NA ja nuoret naiset

Anonyymi-ap

Kävin vuodenvaihteessa kuntoutuksen jossa käytiin NA ryhmissä. Kuntoutuksen jälkeen kävin kokeilemassa eri ryhmiä. Oli tosi törkeetä käytöstä osalta miehiä. Avointa flirttiä, halauksien yhteydessä hiplaamista, kyselyy että tarvitko kyydin jne. Sain Facessa heti kaveripyyntöjä ha meseviestejä jossa kehuttiin seksikkääksi, sul on hyvä perse ja tissit, oot kuuma, tuutko mun luo, laitettiin kuvia jossa kundi on ilman paitaa jne. Osa näistä lähentelijöistä oli kaiken lisäksi suhteessa ja joku naimisissa. Oon vasta hieman yli 20v ja mua alko ahdistaa ku mua käytettiin paljo aikaisemmin ku vedin kamaa nii hyväksi kundien toimesta nii sama meno jatku ryhmis. Sit ku poltan röökii nii tultii kauppaa mulle röökii ja sähköröökii halval, jota jotku tuo maahan. En enää käy NAssa vaan löysin muita ryhmii mis käyn ja putsii on reilu 100 päivää. Onko muilla naisilla millasii kokemuksia?

2

317

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kuulostaa hyvinkin tutulta parin vuoden takaa. Sit kun mulla oli huumeiden käyttö aika vähäistä ja olin nuori, niin monilta tuli vähättelyä, et ethän sä oo juuri mitään kokenut kun mäkin olen istunut kaks kertaa linnassa tai ite vedin paukkuu ja ryöstin ihmisii.
      Toi on kans törkeetä et ne kaupittelee nuuskaa, sähköröökii, yms. Sehän on rikollista toimintaa .

• Anonyymi00002

Kysyi yhdeltä tällaiselta takakonttikauppiaalta joka ajaa Mersulla, että miksi teet tuota laitonta kauppaa. Hän totesi et haluaa auttaa köyhiä alussa olevia toipuvia. Mitä v%#%#a? Joku rikollinen salakuljettaa kamat suomeen ja tää vetää vielä rahat välistä. Todellinen hyväntekijä. Sitä en ymmärrä että tähän ei puututa. Ei muuta kuin rikosilmoitusta kehiin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on kaivattusi toinen nimi?

😊
      Ikävä
      126
      1563
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      203
      1006
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      639
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      231
      531
    5. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      499
    6. 31
      490
    7. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      11
      444
    8. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      183
      444
    9. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      41
      426
    10. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      18
      393
    Aihe