Kompostikyttääjät

Anonyymi-ap

Persut järjestää torijuhlat suurimman saavutuksensa kunniaksi Kompostikyttääjien jalo työ lopetetaan Liekö tuollaisia olemassakaan mutta hieno saavutus kuitenkin.Te teitte sen!Suuret onnittelut

23

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Perussuomalaiset ovat kritisoineet jäteasetuksen muutoksia, jotka toivat mukanaan velvollisuuden ilmoittaa biojätteen kompostoinnista haja-asutusalueilla. Tätä on kutsuttu kansankielellä "kompostikyttäykseksi" tai tarkasteluksi, jolla valvotaan kuntien jätehuoltomääräysten noudattamista

      • Anonyymi00002

        On se kiva että saadaan lisää rottia, kohta kaikilla on omat laumat lemmikkejä.


    • Anonyymi00003

      Tällaista normiahan ei ole siis olemassakaan. Ei missään lainsäädännössä ole mitään tällaisia kompostin tarkastajia velvoitettu semmoista tekemään.
      Tässä halutaan kiinnittää huomio epäoleelliseen ja sivuun jäävät ne kaikki leikkaukset ja esimerkiksi sote-asiakasmaksujen korotukset, mitä tässä riihessä tehtiin.

      • Anonyymi00004

        Siksi tuo normi on niin tärkeä purkaa persujen mielestä.


      • Anonyymi00005

        >kaikki leikkaukset ja esimerkiksi sote-asiakasmaksujen korotukset

        Mistä rahat jos ei leikata? Mistä rahat jos ei veroteta?

        Te ette tunnu ymmärtävän, että Suomi on jo viime vaalikaudella ollut niin kusessa, että kesken kauden meidän pääministeriksemme kyettiin vaihtamaan ylikansallisen yhtymän agentti paskomaan tätä maata. Suomen pallit on ruuvipenkissä

        Mitä vittua te luulette, että tapahtuu tilanteessa kun velkarahaa ei enää saa?


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        >kaikki leikkaukset ja esimerkiksi sote-asiakasmaksujen korotukset

        Mistä rahat jos ei leikata? Mistä rahat jos ei veroteta?

        Te ette tunnu ymmärtävän, että Suomi on jo viime vaalikaudella ollut niin kusessa, että kesken kauden meidän pääministeriksemme kyettiin vaihtamaan ylikansallisen yhtymän agentti paskomaan tätä maata. Suomen pallit on ruuvipenkissä

        Mitä vittua te luulette, että tapahtuu tilanteessa kun velkarahaa ei enää saa?

        Silti on varaa jaella veroalea hyvätuloisille ja soterahaa yksityisille lähes kaksi miljardia.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Silti on varaa jaella veroalea hyvätuloisille ja soterahaa yksityisille lähes kaksi miljardia.

        Aivan oikein tekee hallitus.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        >kaikki leikkaukset ja esimerkiksi sote-asiakasmaksujen korotukset

        Mistä rahat jos ei leikata? Mistä rahat jos ei veroteta?

        Te ette tunnu ymmärtävän, että Suomi on jo viime vaalikaudella ollut niin kusessa, että kesken kauden meidän pääministeriksemme kyettiin vaihtamaan ylikansallisen yhtymän agentti paskomaan tätä maata. Suomen pallit on ruuvipenkissä

        Mitä vittua te luulette, että tapahtuu tilanteessa kun velkarahaa ei enää saa?

        Silti on varaa jaella rahoittajilleen miljardeja ja tehdä velkaennätys.Et varmaan usko tuohon hallituksen kusetuspuheeseen itsekään.Yhteiset talkoot mihin osallistuu vain pieni ja keskituloiset.Orpolle ja Purralle lähes 10 000€/v veronkevennykset.Mukavat talkoot varmaan heidän mielestään.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        >kaikki leikkaukset ja esimerkiksi sote-asiakasmaksujen korotukset

        Mistä rahat jos ei leikata? Mistä rahat jos ei veroteta?

        Te ette tunnu ymmärtävän, että Suomi on jo viime vaalikaudella ollut niin kusessa, että kesken kauden meidän pääministeriksemme kyettiin vaihtamaan ylikansallisen yhtymän agentti paskomaan tätä maata. Suomen pallit on ruuvipenkissä

        Mitä vittua te luulette, että tapahtuu tilanteessa kun velkarahaa ei enää saa?

        Et näytä tajuavan ettei sitä rahaa mistään lainata vaan se vaan luodaan.Se on bildetberin luoma järjestelmä jossa on annettu yksityisille pankeille oikeus luoda rahaa ja " lainata" sitä valtioille.Suomen pankki teki ennen itse tämä ja valtion velasta on tälläkin hetkellä n.40% suomen pankille.Nykyhallituksen tahallinen kikkailu lainoilla aiheuttanut n.3 miljardin menot korkoihin.Olisivat antaneet olla korona-aikaan otettujen 15 vuoden miinuskorkoisten lainojen olla mutta kun eivät vaan voineet.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Et näytä tajuavan ettei sitä rahaa mistään lainata vaan se vaan luodaan.Se on bildetberin luoma järjestelmä jossa on annettu yksityisille pankeille oikeus luoda rahaa ja " lainata" sitä valtioille.Suomen pankki teki ennen itse tämä ja valtion velasta on tälläkin hetkellä n.40% suomen pankille.Nykyhallituksen tahallinen kikkailu lainoilla aiheuttanut n.3 miljardin menot korkoihin.Olisivat antaneet olla korona-aikaan otettujen 15 vuoden miinuskorkoisten lainojen olla mutta kun eivät vaan voineet.

        >Et näytä tajuavan ettei sitä rahaa mistään lainata vaan se vaan luodaan.

        Raha taikaseinästä ja sähkö töpselistä
        -Vihrvas

        Miks vitussa maksat sähköstä jos sitä saa vain laittamalla johdon seinään


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        >Et näytä tajuavan ettei sitä rahaa mistään lainata vaan se vaan luodaan.

        Raha taikaseinästä ja sähkö töpselistä
        -Vihrvas

        Miks vitussa maksat sähköstä jos sitä saa vain laittamalla johdon seinään

        Typerä kommentti.Se "laina" ei ole koskaan ollut ongelma jos sitä tehdään pankeille ja omistajille mutta muuttuu heti ongelmaksi jos sitä käytetään vähänkin kansalaisten hyväksi.


    • Anonyymi00007

      Kompostin tarkastajien organisaatio oli varmaankin punavihreiden alajaosto. Tällä nimikkeellä pääsivät tutkimaan ihmisten pihoja ja elintapoja. Ei mennyt putkeen tämä vihreä juoni.

      • Anonyymi00012

        Persujen juoni on tulla hävittämään rottia pihapiireistä, pääsevät oikein kunnolla syynäämään ihmisten pihat ja elintavat.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Persujen juoni on tulla hävittämään rottia pihapiireistä, pääsevät oikein kunnolla syynäämään ihmisten pihat ja elintavat.

        >pääsevät oikein kunnolla syynäämään ihmisten pihat ja elintavat.

        Persutko niitä syynää vaan vihrvas lestahelluntailaiskulttien perverssit


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        >pääsevät oikein kunnolla syynäämään ihmisten pihat ja elintavat.

        Persutko niitä syynää vaan vihrvas lestahelluntailaiskulttien perverssit

        Persuthan ovat pahimpia kyyliä ja kyr*änsyyliä mitä ihmiskunnasta löytyy.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Persuthan ovat pahimpia kyyliä ja kyr*änsyyliä mitä ihmiskunnasta löytyy.

        Rohkenen olla eri mieltä


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Rohkenen olla eri mieltä

        Eipä yllätä, mutta väärässä olet.


    • Anonyymi00011

      Huippusaavutus kehysriihessä persuilta lopettaa virat joita ei ole olemassakaan.Tulevat historiankirjat ylistävät tuota isänmaallista tekoa.

    • Anonyymi00017

      Perust lopettivat sellaisen mitä ei ole. Huippusaavutus. Eikun halvalla bensalla ajelemaan.

      • Anonyymi00018

        Persujen autot kulkee kohta rukouksen voimalla.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Persujen autot kulkee kohta rukouksen voimalla.

        Jos kaiken persujen pask*puheen mitä ovat päästelleet saisi muutettua polttoaineeksi niin sitä riittäisi koko maapallolle tuhansiksi vuosiksi.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Jos kaiken persujen pask*puheen mitä ovat päästelleet saisi muutettua polttoaineeksi niin sitä riittäisi koko maapallolle tuhansiksi vuosiksi.

        Ja se polttoaine maksaisi alle euron litralta.


    • Anonyymi00022

      Valtavat ovat saavutukset ja siinä sivussa ajettu maa konkurssiin kokoomus-EK:n pikku apurina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe