Vain sinut... Kukaan muu ei kiinnosta ei tippaakaan... Rakastan sinua sydämeni tietää olet se oikea 💗💗💗
Haluaisin H nainen edelleen
30
435
Vastaukset
- Anonyymi00001
Anna tuntomerkkejä
- Anonyymi00002
Miksi testailet, milloin on palstalla mietin … ….?
- Anonyymi00004
Mitä väärää siinä on että kun on ikävä ja etsin rakastani että kirjoitan hänelle osoitettuja viestejä?
ap - Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitä väärää siinä on että kun on ikävä ja etsin rakastani että kirjoitan hänelle osoitettuja viestejä?
apEi siinä ole väärää, mutta voisit kenties laittaa oman nimikirjaimesi myös.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei siinä ole väärää, mutta voisit kenties laittaa oman nimikirjaimesi myös.
Niin voisin no minä olen T mies... Rakastan sinua mutta jos sinä et rakasta niin hyväksyn sen haluan että olet onnellinen ja saat elää elämääsi haluamallasi tavalla. Saankait silti salaa sinua rakastaa?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Niin voisin no minä olen T mies... Rakastan sinua mutta jos sinä et rakasta niin hyväksyn sen haluan että olet onnellinen ja saat elää elämääsi haluamallasi tavalla. Saankait silti salaa sinua rakastaa?
Ja siis ap olen unohtui laittaa.
- Anonyymi00021
Anonyymi00012 kirjoitti:
Oletko H:n entinen?
- Anonyymi00028
Anonyymi00012 kirjoitti:
Älä rakasta vaan ajattele vain hyvällä toista. Anna toisen rakastaa sitä, jonka kokee haluamakseen. Itseä ei kannata tyrkyttää toiselle, jollei toinen siihen reagoi myönteisellä tavalla. Menetät sen vähäisenkin itsekunnioituksen jatkamalla näin. Harhassa sumuttaa vain itseään.
Älä tee itsestäsi narria, jatkamalla itsesi kiusaamista ja pahimmillaan välit voivat muuttua toiseen entistä negatiivisemmiksi? Tunne itsesi paremmin ja ymmärrät silloin myös muita paremmin. Hän voi olla jo nyt sinun toiminnasta ärsyyntynyt? Sivusta totean.
Älä pilaa muiden Tmiesten mainetta hölmöilyilläsi.
- Anonyymi00006
Tätä en juuri ymmärrä, miksi ihmeessä?!?
- Anonyymi00007
Etkö ymmärrä että rakastan sinua...
ap - Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
apSitä en juuri ymmärrä, kun ei oikeasti tunneta…
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
apouto tyyppi, huutelet täällä päivästä toiseen samansuuntaista manifestiä👎🙃🛑❌✋
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
outo tyyppi, huutelet täällä päivästä toiseen samansuuntaista manifestiä👎🙃🛑❌✋
Mitä toisten rakkausasiat sulle kuuluu?
- Anonyymi00008
Anna jokin tuntomerkki. Missä kaupungissa asuu?
- Anonyymi00016
Minusta tälläiset aloitukset ovat hyvin kyseenalaisia ja puhdasta totuutta ei kyllä näe, sellaista rehellisyyttä. Jos kyseinen kirjoittaja olisi tosissaan sanojen takana ja tunteissaan, tänne ei silloin kirjoittelisi vaan yrittäisi muunlaista kommunikaatio tapaa.
- Anonyymi00017
- Anonyymi00018
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
- Anonyymi00019
Miksi te aina kiusaatte tätä kirjoittajaa. Antaisitte olla. Harvoja jotka täällä ees oikeasti jotain kaipaa.
- Anonyymi00027
Onko se kiusaa vai epäilyä vain, että toinen kiusaa jotain Hta? Jolta ei saa vastavuoroisuutta? Yksin tuntemuksiensa kanssa ei kannata kauaa roikkua vaan miettiä muita vaihtoehtoja, jollei toinen toiseen reakoi kiinnostuneesti. Valheessa ei kannata kauaa itseään roikottaa. T: Tmies.
- Anonyymi00034
Anonyymi00027 kirjoitti:
Onko se kiusaa vai epäilyä vain, että toinen kiusaa jotain Hta? Jolta ei saa vastavuoroisuutta? Yksin tuntemuksiensa kanssa ei kannata kauaa roikkua vaan miettiä muita vaihtoehtoja, jollei toinen toiseen reakoi kiinnostuneesti. Valheessa ei kannata kauaa itseään roikottaa. T: Tmies.
Tää on anonyymipalsta jokainen saa kaivata täällä iha ketä haluaa. H kirjaimesta ei tunnista ketään. Eikä aloituksessa lue mitään T kirjainta. Ootte ihan pimeitä noiden kirjaimienne kanssa.
- Anonyymi00020
miksi te ette ole vieläkään yhdessä
- Anonyymi00023
On he olleet. H jätti!
- Anonyymi00022
Nauti töistä!
- Anonyymi00024
Työn takia jätin sinut!
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Työn takia jätin sinut!
Rakastan sinua sydämeni tietää olet se oikea 💗💗💗 pakko käydä töissä. Se toinen on tuttu vain työkuvioiden takia.
- Anonyymi00025
Välillä haluat H. Välillä haluat yhtä toista, jota salaa rakastit, kun olit H kanssa. Jätä H rauhaan. Hän on nyt onnellinen.
- Anonyymi00029
Onko tässä nyt kyseessä H***a ja T ***o vai?
- Anonyymi00030
Hehku ja Nalle
- Anonyymi00031
🥰
- Anonyymi00032
Taidan tietää kuka tämä kuuma H nainen on. Olen pahoillani, jos olen tullut väliinne. Olisko pitänyt ajatella, ajatella ja vielä kerran ajatella. Voihan kyynel. Jos olisin tiennyt/ymmärtänyt, en olis sekaantunu ja yrittänyt olla mitään muuta kuin olen. Ei pitäis olla aineissa tai ihan missä vaan. Jos ei ymmärrä mitä tekee. Ja todellakin olisi pitänyt olla sekaantumatta joihinkin ihmisiin-hyvin moniinkin. Saatan olla ilkeän oloinen, mutta on minussa kyllä jotain hyvääkin. Niin, että. Samassa ihmisessä voi olla monia puolia. Sanna Marinkin kirjassaan kertoi, että hänellä on asiallinen puoli työelämässä ja toisenlainen puoli vapaalla. Minä ihailen Sannaa-jotkut inhoavat ja ehkä juurikin siksi, että niin kaunis nainen on päässyt pitkälle. Kauneus ja äly voivat löytyä samasta ihmisestä. En tarkoita tällä itseäni- en ole kuin Sanna. Hänen hallituksensa teki hyviä päätöksiä esim. koronan aikaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462362Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648