Nopealla Khiai karjahduksella on tarkoituksena tyhjentää keuhkot samalla kun iskee esimerkikki nyrkillä nokkaan vastustajaa.
On olemassa monta tapaa huutaa samalla jotain, se on yksilöllistä.
Tämä tekniikka kuuluu kaikkiin kamppailulajeihin, myös thainyrkkeilyyn.
Jos asia on epäselvä niin laittakaa voluumia juutuupiinne kun katsotte matsia.
Tyttöjen matseissa on hauskoja huutoja.
========================================
Seuraavaa saimme kunnian lukea:
Minä en huutele mitään khiaita, ne ei kuulu kadulle ne huudot eikä thainyrkkeilijät huutele kehässäkään mitään.
Alakoukku on edelleen niin kova että leuka menee tuhannen piIIun päreiksi paljaalla nyrkillä.
Genitaaleille lähtee sellainen potku että kivekset murskautuu ja tajunta lähtee tuskasta.
Äitini jo oli ylpeä minusta koska lyön heti, enkä ala neuvottelemaan.
Se on toiminut hyvin.
=======================================
Kommentoin aihetta hieman:
Hän ei huutele mitään kaduilla tapellessaan ja se on toiminut hyvin, ok.
Oli vuosikausia patoutuneita tunteita parasta kaveriaan kohtaan, joten kuiskaten antoi jo 13 vuotiaana alakoukkuaan ja vaihtoi kaveripiiriä jossa hänet äitinsä tavoin toivotettiin tervetulleeksi katujengiin.
Armeija-aikaan äitinsä ja sittemmin ex-vaimonsa läsnä latas viinamäen miestä, kuiskaten.
Sittemmin keräsi ylpeyttä itselleen kaveriporukassaan sadan tappelun verran.
Hankki kaksi pahoinpitelytuomiota josta han itse on ylpeä kuten koko tuttavapiirinsä myös.
Kun lapsiaan koulukiusattiin niin hän meni lapsiensa kanssa kiusaajien luo ja hän ilmoitti kiusaajien isälle, että kiusaaminen loppuu tai tulee kipeetä nokkaan ja genitaaleille, josta lapset oli ylpeitä.
On kertonut että ylivertaiset poikansakin lyö heti.
======================================
Mitä opimme tästä?
Kaikessa harrastuksessa kun ympäristö on ylpeä, se kannustaa.
Kuiskaava Koutsi.
43
373
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jospa nukkuisit välillä siellä "chiang maissa"
- Anonyymi00005
Me... röh röh minä, en ole sensukka, ollen pähkinät pinteessä, pankki neitin kannsa.
https://www.youtube.com/watch?v=c2UpFPL-CIo
Huomena, kysyn, teko älyltä, otta liemessä...
- Anonyymi00003
Kamppailulajeissa lyhyen energisen huudon tarkoituksena on keskittää kehon ja mielen voima tiettyyn hetkeen, kuten lyöntiin tai potkuun.
Se ei ole vain ääntä, vaan siinä yhdistyvät hengitys, henkinen keskittyminen ja fyysinen voima.
Kyseinen auttaa vapauttamaan sisäisen energian ja keskittämään sen yhteen tekniikkaan, mikä maksimoi iskun voiman.
Huuto varmistaa oikeanlaisen uloshengityksen ja vatsalihasten jännittymisen suorituksen aikana, mikä tukee kehon hallintaa.- Anonyymi00007
Sillä ei ole merkitystä jos 2010 huuto kuuluu muutaman ms. jälkeen kun astalo on lauennut, silloin ei paljon suorituksesta voi puhua, vaan tyhmyydestä.
- Anonyymi00004
https://www.youtube.com/watch?v=d_-0xUyM4VY&list=RDd_-0xUyM4VY&start_radio=1
Se joka lyö takas aloittaa tappelun Mulla on itse asiassa housussani useita danija. Olis moniakin, mutta yksi putosi Uumajan lossin vessassa ja vedin sen vahingossa alas. Huomasin sen painivan kakki pökäleen kanssa pytyssä mutta iskin liian myöhään käteni kiparatsi iskulla gedan tasolla ja kauhoin vain sitä itseään. Tuntui siltä kuin osa minusta olisi kadonnut ja jouduin harjoittelemaan salaisen peukalo iskunkin uudelleen ja löin sillä aimoa niin kauan että aimo korisi vaan kuin arja koriseva. Aimolla kun on uni abnea eikä pikku napauttelu hyvää uni abneeta pilaa.
Aimon kanssa harjoiteltiin khiai huutoa, aimo yllättäen alotti ja karjaisi niin kovaa että mulla meni kahden danin musta skeida housuun ja se ei kysynyt lupaa. Sanoin aimolle että älä sinä karate kun minä karate. Sitten oli minun vuoro, kurkku oli vähän käheä mutta pullistin silmiä ensin ottamalla ilmaa ja sitten päästin tulemaan oikeen tunteella KHIAIIIIIII... Lähti ilmat keuhkoista ja lähti ylä hampaat myös vaikka ne oli kontakti liimalla kiinni. Aimo möhö maha vielä astui niiden päälle hakiessaan lipastosta nakki makkara pakettia. Meinasin tulla hulluksi ja huusin hänen molempaan korvaan ison khiain. Silloin hoitaja Hilkka Isojorma-Papunen tuli paikalle ja määräsi minut omaan huoneeseen heti, sillä kello kahdeksan meillä alkaa hiljaisuus.- Anonyymi00022
Senssun tarinat thaimaasta on ihan parhaita.
- Anonyymi00008
Youtuben ja tekoälyn avulla ei vielä kannata kehään mennä huutelemaan, tai seurauksena on tuskan parahdus ja paskan turahdus.
Teoriat on ihan kivoja mutta se että osaa ne hyödyntää todellisuudessa, vaatii sitä treeniä tuhansia ja tuhansia tunteja, miljoonia toistoja, valmennuksessa ja ilman. Sen lisäksi se vaatii kovia kontaktimatseja.
Vaikka olisit treenannut kymmenen vuotta viisi tuntia päivässä, niin ilman kokemusta kovista kontaktimatseista se on verrattavissa siihen että omistat valmiin F1- auton, mutta et ole koskaan ajanut sillä radalla.
Tulee hönöön niin kehässä kuin radalla ja oikein urakalla ja sitten sattuu Hönöä leukaan.
"Khiai"- huuto on aivan liian pitkä liikkuvaan maaliin. Kohde ei saisi liikkua laisinkaan jotta voisit hyödyntää tuota huutoa. Se voi toimia pistekamppailussa saaden liikkeen näyttämään tehokkaammalta.
Todellinen uloshengitys on nopea sykäys ja se purkautuu samassa tahdissa kropan kierteen kanssa. Se kestää yhtä kauan kuin hikka ja muistuttaakin sitä.
Joskus kymmenen vuotta sitten vielä mittailtiin lyöntinopeutta leikkimielellä. Otteluasennossa seisten mutta kädet rentoina sivuilla roikkuen. Se on sellainen 0,15-0,2 sekuntia "nollasta" maaliin ja siinä Hönö ei ehdi sanoa mitään kun varpuset kiertää jo kehää pään ympärillä titityytä laulellen.
Seuraavana aamuna Aurinko nousee jyristen taivaalle ja linnut karjuu puissa, kun Hönön päätä koskee vallan vietävästi.
2010- Anonyymi00009
Kuten sanoin sinusta on aika ajanut ohi, sinä et pärjää mitenkään jos vastassa on rautaa, siinä ei khiajai huutosi vaikuta mitään, ainoa millä elämässä pärjää on rauhallisuus ja hyvät puhetaidot.
Hönöistäsi en tiedä mitään, ressukka, sinulla on niitä ollut paljon, minun tuttava piirissä ei montaakaan, vaan yleensä takana on ollut joku sairaus, joka on aiheuttanut poikkeavaan käyttäytymistä, näitä tunnen muutaman mutta nekin on jo poistuneet mies vahvuuudesta, osa jopa vankilan kautta.
Yksi hönö oli karhulassa naapurinta jalkajousella ampunut ja intistä varastamansa rynkyn kanssa poliisia uhkaillut, nykyään kaveri asuu muurmanskissa vaimona ja lapsensa kanssa, jonne muutti kun pääsi linnasta, pidän häntäkin sinua huomattavasti terveempänä, kun sinua.
Hän ei kehuskele lyöntinopeudellaan mitään, ei kehuskele väkivallalla, vaikka istui vankilassa hyvin pitkää. - Anonyymi00010
Kyse oli nopeasta uloshengityksestä jolloin moni myös päästää ääntä, ei siis ollut kyse mistään määrätystä sanamuotoisesta huudosta mutta ainahan sulla on selitys minkä perusteella olet oikeassa.
Pistäppä tulemaan hönöttäen kolmas kestotilaus vitunidiootti. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kyse oli nopeasta uloshengityksestä jolloin moni myös päästää ääntä, ei siis ollut kyse mistään määrätystä sanamuotoisesta huudosta mutta ainahan sulla on selitys minkä perusteella olet oikeassa.
Pistäppä tulemaan hönöttäen kolmas kestotilaus vitunidiootti.Khijai vastasi 2010 ainoa mitä osaa, onneton pelle.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kuten sanoin sinusta on aika ajanut ohi, sinä et pärjää mitenkään jos vastassa on rautaa, siinä ei khiajai huutosi vaikuta mitään, ainoa millä elämässä pärjää on rauhallisuus ja hyvät puhetaidot.
Hönöistäsi en tiedä mitään, ressukka, sinulla on niitä ollut paljon, minun tuttava piirissä ei montaakaan, vaan yleensä takana on ollut joku sairaus, joka on aiheuttanut poikkeavaan käyttäytymistä, näitä tunnen muutaman mutta nekin on jo poistuneet mies vahvuuudesta, osa jopa vankilan kautta.
Yksi hönö oli karhulassa naapurinta jalkajousella ampunut ja intistä varastamansa rynkyn kanssa poliisia uhkaillut, nykyään kaveri asuu muurmanskissa vaimona ja lapsensa kanssa, jonne muutti kun pääsi linnasta, pidän häntäkin sinua huomattavasti terveempänä, kun sinua.
Hän ei kehuskele lyöntinopeudellaan mitään, ei kehuskele väkivallalla, vaikka istui vankilassa hyvin pitkää.Monisairaan M1- miehen puheet terveysasioissa ei juurikaan vakuuta.
"ainoa millä elämässä pärjää on rauhallisuus ja hyvät puhetaidot"
Niillä pärjää hienosti normaaleissa sosiaalisissa kanssakäynneissä, mutta niillä ei tee yhtään mitään silloin jos on niin sanotusti tilanne päällä jo.
Kun raivohullu riski karju hakkaa jotakuta jossakin julkisella paikalla tappoaikeissa, niin älä Herra Jumala mene siihen rauhallisesti juttelemaan. Sinä olet silloin seuraava. Älä mene myöskään ollenkaan jos et usko pärjääväsi.
Minä opin jo nuorena tunnistamaan tilanteet joita seuraa väkivalta. Opin sen että väkivaltaiseen kaveriin toimii vain väkivalta. Puhumisen hän tulkitsee heikkoudeksi ja hakkaa sinut alkuperäistä aikomusta pahemmin, koska se antaa hänelle nautintoa kun pelkäät häntä niin paljon että alat nassuttaa.
Ne kaverit haistaa pelon, mutta 90% heistä tunnustaa tappion sitten kun tilanne on ohi. Jäljelle jää se yksi kymmenestä joka ei lopeta ennenkuin taju lähtee tai menee naama niin pahasti rikki ettei pysty enää jatkamaan.
Minä en ole koskaan lyönyt ketään huvikseni taikka tilanteessa josta olisi selvinnyt puhumalla. Oravan kokoiset kännikallet on joskus provosoineet todella rankasti ja halunneet kokeilla, mutta olen nauranut heille vain että älä viitsi ihan oikeasti.
Siskoni tyttären ex-mies on sellainen 165 senttinen 70 kiloinen uusnatsi, joka on erittäin ärsyttävä ja kateellinen persreikä selvinpäinkin, ja täysin sietämätön kännissä. Hän haastoi minua tappelemaan kanssaan useita kertoja saunailtoja kun vietettiin ja ilman mitään syytä.
Kerran hän innostui läpsimään minua illanvietossa yhtäkkiä naamaan yllyttäen nousemaan ylös tuolilta. Nauroin vaan ja vaimonsa tuli paikalle ja sanoi "lopeta hullu mitä sä teet se vois tappaa sut yhdellä lyönnillä".
Olen näitä pikkumiehiä kohdannut ennenkin, mutta suhtaudun heihin kuin naisiin enkä raaski kajota laisinkaan. Kajoan vain todelliseen uhkaan.
Yksi juoppohullu tyttöystävän isäpuoli yritti lyödä silitysraudalla, otin naamasta kiinni ja paiskasin päänsä vessan oveen siten että pää meni miltei siitä läpi. Siinäkään ei puheet auttaneet kun äijä oli demonien vallassa.
Ei nämä mitään kehuskeluita ole, nämä on vain kertomuksia siitä miten tekijämies on aivan eri levelillä väkivaltaa harjoittavien öykkäreiden rinnalla. Olen heitä kouluttanut enemmän kuin VHL voi koskaan kouluttaa.
"Crime is the disease. Meet the Cure"
Puhuit Mika Murasesta, joka on vajakkipoika ja kehitysvammainen poikalapsi, joka on miltei yhtä heikkolahjainen kaveri kuin sinäkin, muttei ihan ja teillä on identtiset vesipäät, kumpikin syntynyt perätilassa.
Ei koskaan pitäisi laskea vapaaksi sellaista, vaan Siperiaan ojaa kaivamaan loppuun saakka.
2010 - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Monisairaan M1- miehen puheet terveysasioissa ei juurikaan vakuuta.
Niillä pärjää hienosti normaaleissa sosiaalisissa kanssakäynneissä, mutta niillä ei tee yhtään mitään silloin jos on niin sanotusti tilanne päällä jo.
Kun raivohullu riski karju hakkaa jotakuta jossakin julkisella paikalla tappoaikeissa, niin älä Herra Jumala mene siihen rauhallisesti juttelemaan. Sinä olet silloin seuraava. Älä mene myöskään ollenkaan jos et usko pärjääväsi.
Minä opin jo nuorena tunnistamaan tilanteet joita seuraa väkivalta. Opin sen että väkivaltaiseen kaveriin toimii vain väkivalta. Puhumisen hän tulkitsee heikkoudeksi ja hakkaa sinut alkuperäistä aikomusta pahemmin, koska se antaa hänelle nautintoa kun pelkäät häntä niin paljon että alat nassuttaa.
Ne kaverit haistaa pelon, mutta 90% heistä tunnustaa tappion sitten kun tilanne on ohi. Jäljelle jää se yksi kymmenestä joka ei lopeta ennenkuin taju lähtee tai menee naama niin pahasti rikki ettei pysty enää jatkamaan.
Minä en ole koskaan lyönyt ketään huvikseni taikka tilanteessa josta olisi selvinnyt puhumalla. Oravan kokoiset kännikallet on joskus provosoineet todella rankasti ja halunneet kokeilla, mutta olen nauranut heille vain että älä viitsi ihan oikeasti.
Siskoni tyttären ex-mies on sellainen 165 senttinen 70 kiloinen uusnatsi, joka on erittäin ärsyttävä ja kateellinen persreikä selvinpäinkin, ja täysin sietämätön kännissä. Hän haastoi minua tappelemaan kanssaan useita kertoja saunailtoja kun vietettiin ja ilman mitään syytä.
Kerran hän innostui läpsimään minua illanvietossa yhtäkkiä naamaan yllyttäen nousemaan ylös tuolilta. Nauroin vaan ja vaimonsa tuli paikalle ja sanoi "lopeta hullu mitä sä teet se vois tappaa sut yhdellä lyönnillä".
Olen näitä pikkumiehiä kohdannut ennenkin, mutta suhtaudun heihin kuin naisiin enkä raaski kajota laisinkaan. Kajoan vain todelliseen uhkaan.
Yksi juoppohullu tyttöystävän isäpuoli yritti lyödä silitysraudalla, otin naamasta kiinni ja paiskasin päänsä vessan oveen siten että pää meni miltei siitä läpi. Siinäkään ei puheet auttaneet kun äijä oli demonien vallassa.
Ei nämä mitään kehuskeluita ole, nämä on vain kertomuksia siitä miten tekijämies on aivan eri levelillä väkivaltaa harjoittavien öykkäreiden rinnalla. Olen heitä kouluttanut enemmän kuin VHL voi koskaan kouluttaa.
Puhuit Mika Murasesta, joka on vajakkipoika ja kehitysvammainen poikalapsi, joka on miltei yhtä heikkolahjainen kaveri kuin sinäkin, muttei ihan ja teillä on identtiset vesipäät, kumpikin syntynyt perätilassa.
Ei koskaan pitäisi laskea vapaaksi sellaista, vaan Siperiaan ojaa kaivamaan loppuun saakka.
2010Katsos kuule idiootti että kun kaikille ihmisille ei kuulu koko elämässään tilanteet joissa sinä olet ollut ja joihin olet hakeutunut, sun historiikkis on täynnä väkivaltaa tavalla tai toisella ja vieläkin kun olet tuossa isässä niin elät nuoruuttas samoin idiotismein ... äitiskin oli ylpeä, voi hyvänen aika sentään.
Hullu sä oot, et mitään muuta. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Katsos kuule idiootti että kun kaikille ihmisille ei kuulu koko elämässään tilanteet joissa sinä olet ollut ja joihin olet hakeutunut, sun historiikkis on täynnä väkivaltaa tavalla tai toisella ja vieläkin kun olet tuossa isässä niin elät nuoruuttas samoin idiotismein ... äitiskin oli ylpeä, voi hyvänen aika sentään.
Hullu sä oot, et mitään muuta.Niin ei ne tilanteet varmaankaan sinne kotiin tule, jossa katselet Ihmemiestä ja Onnenpäiviä telkkarista pullaa järsien? Aika hyvä vertaus tuo Muranen ja Pasanen, kuin kaksi marjaa ja molemmat omenavartaloisia kuutiopäitä. https://ibb.co/YFQ9k7v8
Tuo "voi hyvänen aika" kuuluu Senssumuorin sanavalikoimaan. - Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
2010Niinkö taas kuvittelet, omasta erinomaisuudestasi, ja paremmuudestasi, khijai, pelle. Sinä poika kerjäät vain ongelmia niin livenä kuin netissä, joita tuet keksimilläsi harhoillasi, mitä sellainen mielestäsi on, muutakuin vakavia ongelmia itsesi kanssa.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Katsos kuule idiootti että kun kaikille ihmisille ei kuulu koko elämässään tilanteet joissa sinä olet ollut ja joihin olet hakeutunut, sun historiikkis on täynnä väkivaltaa tavalla tai toisella ja vieläkin kun olet tuossa isässä niin elät nuoruuttas samoin idiotismein ... äitiskin oli ylpeä, voi hyvänen aika sentään.
Hullu sä oot, et mitään muuta.Täytyy sanoa että tuo kommentti on 100% selvä, hullu se 2010 on, eikä ihan vähän.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Täytyy sanoa että tuo kommentti on 100% selvä, hullu se 2010 on, eikä ihan vähän.
Oikeastaan haluaisin saada nopeasti tietooni millainen pelokas pikkupoika tuosta 2010 todellisuudesta paljastuu, kun kertoo noita juttujaan, päivttäin palstalla, luulen että hän on hieman muunnellut totuutta, eikä ihan hiemankaan, mutta se selviää, jos tuota on edes olemassa, se voi olla identiteeti varkautta, kaiken kaikkiaan.
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Niin ei ne tilanteet varmaankaan sinne kotiin tule, jossa katselet Ihmemiestä ja Onnenpäiviä telkkarista pullaa järsien? Aika hyvä vertaus tuo Muranen ja Pasanen, kuin kaksi marjaa ja molemmat omenavartaloisia kuutiopäitä. https://ibb.co/YFQ9k7v8
Tuo "voi hyvänen aika" kuuluu Senssumuorin sanavalikoimaan.Ei ole jutellut Mikan kanssa tapahtuneesta, mitään tai olen mutta Mika aina sanoi että ei muista asiasta mitään, oli ilmeisesti psykoosissa kun tuo tapahtui, en tiedä mitä hänelle oli tapahtunut hän oli 10 vuotias pentu kun tapasin hänet, mitä vanhempi vedin päiväkerhoa pennuille karhulassa, olen tuntenut hänet siis ihan pennusta, 17 vuotiaana päättelin että kaikki ei ole kunnossa, selviä mt-ongelmia, mutta pitkän tuomion hän sai, on sen jo kärsinyt ja on puolisonsa ja pentunsa kanssa muurmansikissa, josta häneltä tuli muutama vuosi sitten viesti.
- Anonyymi00019
Anonyymi00010 kirjoitti:
Pistäppä tulemaan hönöttäen kolmas kestotilaus vitunidiootti.Pasasella menee hermot kun aina jää hopeaa kouraan keskusteluissa. Jos minä olisin tappelun keskellä ja joku läskipää Pasanen tulisi siihen rauhallisesti juttelemaan niin ihan ensimmäisenä potkisin sen veks veks siitä häiritsemästä ja ärsyttämästä.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei ole jutellut Mikan kanssa tapahtuneesta, mitään tai olen mutta Mika aina sanoi että ei muista asiasta mitään, oli ilmeisesti psykoosissa kun tuo tapahtui, en tiedä mitä hänelle oli tapahtunut hän oli 10 vuotias pentu kun tapasin hänet, mitä vanhempi vedin päiväkerhoa pennuille karhulassa, olen tuntenut hänet siis ihan pennusta, 17 vuotiaana päättelin että kaikki ei ole kunnossa, selviä mt-ongelmia, mutta pitkän tuomion hän sai, on sen jo kärsinyt ja on puolisonsa ja pentunsa kanssa muurmansikissa, josta häneltä tuli muutama vuosi sitten viesti.
No nyt on Pasanen löytänyt sielunveljen itselleen! Vai päiväkerhoa olet vetänyt Karhulassa?
Taas tuli uusi ammatti uraputkeen. Ja viestejä sinulle laittaa edelleen kun kymmenvuotiaana olet vetänyt päiväkerhoa? Huima on taas mielikuvituksesi. Kas kun et yökerhoa vetänyt ja ollut töissä Robin Hoodin nuolivarastolla trukkikuskina.
Ennen vuoden 1994 tapahtumia Muranen oli ollut mielisairaalassa hoidettavana, mutta hänet hyväksyttiin tästä huolimatta varusmiespalvelukseen. Murasta kuvailtiin häiriintyneeksi nuoreksi mieheksi, joka tekojen aikaan karkasi varuskunnasta rynnäkkökivääri mukanaan. - Anonyymi00023
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hän ei kehuskele lyöntinopeudellaan mitään, ei kehuskele väkivallalla, vaikka istui vankilassa hyvin pitkää.Asuu muurmanskissa vaimona?? Onko Muranen ryhtynyt jonkun vaimoksi??
- Anonyymi00025
Anonyymi00012 kirjoitti:
2010kuten sinutkin, olet vaarallinen vapaana, Mika ei hän on rangaistuksensa kärsinyt ja on vapaa mies, sinä puskajussukka joka huutaa khiay jo kerätessäsi, ihan oikeasti resu huolehdi terveydestäsi paremmin, vanhenet liian nopeasti.
- Anonyymi00026
Anonyymi00020 kirjoitti:
No nyt on Pasanen löytänyt sielunveljen itselleen! Vai päiväkerhoa olet vetänyt Karhulassa?
Taas tuli uusi ammatti uraputkeen. Ja viestejä sinulle laittaa edelleen kun kymmenvuotiaana olet vetänyt päiväkerhoa? Huima on taas mielikuvituksesi. Kas kun et yökerhoa vetänyt ja ollut töissä Robin Hoodin nuolivarastolla trukkikuskina.
Ennen vuoden 1994 tapahtumia Muranen oli ollut mielisairaalassa hoidettavana, mutta hänet hyväksyttiin tästä huolimatta varusmiespalvelukseen. Murasta kuvailtiin häiriintyneeksi nuoreksi mieheksi, joka tekojen aikaan karkasi varuskunnasta rynnäkkökivääri mukanaan.Muranen tappoi jalkajousella kaksi ihmistä ja rynkyllä yhden.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Muranen tappoi jalkajousella kaksi ihmistä ja rynkyllä yhden.
Niin teki mutta kuten sanoin on maksanut velkansa yhteiskunnalle, tosin hän on hieman patrioottinen kuten 2010, samaa sarjaa kun Sanna Sillanpää, joka tappoi helsingissa siellä ampumaradalla, vuosia pakkohoitoa.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Niin teki mutta kuten sanoin on maksanut velkansa yhteiskunnalle, tosin hän on hieman patrioottinen kuten 2010, samaa sarjaa kun Sanna Sillanpää, joka tappoi helsingissa siellä ampumaradalla, vuosia pakkohoitoa.
Muranen on mielisairaalahoidoissa ollut Niuvanniemen vajakki kuten sinäkin, etkä sinä ole ollut hänen päiväkerhon vetäjänä ja se on aivan varma juttu ja sinä et ole jutellut hänen kanssaan ja se myös on aivan varma juttu. Mitähän ihmeen asiaa hänellä olisi ollut sinulle?
Rinnastelet järjettömiä sarjamurhaajia henkilöön joka puolustanut menestyksellä toisten henkeä ja terveyttä? Tuo on takuuvarmaa pasaslogiikkaa jolla on aivot väärinpäin päässä. - Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Muranen on mielisairaalahoidoissa ollut Niuvanniemen vajakki kuten sinäkin, etkä sinä ole ollut hänen päiväkerhon vetäjänä ja se on aivan varma juttu ja sinä et ole jutellut hänen kanssaan ja se myös on aivan varma juttu. Mitähän ihmeen asiaa hänellä olisi ollut sinulle?
Rinnastelet järjettömiä sarjamurhaajia henkilöön joka puolustanut menestyksellä toisten henkeä ja terveyttä? Tuo on takuuvarmaa pasaslogiikkaa jolla on aivot väärinpäin päässä.Niinkö olet taas antanut itsesi ymmärtää, kyllä tunnen Mikan, hän ei ollut niuvassa vaan useassa eri vankilassa, hän on kiltti poika, joka vaan sekosi syystä tai toisesta, hyvin harva murhaaja joutuu hoitoon nuivaan, mutta mielentilaan useasti, ennen tuomiota, Mika sai elinkautisen josta hänet pressa armahti muistaakseni 2008, Sanna Sillanpää määrättiin pakkohoitoon, molemmat kulkevat jo vapaana, suomessa on yksi vanki joka ei elinkautisesta koskaan vapautunut, jammu setä, hän oli vankilassa koko tuomionsa, kuolemaansa asti.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Niinkö olet taas antanut itsesi ymmärtää, kyllä tunnen Mikan, hän ei ollut niuvassa vaan useassa eri vankilassa, hän on kiltti poika, joka vaan sekosi syystä tai toisesta, hyvin harva murhaaja joutuu hoitoon nuivaan, mutta mielentilaan useasti, ennen tuomiota, Mika sai elinkautisen josta hänet pressa armahti muistaakseni 2008, Sanna Sillanpää määrättiin pakkohoitoon, molemmat kulkevat jo vapaana, suomessa on yksi vanki joka ei elinkautisesta koskaan vapautunut, jammu setä, hän oli vankilassa koko tuomionsa, kuolemaansa asti.
Luulen että tuo 2010 on yhtä vaarallinen kuin Mika oli, hen selvästi kerjää vaikeuksia itselleen livenä ja jopa palstalla, puskajussukkana... ja jo vuosia... ei sellainen ihminen ole tervepäinen.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Luulen että tuo 2010 on yhtä vaarallinen kuin Mika oli, hen selvästi kerjää vaikeuksia itselleen livenä ja jopa palstalla, puskajussukkana... ja jo vuosia... ei sellainen ihminen ole tervepäinen.
Ihminen joka julkaisee kaiken itsestään täällä julkisella keskustelupalstalla, onko mielestäsi tervepäinen??
- Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
Niinkö olet taas antanut itsesi ymmärtää, kyllä tunnen Mikan, hän ei ollut niuvassa vaan useassa eri vankilassa, hän on kiltti poika, joka vaan sekosi syystä tai toisesta, hyvin harva murhaaja joutuu hoitoon nuivaan, mutta mielentilaan useasti, ennen tuomiota, Mika sai elinkautisen josta hänet pressa armahti muistaakseni 2008, Sanna Sillanpää määrättiin pakkohoitoon, molemmat kulkevat jo vapaana, suomessa on yksi vanki joka ei elinkautisesta koskaan vapautunut, jammu setä, hän oli vankilassa koko tuomionsa, kuolemaansa asti.
Niuvanniemen lääkärit arvioivat Murasen syyntakeettomaksi, joten kyllä Muranen oli Niuvassa. Älä viitsi aikuinen mies höpöttää että olit hänen lastentarhan vetäjänä ja että hän olisi sinuun ollut yhteyksissä jokunen vuosi sitten. Mistä kummasta moinen olisi edes muistanut nimesi tai saanut selville salaisen thaimaalaisen numerosi?
Olet uskomaton satusetä. - Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Niuvanniemen lääkärit arvioivat Murasen syyntakeettomaksi, joten kyllä Muranen oli Niuvassa. Älä viitsi aikuinen mies höpöttää että olit hänen lastentarhan vetäjänä ja että hän olisi sinuun ollut yhteyksissä jokunen vuosi sitten. Mistä kummasta moinen olisi edes muistanut nimesi tai saanut selville salaisen thaimaalaisen numerosi?
Olet uskomaton satusetä.Pullakuski lastentarhan opettajana? Jo silloin siihen vaadittiin koulutus. Pasasella on peruskoulu takanaan josta pääsi vasta kakskymppisenä pois ja tappoi sitten ensimmäisen vaimonsa mustasukkaisuuksissa, kun ei itsellään seisonut.
- Anonyymi00034
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sillanpää oli omien puheittensa mukaan FBI:n palveluksessa.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Sillanpää oli omien puheittensa mukaan FBI:n palveluksessa.
Murasessa ja Sillanpäässä on se ero että Sanna ei viettänyt päivääkään vankilassa, vain sairaalaissa pakkohoidossa, Mika kärsi rangaistuksensa, viimeisenä laukaan avovankilassa, josta vapautui, Mikalle tehtiin toki mielentila taisi olla vaasansairaalassa, tai niuassa, mutta katsottiin että on vastuussa teoistaan, Sanna ei ollut, häntä ei koskaan edes vangittu.
Kumpinkin on jo vapaana, ja maksaneet velkansa yhteiskunnalle. - Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Murasessa ja Sillanpäässä on se ero että Sanna ei viettänyt päivääkään vankilassa, vain sairaalaissa pakkohoidossa, Mika kärsi rangaistuksensa, viimeisenä laukaan avovankilassa, josta vapautui, Mikalle tehtiin toki mielentila taisi olla vaasansairaalassa, tai niuassa, mutta katsottiin että on vastuussa teoistaan, Sanna ei ollut, häntä ei koskaan edes vangittu.
Kumpinkin on jo vapaana, ja maksaneet velkansa yhteiskunnalle.On ne kertakaikkiaan hienoja ihmisiä kun ovat maksaneet velkansa yhteiskunnalle!
Hattu päästä! Vanki maksaa Suomelle 6000 euroa kuukaudessa ja 20 vuotta maksaa pyöreästi 1,5 miljoonaa euroa ja Muraselle määrätty korvaussumma 900.000 markkaa korkoineen on edelleen maksamatta ja kolme uhria eivät tule takaisin. Uhreja olisi tullut enemmän mikäli aseeseen ei olisi tullut syöttöhäiriötä.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000789691.html - Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kumpinkin on jo vapaana, ja maksaneet velkansa yhteiskunnalle.Kumpikaan ei ole maksanut "velkaansa" uhrien omaisille.
- Anonyymi00040
Anonyymi00036 kirjoitti:
On ne kertakaikkiaan hienoja ihmisiä kun ovat maksaneet velkansa yhteiskunnalle!
Hattu päästä! Vanki maksaa Suomelle 6000 euroa kuukaudessa ja 20 vuotta maksaa pyöreästi 1,5 miljoonaa euroa ja Muraselle määrätty korvaussumma 900.000 markkaa korkoineen on edelleen maksamatta ja kolme uhria eivät tule takaisin. Uhreja olisi tullut enemmän mikäli aseeseen ei olisi tullut syöttöhäiriötä.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000789691.htmlIlman osakaslainaa ei kukaan vanki pysty maksamaan korvauksia, tämä on selvä asia, siksi ne maksaa yleensä valtiokonttori, ja perii niitä takaisin, myöhemmin tosin varsin iso osa vanhenee jo vankilassa olo aikana, eli vangeilta on vaikea ulosmitata mitään, kun ei ole tuloja, jos on samat menee kuin muiltakin.
Tuo omaisille korvaus on vaikea asia, kyllähän ne rikoksen uhrit ja omaiset jäävät helposti paitsioon, korvausten kanssa, jos valtiokonttori ei niitä maksa. - Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ilman osakaslainaa ei kukaan vanki pysty maksamaan korvauksia, tämä on selvä asia, siksi ne maksaa yleensä valtiokonttori, ja perii niitä takaisin, myöhemmin tosin varsin iso osa vanhenee jo vankilassa olo aikana, eli vangeilta on vaikea ulosmitata mitään, kun ei ole tuloja, jos on samat menee kuin muiltakin.
Tuo omaisille korvaus on vaikea asia, kyllähän ne rikoksen uhrit ja omaiset jäävät helposti paitsioon, korvausten kanssa, jos valtiokonttori ei niitä maksa.Oletkos Pasanen pyytänyt naapurin Abdullahia tai Sergeitä kahvittelemaan kanssasi, nyt kun lumppunen lähti takaisin thaimaahan.
- Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Oletkos Pasanen pyytänyt naapurin Abdullahia tai Sergeitä kahvittelemaan kanssasi, nyt kun lumppunen lähti takaisin thaimaahan.
En tunne naapureita, kun ulkonäöltä, vaimoni on kotona kanssani ollut jo kauan,
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
On varmasti ollut vaimo kotona jo kauan, mutta kenen kotona? Se on eri asia.
- Anonyymi00045
Anonyymi00043 kirjoitti:
Kotona thaimaassa.
- Anonyymi00046
Anonyymi00014 kirjoitti:
Niin ei ne tilanteet varmaankaan sinne kotiin tule, jossa katselet Ihmemiestä ja Onnenpäiviä telkkarista pullaa järsien? Aika hyvä vertaus tuo Muranen ja Pasanen, kuin kaksi marjaa ja molemmat omenavartaloisia kuutiopäitä. https://ibb.co/YFQ9k7v8
Tuo "voi hyvänen aika" kuuluu Senssumuorin sanavalikoimaan.55555
- Anonyymi00038
Se on Khuei.
- Anonyymi00039
Sensei Senssu kun lyö (ohi) niin hän juutaa AIJAI, OHO, HUPS ja EI. Lyönti on niin hidas että vastustaja ehtii kääriä sätkän ensin ja sitten vasta väistää.
- Anonyymi00042
Anonyymi00039 kirjoitti:
Sensei Senssu kun lyö (ohi) niin hän juutaa AIJAI, OHO, HUPS ja EI. Lyönti on niin hidas että vastustaja ehtii kääriä sätkän ensin ja sitten vasta väistää.
Posso hallitsee tuplapotkun hyvin. Sai samasta firmasta kaksi kertaa potkut kun ei ekalla kerralla tajunnut lähteä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1862733- 1642539
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182247Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612084Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591454Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051440Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2261183Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931148Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701083