Mietin mitähän

Anonyymi-ap

Sulla on siellä vaatteiden alla. 🤭Viimeksi tänään oli ajatukset niissä ajatuksissa, kun nähtiin 🔥🔥❤️👩‍❤️‍👩

30

451

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Lämmin iho.

• Anonyymi00002

Uskon sen ❤️

• Anonyymi00003

Minulla kun oli kirurgilla niin vaalea T-paitakin, ei näy mitään huumepistoksia tai jälkiä... selleaisia kermanvalkeara..... joku kandi huomasi että joku arpi rfuossda kädessä soemwen lähwellä, mutra joku ikivanha puukon tekemä.

• Anonyymi00004

Nähtiinkö? Ei ainakaan rintaliivejä ole alla, tälleen vapaalla ♥️😍🥰🔥💯 nuo emojit sitten sinnepäin.

• Anonyymi00005

Joo nähtiin 🥰❤️🌞

• Anonyymi00006

Lisään että silloin sulla tais olla 🤭👩‍❤️‍👩

• Anonyymi00012
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Lisään että silloin sulla tais olla 🤭👩‍❤️‍👩

Mitä tarkoitat? Älä vaan sano, että oon jossain tietyssä paikassa selvinpäin sekoillut ja päättänyt ottaa paidan pois ja näyttää tissit. Joku kesä tässä joitain, moniakin vuosia sitten. En yhtään ihmettelis. Hullukun olen. Ja mulla on vahva muistikatkos, jonka jälkeen menin ihan mykäksi, että sikäli. Niin, mullahan ei mitään rajaa ole, mutta tulevaisuudessa kyllä tulee olemaan. Muistaakseni ääntäkin on muuteltu. Satun tykkäämään nykyisestä äänestäni ja puhetavastani, että sikäli. For Gods sake--

• Anonyymi00021
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mitä tarkoitat? Älä vaan sano, että oon jossain tietyssä paikassa selvinpäin sekoillut ja päättänyt ottaa paidan pois ja näyttää tissit. Joku kesä tässä joitain, moniakin vuosia sitten. En yhtään ihmettelis. Hullukun olen. Ja mulla on vahva muistikatkos, jonka jälkeen menin ihan mykäksi, että sikäli. Niin, mullahan ei mitään rajaa ole, mutta tulevaisuudessa kyllä tulee olemaan. Muistaakseni ääntäkin on muuteltu. Satun tykkäämään nykyisestä äänestäni ja puhetavastani, että sikäli. For Gods sake--

Aika surullinen monologi aloittajaäijä. Et oo vielä AI-chatin kanssa kokeillut toteuttaa itseäsi ja tehdä näitä sessuaalisia tekoja?

• Anonyymi00029
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Aika surullinen monologi aloittajaäijä. Et oo vielä AI-chatin kanssa kokeillut toteuttaa itseäsi ja tehdä näitä sessuaalisia tekoja?

Ei ollut aloittajaäijältä tää monologi, tää oli yheltä naiselta vaan.

• Anonyymi00008

Isot tissit.

• Anonyymi00017

A85 on kyllä jäänyt valitettavasti menneisyyteen :/

• Anonyymi00010

erittäin rumat tissit :(.

• Anonyymi00016

Tissit ei oo koskaan rumia.

• Anonyymi00020

Äitiäsikö taas aloittajaäijä muistat tääl

• Anonyymi00030
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Tissit ei oo koskaan rumia.

niinno pitää vaan rikastua sit ne on kivat

• Anonyymi00011

kerran näin, kun pukeuduit naisten pukkaris ja damn miten hyvä kroppa sulla on.
      T. Nainen

• Anonyymi00019

No joko met aloittajaäijä eli pastelliemojiäijä olemme jo hieman fistailleet aistikkaasti ?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

No joko met aloittajaäijä eli pastelliemojiäijä olemme jo hieman fistailleet aistikkaasti ?

Hyi, tee yksinäs....tuossa ei ole mitään aistikasta.Siis, mulle riittää kyllä niinku miehen elin, enkä sitä isompaa ota sisään. Jos joku ottaa niin siitä vaan, jokaisen oma asia.

• Anonyymi00013

Missä me nähtiin ❤️🤔

• Anonyymi00015

Töissä ❤️

• Anonyymi00022
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Töissä ❤️

Töissä istuttiin vinovastakkain jutellen niitä näitä, mutta kyllä siinä tuli silmäiltyä kehon muotoja samalla ja ajatus ehkä harhaili vähän sellaiseenkin, miltä tuntuisi olla kosketuksessa ilman niitä vaatteitakin 💙🤎
        Sivusta

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Töissä istuttiin vinovastakkain jutellen niitä näitä, mutta kyllä siinä tuli silmäiltyä kehon muotoja samalla ja ajatus ehkä harhaili vähän sellaiseenkin, miltä tuntuisi olla kosketuksessa ilman niitä vaatteitakin 💙🤎
        Sivusta

Keksihellettä pidellyt

• Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Sivusta

Niin kuin me ❤️. Miltä näytti 🤭😘❤️👩‍❤️‍👩

• Anonyymi00026
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Töissä ❤️

Ai kummankin töissä? Ootteko siis samassa työpaikassa?

• Anonyymi00032
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Keksihellettä pidellyt

Piparia voisin ottaa kiitos

• Anonyymi00014

Mieti mitä sinulla on vaatteiden alla. On esim ihoa, karvoja yms

• Anonyymi00018

Joskin näin ihonväriset pikkarit sulla, ihan vahingossa tuli katsottua kun

• Anonyymi00028

Ohi.

• Anonyymi00027

Ihan törkeetä kyylätä työkavereita. Onneksi meillä töissä saa olla rauhassa.

• Anonyymi00031

Työpaikalla ihastuminen on erittäin tavanomaista. Työpaikoilla syntyy suhteita todella paljon ja pysyvät työpaikkaperäiset liitot ovat kaikkein onnellisimpia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä

Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell
      Maailman menoa
      194
      7711
    2. Hotelli Kainuu konkurssiin

Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin
      Kuhmo
      111
      2961
    3. Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa

Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve
      Maailman menoa
      78
      2832
    4. Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei

Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka
      Maailman menoa
      1
      2699
    5. "Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"

Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt
      Maailman menoa
      111
      2323
    6. Huomentaaaa

Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil
      Ikävä
      38
      2152
    7. Yks vähemmän

Yks narkki täälläkin vähemmän,m.t. sai mitä halusi😎
      Kiuruvesi
      14
      1947
    8. Ainutlaatuiselle naiselle.

Osaat tietämättäsi tehdä edelleen suuren vaikutuksen minuun. Tämän piti olla jo ohi mennyttä mutta olin väärässä jällee
      Ikävä
      34
      1516
    9. Nyt voin sanoa että vtuttaa!

Kertaa sata 💯
      Ikävä
      18
      1478
    10. Rottia juoksee pitkin ostolantietä

Eikö mikään taho loukuta niitä. Tuhoavat kiinteistöjä
      Ähtäri
      20