En enää voi miettiä muuta. Heti aamulla on työkaveri mielessä ja töihin meno pelottaa välillä.
Hän on nuori ja meillä on ikäeroa melko paljon. Hän kehuu aina itseään kuinka tietää alasta kaiken ja haukkuu kaikki muut alan ammattilaisetkin jotka ovat olleet alalla vuosikymmeniä.
Hän haukkuu työkaverit mutta ei heille koskaan päin naamaa vaan minulle.
Sitten hän haukkuu minut. Voi sanoa suuttuessaan että kumpi meistä on insinööri tai että meissä on se ero että hän osaa. Ei hän ole insinööri vielä koska päättötyö on tekemättä, mutta muistuttaa kuitenkin jatkuvasti siitä että hän on korkeakoulun käynyt ja minä olen vain amis ilman alan kokemusta.
Aina saa pelätä että mitä hän seuraavaksi sanoo. Kaikki minun ideani on huonoja ja hän tietää paremmin. Arvostelee pienestäkin todella kovin sanoin. Pomot ei koskaan arvostele vaan ovat aina tykänneet, jo 15 vuotta.
Olen ottanut asian puheeksi esimiehen kanssa mutta ei kukaan uskalla sanoa hänelle mitään.
Vielä ottaa päähän se että hän saa vuoden kokemuksella enemmän palkkaa kuin minä. Onhan hän osaava ja hänen ansiostaan olen alkanut ajatella että minä saan liikaa palkkaa ja olisi oikein että sitä tiputettaisiin.
Olo on ollut todella arvoton ainakin puoli vuotta. Olen harkinnut vakavasti työpaikan vaihtoa mutta nykyään niitä töitä ei tuosta vain saa ja kun on ollut samassa paikassa niin kauan niin lähtö tuntuisi vaikealta.
Työkaveri lyttää täysin
10
389
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tiistai.
- Anonyymi00002
https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00407/persoonallisuushairiot
Nykyään näitä on jokaisella työpaikalla.- Anonyymi00007
Niitä on ja se myös näkyy, nimenomaan lyttäyslinja työmailla, koska kateus on kova sana nykyään.
Kun olet osaava aikaansaava hiljaisempi työmyyrä niin kateus on taattu.
- Anonyymi00003
Onko itsetuntosi ja itsensä arvominen kiinni sun työkaverista? millasta elämäsi muuten on. Jos muutkin saa osansa hänestä niin miksi sinä otat siitä taakan kannettavaksi. Onko sinulla elämä muuten mallillaan töiden ulkopuolella?
- Anonyymi00004
sano,jotta haista vittu ja tuu sitten länkyttää jos sulla on jotain oikeeta asiaa.
- Anonyymi00005
jos noin pelottaa niin minä voin tulla sanomaan parit toimivat lauseet, minulla ei ole enää mitää menetettävää.
- Anonyymi00006
Ei ole "insinöörillä" asiat hyvin, kun täytyy isotella ja muita lytätä. Sitä paitsi minusta insinööri ei edes ole paljon mitään diplomi-insinöörin rinnalla.
Osaava insinööri auttaisi ja tukisi vähemmän koulutettuja. Antaisin potkut, jos näin ei tapahdu.
Tyhmän sanomisista ei kannata itseensä ottaa! - Anonyymi00008
Vaihda heti duunia!
EU maissa on parempi meininki. - Anonyymi00009
No haukkuminen ei ole ookoo missään työpaikassa, eikä kiusaaminen. Mutta faktahan se on, että ammatillinen perustutkinto on ihan eri asia kuin ammattikorkeakoulu tutkinto, hän nyt vaan tuo tuon oman ylpeytensä asiast väärällä tavalla esiin.
- Anonyymi00010
Mutta voin sanoa, että olen kyllä kokenut itse myös toisinpäin menneen kateuden. Ammattikorkeakoulu tutkintoa väheksyttiin kateuden vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle192600Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671659Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A71607Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1121579Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.471503Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell911434Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681356Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001214Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311137En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521096