NA ja nuoret naiset

Anonyymi-ap

Kävin vuodenvaihteessa kuntoutuksen jossa käytiin NA ryhmissä. Kuntoutuksen jälkeen kävin kokeilemassa eri ryhmiä. Oli tosi törkeetä käytöstä osalta miehiä. Avointa flirttiä, halauksien yhteydessä hiplaamista, kyselyy että tarvitko kyydin jne. Sain Facessa heti kaveripyyntöjä ha meseviestejä jossa kehuttiin seksikkääksi, sul on hyvä perse ja tissit, oot kuuma, tuutko mun luo, laitettiin kuvia jossa kundi on ilman paitaa jne. Osa näistä lähentelijöistä oli kaiken lisäksi suhteessa ja joku naimisissa. Oon vasta hieman yli 20v ja mua alko ahdistaa ku mua käytettiin paljo aikaisemmin ku vedin kamaa nii hyväksi kundien toimesta nii sama meno jatku ryhmis. Sit ku poltan röökii nii tultii kauppaa mulle röökii ja sähköröökii halval, jota jotku tuo maahan. En enää käy NAssa vaan löysin muita ryhmii mis käyn ja putsii on reilu 100 päivää. Onko muilla naisilla millasii kokemuksia?

3

330

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kuulostaa hyvinkin tutulta parin vuoden takaa. Sit kun mulla oli huumeiden käyttö aika vähäistä ja olin nuori, niin monilta tuli vähättelyä, et ethän sä oo juuri mitään kokenut kun mäkin olen istunut kaks kertaa linnassa tai ite vedin paukkuu ja ryöstin ihmisii.
      Toi on kans törkeetä et ne kaupittelee nuuskaa, sähköröökii, yms. Sehän on rikollista toimintaa .

• Anonyymi00002

Kysyi yhdeltä tällaiselta takakonttikauppiaalta joka ajaa Mersulla, että miksi teet tuota laitonta kauppaa. Hän totesi et haluaa auttaa köyhiä alussa olevia toipuvia. Mitä v%#%#a? Joku rikollinen salakuljettaa kamat suomeen ja tää vetää vielä rahat välistä. Todellinen hyväntekijä. Sitä en ymmärrä että tähän ei puututa. Ei muuta kuin rikosilmoitusta kehiin!

• Anonyymi00003

Itse kävin NAssa muutaman kerran nyt kesällä. Siellä on joku sellainen teksti, et mitä näet täällä ja kuulet täällä, niin se jää tänne. Puhuttiin nimettömyydestä. Sit siellä jengi kuitenkin puhuu aika avoimesti, mitä missäkin ryhmässä on tapahtunut. Kysellään et ootko nähnyt Peraa milloin? Noh, näin häntä tunneryhmässä viime viikolla ja oli tosi huonossa kunnossa. Ja sit että Maija jakoi tällaista viime viikolla Flemarilla.

Ei kovin vakuuttavaa. Samoin tuo nuuskan ja röökin myynti toisille NAlaisille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      79
      1120
    2. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      111
      1110
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      77
      581
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      493
    5. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      17
      481
    6. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      9
      478
    7. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      44
      445
    8. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
      Ikävä
      112
      441
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      422
    10. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä