Yhteen naiseen?
Pystytkö sitoutumaan
37
407
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aina pystynyt. Ei ongelma.
- Anonyymi00002
Keneen olet sitoutunut?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Keneen olet sitoutunut?
Tällä hetkellä en kehenkään.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tällä hetkellä en kehenkään.
Keneen haluaisit sitoutua
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Keneen haluaisit sitoutua
Mitähän se sinulle kuuluu? Vastaapa tähän ensin, niin katsotaan, vastaanko minä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mitähän se sinulle kuuluu? Vastaapa tähän ensin, niin katsotaan, vastaanko minä.
Sinulta kysyttiin tietääkseni?
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Haluat ehkä minun kanssa?
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sinulta kysyttiin tietääkseni?
Niin kysyttiin sinultakin.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niin kysyttiin sinultakin.
Ei kysytty
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niinkö? Mistäs moista päättelit?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niinkö? Mistäs moista päättelit?
Varmaan joku tosi sexy misu
- Anonyymi00013
Kuka minusta puhui?
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kuka minusta puhui?
Kysyinkin, en varsinaisesti sinusta puhunut. Kysyin, koska esitit kysymyksen sexystä misusta.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kysyinkin, en varsinaisesti sinusta puhunut. Kysyin, koska esitit kysymyksen sexystä misusta.
Eli se olisin minä. Kysymyksiin siis vastaus
- Anonyymi00017
Anonyymi00007 kirjoitti:
Useiden peräkkäisten kysymysten kysyminen peräkkäin on tunkeilevaa ja huonoa käytöstä.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Eli se olisin minä. Kysymyksiin siis vastaus
Ei se ny ihan niinkään käy, että sinä päätät, että minä haluan just sinut.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei se ny ihan niinkään käy, että sinä päätät, että minä haluan just sinut.
Enhän päättänyt. Yritin vain ymmärtää vastausta ja lopputulosta
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Enhän päättänyt. Yritin vain ymmärtää vastausta ja lopputulosta
Itse asiassa toinko esille missään kohtaa haluavani jonkun "misun"?
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Itse asiassa toinko esille missään kohtaa haluavani jonkun "misun"?
No kuka se sit on?
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
No kuka se sit on?
Minun naiseni nauttii toisella tavalla, kun taas sinä näytät saavasi kiksit iha vaa tästä näin.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Minun naiseni nauttii toisella tavalla, kun taas sinä näytät saavasi kiksit iha vaa tästä näin.
Miten se nauttii
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Miten se nauttii
Sitähän ei sulle kerrota.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Sitähän ei sulle kerrota.
Paitsi ettet pysty unohtamaan minua koska et vaan pysty
- Anonyymi00032
Anonyymi00011 kirjoitti:
Varmaan joku tosi sexy misu
Joo se on palstaäijä, eli aapee nyt varmaan se spämmilinkkiesi takaa löytyvä sexy girl. T
- Anonyymi00033
Anonyymi00017 kirjoitti:
Useiden peräkkäisten kysymysten kysyminen peräkkäin on tunkeilevaa ja huonoa käytöstä.
Hienoa, että sinä löysit tästäkin palstsmiehen yksinpuhelusta jotain mitä osoitella populistisesti sormella. T naiselta
- Anonyymi00034
Anonyymi00024 kirjoitti:
Nauttiiko ”hän” jota ei tietenkään monologiukko ole ns henkisistä arvoista enemmän kuin? 😆
- Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
Joo se on palstaäijä, eli aapee nyt varmaan se spämmilinkkiesi takaa löytyvä sexy girl. T
Minne se linkki muuten johti- kertokaa yli-uteliaat- 404 page not found
- Anonyymi00038
Anonyymi00002 kirjoitti:
Keneen olet sitoutunut?
Hyvään naiseen on aina helppo sitoutua. Hyvän naisen kanssa on helppoa olla, tarkoittaa yleensä sitä, että molemmilla on hyvä sellaisessa suhteessa.
- Anonyymi00014
joku ihmeuutinen niin Helsingissä pikkutytöt hyökkäilevät
oisten kimppuun,ja mummoja peliottaa he.. Vuosaari- Anonyymi00031
Ihan normalia siellä. Kävelet missä vaan niin nappulat jos on kahta enemmän on koviksia. Juoksee perään ja huutelee. Vaikuttavat agressiivisilta. Ihan päiväs aikaankin. Nuoret voi todella huonosti. Tuonkin isä on istunut linnassa. Saanut tapakasvatusta. Suurimmalla osalla ei ole rahaa perheissä joten varastelu ja jengit on ainoa tie. Suomi on lopunajan tiellä. 😔
Mitä enemmän muihin maihin ja kansalaisiin avustuksiin jaetaan verorahaa se vaikuttaa omaan maahan. Meillä ei ole rahaa. Kohta ei ole edes eläkettä. Vanhuus on pelottava - Anonyymi00036
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ihan normalia siellä. Kävelet missä vaan niin nappulat jos on kahta enemmän on koviksia. Juoksee perään ja huutelee. Vaikuttavat agressiivisilta. Ihan päiväs aikaankin. Nuoret voi todella huonosti. Tuonkin isä on istunut linnassa. Saanut tapakasvatusta. Suurimmalla osalla ei ole rahaa perheissä joten varastelu ja jengit on ainoa tie. Suomi on lopunajan tiellä. 😔
Mitä enemmän muihin maihin ja kansalaisiin avustuksiin jaetaan verorahaa se vaikuttaa omaan maahan. Meillä ei ole rahaa. Kohta ei ole edes eläkettä. Vanhuus on pelottavaNapoulakenkiä löytyy mm putket sportista
- Anonyymi00022
Olen sitoutunut vain yhteen ja se, et ole sinä.
- Anonyymi00023
Ainakin etäältä taidan olla
- Anonyymi00037
Esitätkö hönö nainen naista esittävälle taas miestä ikäänkuin? Retorinen kysymys Sääliölle
- Anonyymi00030
Olisin yhden naisen oma Mussunen. Semmoinen kuka aina haluaa hänen viereen ja pysyä siinä. Mutta en tiedä onko se mahdollista, enkä tiedä olisiko se edes naiselle hyvä asia. Olen niin vaikea ja en tiedä voisiko rakkauteni olla hänelle ilon ja riemun aihe. Enkä tiedä miten voisimme käytännössä lähentyä. En ole mikään juttumies, joks vaan alkaa puhumaan toiselle tosta noin vaan. Mieheltä.
- Anonyymi00039
Pystyn. Kunpa löytyisi sellainen nainenkin.
- Anonyymi00040
Mitä nämä tällaiset kysymykset hyödyttävät? Tähän voi vastata ihan mitä haluaa ja kuka mitäkin. Ei se kerro todellisuudesta mitään. Se kertoo vain aloittajan takertumisesta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",94043Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1423577Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/922233Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1421883- 1321856
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee371789Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1141452- 1381415
"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551206Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1641155