Teen oikeasti itsemurhan kohta koska minua hävettää!!!!!!!!! Mitä minusta on puhuttu!!!!! Minä en ainakaan ole mitään pahaa kenestäkään sanonut mutta en tiedä mitä minusta on puhuttu!!! Ei minua naurata ollenkaan. Tosi inhottavaa. Ei tuollanen ole oikein.
Ei ttu en saa koko yönä unta!!!!
26
360
Vastaukset
- Anonyymi00001
No ei mutta jos toimit noin niin vaikutat siltä.
- Anonyymi00003
Ai miltä vaikutan?
- Anonyymi00005
Ja miten toimin? Joo ehkä olen kertonut liian avoimesti tosi tutuille muutamalle ihmiselle minun ihastumisesta mutta en ole mitään pahaa sanonut tai tehnyt. Jos joku juoruaa siitä niin kyllä se tuntuu niin pahalta.
- Anonyymi00011
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ai miltä vaikutan?
Tarkoitin vain että aloituksesta tulee sekainen fiilis. Se voi kääntää asian päälaelleen.
- Anonyymi00013
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ja miten toimin? Joo ehkä olen kertonut liian avoimesti tosi tutuille muutamalle ihmiselle minun ihastumisesta mutta en ole mitään pahaa sanonut tai tehnyt. Jos joku juoruaa siitä niin kyllä se tuntuu niin pahalta.
Todellakin vaikuta siltä että oot tehny jotain.
Koska jos et ole tehnyt mitään pahaa tai sanonut mitään pahaa? Miten sitten luulet, että jokin kirjoitus liittyy juuri sinuun? Vaikka siinä ei käytetä nimiä tai kerrota edes mikä kaupunki on kyseessä.
Miksi ihminen, joka ei ole puhunu pahaa sitten luulee että jokin kirjoitus koskee juuri sinua?
Oletko varma että juuri sinusta puhuttiin? - Anonyymi00014
Anonyymi00005 kirjoitti:
Se on kyllä totta että liikaa ei kannata itsestä kertoa, tehnyt saman virheen kanssa monesti, ihmiset repineet aivan rikki. Ensi kerralla pidät asiat itsellä. Eihän se helppoa ole jos haluaa uskoa toisista hyvää.
- Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Se on kyllä totta että liikaa ei kannata itsestä kertoa, tehnyt saman virheen kanssa monesti, ihmiset repineet aivan rikki. Ensi kerralla pidät asiat itsellä. Eihän se helppoa ole jos haluaa uskoa toisista hyvää.
En antais omalle luonnolle periksi.Silloin on pahemmat seuraukset,nimimerkillä omaa kokemusta siitäkin.
Muotoilet seuraavan kerran vain vähän paremmin,opit tästä virheestä mitä teit.Ehkäpä jätit sanomatta vieläkin avoimemmin asioita.
- Anonyymi00002
Sitten isompana et enää jaksa välittää mitä sinusta puhutaan.
- Anonyymi00022
Isompana on myös herkkä mutta ymmärtää ettei kaikkien sanomisilla ole väliä.
- Anonyymi00004
Mee k n kainaloon
- Anonyymi00009
Joku laukoo tuota k ta joka paikkaan
- Anonyymi00006
Musta on puhuttu ja levitelty 20 vuotta putkeen perättömiä juttuja ja pilattu mun ihmissuhteita tahallaan joten uskallan väittää, että tuohon tilanteeseen tottuu.
- Anonyymi00012
Keneenkään ei uskalla enää luottaa huoh..sivusta.
- Anonyymi00024
Sellaisten kanssa jotka uskoo puheita.
- Anonyymi00008
Kaikki sohlataan täällä omia sohlailuita. Älä nyt ota omiasi noin vakavasti. Se on semmosta. Yhdessä täällä ollaan, eikä kukaan ole täydellinen. <3
- Anonyymi00010
Mihin tämäkin liittyy?
- Anonyymi00015
Et edes kerro missä ollaan sinusta puhuttu? Et edes anna mahdollisuuden ihmisten kertoa onko se juuri sinusta vai ei?
- Anonyymi00018
Oletko varma että aina on juuri sinusta puhuttu?
- Anonyymi00016
Mut on pyöritetty pesukonerummussa täällä monia kertoja. Voin sanoa, että siiheen tottuu.
- Anonyymi00017
Häpeä on sosiaalinen, usein kokonaisvaltainen tunne huonommuudesta, riittämättömyydestä tai epäonnistumisesta, joka liittyy pelkoon tulla hylätyksi tai nähdyksi puutteellisena. Häpeää lievittää itsemyötätunto, vaikeista tunteista puhuminen ja hyväksyvän vuorovaikutuksen kokeminen.
- Anonyymi00019
Ota omaisiin ensin yhteys.Älä tee mitään itsellesi toisten takia.
- Anonyymi00023
Omaiset ne vaata nolaakin kun kerrot niille.
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
Omaiset ne vaata nolaakin kun kerrot niille.
Ai nolaa? Oon kertonut ihmisestä, joka oli itsetuhoinen ja sain hänelle apua ja nykyään elää hyvää elämåå.
- Anonyymi00020
Jos sinulla on itsetuhoisia ajatuksia, muista että apua on saatavilla. Ensimmäinen askel itsetuhoisen olon helpottamiseksi on kertoa tilanteesta jollekin. Voit aloittaa MIELI ry:n Kriisipuhelimesta 09 2525 0111, jos et tiedä kenelle läheiselle tai ammattilaiselle voisit kertoa olostasi.
- Anonyymi00025
Älkää hyvät ihmiset luottako noihin jos on tapaus missä on korruptiota.Ne pilaa kaikkien läheisten elämät.
- Anonyymi00026
Aloita mieluummin läheisistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648