En enää voi miettiä muuta. Heti aamulla on työkaveri mielessä ja töihin meno pelottaa välillä.
Hän on nuori ja meillä on ikäeroa melko paljon. Hän kehuu aina itseään kuinka tietää alasta kaiken ja haukkuu kaikki muut alan ammattilaisetkin jotka ovat olleet alalla vuosikymmeniä.
Hän haukkuu työkaverit mutta ei heille koskaan päin naamaa vaan minulle.
Sitten hän haukkuu minut. Voi sanoa suuttuessaan että kumpi meistä on insinööri tai että meissä on se ero että hän osaa. Ei hän ole insinööri vielä koska päättötyö on tekemättä, mutta muistuttaa kuitenkin jatkuvasti siitä että hän on korkeakoulun käynyt ja minä olen vain amis ilman alan kokemusta.
Aina saa pelätä että mitä hän seuraavaksi sanoo. Kaikki minun ideani on huonoja ja hän tietää paremmin. Arvostelee pienestäkin todella kovin sanoin. Pomot ei koskaan arvostele vaan ovat aina tykänneet, jo 15 vuotta.
Olen ottanut asian puheeksi esimiehen kanssa mutta ei kukaan uskalla sanoa hänelle mitään.
Vielä ottaa päähän se että hän saa vuoden kokemuksella enemmän palkkaa kuin minä. Onhan hän osaava ja hänen ansiostaan olen alkanut ajatella että minä saan liikaa palkkaa ja olisi oikein että sitä tiputettaisiin.
Olo on ollut todella arvoton ainakin puoli vuotta. Olen harkinnut vakavasti työpaikan vaihtoa mutta nykyään niitä töitä ei tuosta vain saa ja kun on ollut samassa paikassa niin kauan niin lähtö tuntuisi vaikealta.
Työkaveri lyttää täysin
7
238
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tiistai.
- Anonyymi00002
https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00407/persoonallisuushairiot
Nykyään näitä on jokaisella työpaikalla.- Anonyymi00007
Niitä on ja se myös näkyy, nimenomaan lyttäyslinja työmailla, koska kateus on kova sana nykyään.
Kun olet osaava aikaansaava hiljaisempi työmyyrä niin kateus on taattu.
- Anonyymi00003
Onko itsetuntosi ja itsensä arvominen kiinni sun työkaverista? millasta elämäsi muuten on. Jos muutkin saa osansa hänestä niin miksi sinä otat siitä taakan kannettavaksi. Onko sinulla elämä muuten mallillaan töiden ulkopuolella?
- Anonyymi00004
sano,jotta haista vittu ja tuu sitten länkyttää jos sulla on jotain oikeeta asiaa.
- Anonyymi00005
jos noin pelottaa niin minä voin tulla sanomaan parit toimivat lauseet, minulla ei ole enää mitää menetettävää.
- Anonyymi00006
Ei ole "insinöörillä" asiat hyvin, kun täytyy isotella ja muita lytätä. Sitä paitsi minusta insinööri ei edes ole paljon mitään diplomi-insinöörin rinnalla.
Osaava insinööri auttaisi ja tukisi vähemmän koulutettuja. Antaisin potkut, jos näin ei tapahdu.
Tyhmän sanomisista ei kannata itseensä ottaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1762667- 1642499
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182177Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee592052Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31729"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591434Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2041420Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2241153Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931128Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3641058