumuvalot päälle

• Anonyymi00030

Sisällöntuotannon ansiosta?

• Anonyymi00062

No niinpä tietenkin- muista valaista majakka myös perävaunu, ettei kukaan aja päälle valoissa tms. Tarkoitan sanoa, että vähän yli-tulkinta palstaäijän muuan sanan provosta

• Anonyymi00017

Nukutaan murheet pois, hyvää yötä🫶

• Anonyymi00021

Ei vaan sä olet pelleillyt mulla alusta lähtien mutta nyt se on loppu lopullisesti

• Anonyymi00034

Taisit itse mies pelleillö ihan jo omalla pituudellasi
        Ja sen lisäksi kuvittelet minut keskusteluihin silloinkin kun en ole niissä .
        Oikeaa yhteyttä ei tainnut ikinä olla 😥💔

Naiselta sivusta

• Anonyymi00037
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Taisit itse mies pelleillö ihan jo omalla pituudellasi
        Ja sen lisäksi kuvittelet minut keskusteluihin silloinkin kun en ole niissä .
        Oikeaa yhteyttä ei tainnut ikinä olla 😥💔

Naiselta sivusta

Ei ollut, enkä minä sitä koskaan edes halunnut!

• Anonyymi00044

❤️❤️ iltaa!! Nähdään pian.

• Anonyymi00061

Nytkö on pelleily kokonaan loppu, palstaäijä, eli aapee? Tämä vakiokerronta mitä tämä ymppäilee näihin jonnin joutaviin joikauksiin on yksi tapa tunnistaa sen proosaksi. Aloitusten pihvi on sisällössä, eli ns keskustelussa, sen jokainen tonkija tiedostanee ja ikävä kyllä enimmäkseen ko äijän holtitonta itselleen vastailua

• Anonyymi00022

Ehkä olen epäluuloinen kun ajattelen siitä kirjoittaisitko kuitenkaan juuri minulle? Niin kyllä mun kirjoituksiin olet vastannut, että olen vain kuvitellut palstalla kaiken.

• Anonyymi00025

Kuvitellut, mitä? Sitäkö olet kuvitellut, että minä rakastaisin sua, niinkö? Tiedätkö siihen oikean vastauksen nyt?

• Anonyymi00035
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Kuvitellut, mitä? Sitäkö olet kuvitellut, että minä rakastaisin sua, niinkö? Tiedätkö siihen oikean vastauksen nyt?

En

• Anonyymi00069
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Minä voin rehellisesti kertoa, että ainoa mies jota olen rakastanut on lasteni isä. Ja jo kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen, en ole koskaan kokenut mitään tarvetta saada uutta suhdetta kenenkään kanssa! Ja ystäväksi vain ikäiseni vanhempi mies! En ymmärrä miksi projektiin otettiin mukaan oman lapseni ikäinen!

• Anonyymi00024

Ei mulle, koska nyt en ole ollut vaikea enkä epäluuloinen vähään aikaan. 😌

• Anonyymi00060

Minä olen ollut kaiken aikaa mutta olen hyvä näyttelemään pahaa aavistamatonta, ei niitä muuten saa kiinni rysän päältä ns

• Anonyymi00031

Haastava sanoisin monellakin tavalla. Pieni realismi ei ikinä haittaa

• Anonyymi00038

Ei kiitos haastavaa ihmistä enää elämääni koskaan! Eikä yhtäkään oman lapseni ikäistä miestä! Eikä sellaista joka on vähäpuheinen, eikä missään tapauksessa pitkää miestä!

• Anonyymi00059
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Ei kiitos haastavaa ihmistä enää elämääni koskaan! Eikä yhtäkään oman lapseni ikäistä miestä! Eikä sellaista joka on vähäpuheinen, eikä missään tapauksessa pitkää miestä!

No kerro nyt palstaäijän hermostunut tätirooli, että minkä ikäinen se ”sinun” lapsen ikäinen sitten on? Naiselta lämmin äidillinen halaus ironiaa on äpä..tyypit

• Anonyymi00070
        Anonyymi00059 kirjoitti:

No kerro nyt palstaäijän hermostunut tätirooli, että minkä ikäinen se ”sinun” lapsen ikäinen sitten on? Naiselta lämmin äidillinen halaus ironiaa on äpä..tyypit

Ei minkäänlainen, koska en halua tätiroolia, enkä halua olla kenenkään varaäiti!

• Anonyymi00032

Mihin tämä liittyy?

• Anonyymi00040

Ei minulle. Ku ei hän oikeasti ikinä välittänyt ja halusi vain musertaa minun itsetunnon 😭 jotta tuntisin olevan en minkään arvoinen!

• Anonyymi00058

No voi, sekö olisi nk muina lukekaa naisina esiintyen surkutteleva palstaäijä elämäsi täyttymys saada naisen itsetunto muserrettua? Ei mitään rakettitiedettä tämä rivien välien lukeminen tai surkuhupaisten performanssien oikoluku. T

• Anonyymi00066

Kyllä sinä ihan itse olit siinä osallisena, koska et pystynyt edes hei sanaa sanomaan minulle! Jos olisit sanonut sen, olisin sanonut hei ja jatkanut, etten valitettavasti halua kuin saman ikäiseni ystävän kuin itse olen!

• Anonyymi00076
        UUSI
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Kyllä sinä ihan itse olit siinä osallisena, koska et pystynyt edes hei sanaa sanomaan minulle! Jos olisit sanonut sen, olisin sanonut hei ja jatkanut, etten valitettavasti halua kuin saman ikäiseni ystävän kuin itse olen!

En edelleenkään tunne sinua! Enhän minä edes tiedä minkä ikäinen sinä olet!

Missä kummassa minä sinun lapseesi olisin edes tutustunut ja edes nähnyt sinun lastasi!

Miksi sinun lapseesi tuntisi minut?

Minun ystäväni oli minun ystävä ja tunnettiin oikeassa elämässä ja kauan oltiin ystäviä!!

Ystäviä niin kauan, kun minulla oli kaikki hyvin. Kyllä aikuinenkin voi surra, jos tärkeä ja rakas ihminen on mennyt taivaaseen !!!! Suru prosessi on jokaisella eripituinen.

• Anonyymi00041

Normi asetus on, ettei ihmisiin luoteta, naisiin vielä vähemmän kun ovat usein tavaransa jakajia.

• Anonyymi00057

Niin niin, tietenkin aloittajaäijä. Eivätkö nämä mainitsemasi ”jakajat” saa itse mitään ns? Epäilemättä ovat teeskennelleet sinun kanssa. Toivotaan, että nämä reflektoivat avaukset joihin vingut naisvihaasi toimii terapeuttisessa mielessä👍

• Anonyymi00068

Minusta et sellaista naista saa, joka jakaa tavaraansa! Seksihalut loppuivat jo silloin kun erosin! Eikä yksikään mies ole minua kiinnostanut enää seksuaalisesti sen jälkeen, eikä tule koskaan kiinnostamaankaan!

• Anonyymi00042

Mitä mä valvon turhaan, kun en ole minkään arvoinen ja sen opin... jos olisin arvokas ei olisi.

• Anonyymi00046

Sori. En voinu kun rakastuin sinuun, mutta en ole vapaa. Anteeksi! En halunu loukata sinua. Olin suhteessa ja olen edelleen.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Sori. En voinu kun rakastuin sinuun, mutta en ole vapaa. Anteeksi! En halunu loukata sinua. Olin suhteessa ja olen edelleen.

😭😭😭 valehtelija! Et vaan myönnä, että tunnustat, kun jäit kii! Varatut eivät kiinnosta minua. Miks puhuit alussa, että muutetaan yhteen jos kaikki olikin vain leikkiä!!! Leikit minun tunteillani. Uskoin valheisiin... että olit jättänyt hänet ja olet muuttamassa pois. Asuit kuulemma vain, koska sinulla ei ollut takuurahaa vuokra-asuntoa varten.

En halua enää ikinä sinulta viestiä tänne ja heitän sinut pois elämästäni täysin!!¡

Juttele muitten kanssa. Älä minun!! Älä ota missään yhteyttä minuun ja Älä laita IRL viestiä tai soita! En halua olla mikään varapatja

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

😭😭😭 valehtelija! Et vaan myönnä, että tunnustat, kun jäit kii! Varatut eivät kiinnosta minua. Miks puhuit alussa, että muutetaan yhteen jos kaikki olikin vain leikkiä!!! Leikit minun tunteillani. Uskoin valheisiin... että olit jättänyt hänet ja olet muuttamassa pois. Asuit kuulemma vain, koska sinulla ei ollut takuurahaa vuokra-asuntoa varten.

En halua enää ikinä sinulta viestiä tänne ja heitän sinut pois elämästäni täysin!!¡

Juttele muitten kanssa. Älä minun!! Älä ota missään yhteyttä minuun ja Älä laita IRL viestiä tai soita! En halua olla mikään varapatja

❤️❤️ tilanne on monimutkainen. SORI !

• Anonyymi00056
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Todella jouhevasti kulkee tämä elämänkoululaisille suunnattu novellintynkä feikkidialogimenetelmän avulla, palstaäijä. T naiselta, pystyisitte elämässä ehkä vähän parempaan

• Anonyymi00043

Tuskin mitään kykenet vietimään. Siksi olet kahvilapuheiden arvoinen.

• Anonyymi00049

Rakastan häntä! nainen takertunut ja pyytää minut jäämään, kun ei pysty yksin asuntoa pitämään. Asun vain, koska minunkaan rahat ei riitä muuttaa nyt.

• Anonyymi00054

Kenelle ns luonnolliselle henkilölle omasta mielestäsi tilität kun vastailet näihin palstaäijän euron täkyihin? T

• Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Kenelle ns luonnolliselle henkilölle omasta mielestäsi tilität kun vastailet näihin palstaäijän euron täkyihin? T

Että hän on hyvä ja kertoo missäpäin on niin fakkiutunutta sakkia joilla ei ole mitään muuta elämää kuin länkyttää trollipalstan kautta muodostetuista pakkoajatuksista

• Anonyymi00071
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Rakastan häntä! nainen takertunut ja pyytää minut jäämään, kun ei pysty yksin asuntoa pitämään. Asun vain, koska minunkaan rahat ei riitä muuttaa nyt.

Joo, joo jotain tarinaa sepittele huviksesi!

• Anonyymi00050
    • Anonyymi00051

Fiktisiksti, mutta ei sekään nääs laitonta ole. T naiselta enhän vaan pilannut tunnelmaa?

• Anonyymi00052

Niin olen. Syystä.

• Anonyymi00064

Hiljaisuus auttaa näin on todettu.

• Anonyymi00072

Juuri siksi en koskaan sanonut hänelle mitään ja oletin että hän ymmärtää sen, miksi hiljaisuus on ollut aina pysyvää minun puoleltani! Siksi etten halunnut koskaan olla missään tekmisissä hänen kanssaan! Jos sellaista ei ymmärrä, se on hänen ongelmansa pelkästään!

• Anonyymi00073
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Juuri siksi en koskaan sanonut hänelle mitään ja oletin että hän ymmärtää sen, miksi hiljaisuus on ollut aina pysyvää minun puoleltani! Siksi etten halunnut koskaan olla missään tekmisissä hänen kanssaan! Jos sellaista ei ymmärrä, se on hänen ongelmansa pelkästään!

Ilmankos projektis meni vituiksi jos tuppisuuna pällistelit

• Anonyymi00074

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      829
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe