Soittelee sulle, että se sanoo jotain noloa minusta. 😬
Pelkään kun se yksi
18
304
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vaikka en kyllä mitenkään edes liity aiheeseen. Ap
- Anonyymi00002
Sanonut jo...
- Anonyymi00005
Mitä sanoi???!!!!!! Apuaaaaaaaa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mitä sanoi???!!!!!! Apuaaaaaaaa.
Äläpä. Aivan karseeta
- Anonyymi00008
Naista pelottaa 😉
- Anonyymi00009
Mitä se sanoi? Kerro ympäripyöreästi. Ei ttu se kuolee!!! Siis ei oikeasti kuole mutta höykkyytän sen sanallisesti. Tai sitten höykkyytän itseni henkisesti kun menin sille lörppäsuulle kertomaan ihastumisista. Eiiiiiiiiiiiiii. Ap
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mitä se sanoi? Kerro ympäripyöreästi. Ei ttu se kuolee!!! Siis ei oikeasti kuole mutta höykkyytän sen sanallisesti. Tai sitten höykkyytän itseni henkisesti kun menin sille lörppäsuulle kertomaan ihastumisista. Eiiiiiiiiiiiiii. Ap
Sano että olet huono jopa trolliksi
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sano että olet huono jopa trolliksi
Mene pois. Ei liity sinuun. Ap
- Anonyymi00018
Anonyymi00008 kirjoitti:
Naista pelottaa 😉
Sen jälkeen kun sieltä lähdin ole soiteltu.
- Anonyymi00003
No jos hän on nähnyt sinut, niin ei kuuntele muita vaan omaa sydäntään.
- Anonyymi00004
Jos et ole tehnyt mitään tyhmää tai väärää niin ei sinulla ole aihetta huoleen.
- Anonyymi00007
No tyhmästi olen kertonut luottamuksella kuinka lätkässä olen siihen mieheen. Ap
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
No tyhmästi olen kertonut luottamuksella kuinka lätkässä olen siihen mieheen. Ap
No ihan luonnollista se silti on, jos joku haluaa repiä siitä vitsiä niin aika julmaa ja lapsellista kyllä.
- Anonyymi00013
Jopas on trollaus. Soittelemme vain keskenämme eivätkä he tunne toisiaan.
- Anonyymi00014
Ei sulle. Ap
- Anonyymi00015
Ei mulle kukaaan soittele
- Anonyymi00017
sama tai jos soittavat en vastaa
- Anonyymi00016
Ei se oo mitään paljastanu. Oot varmaan joskus sanonut hänelle painokkaasti että näistä ei sitten puhuta. Ainut asia on se että yhteen aikaan se vähän ihmetteli miksi me ei päädyttty yhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648