Haluun nähdä 😘.
Laittaisit nyt
24
468
Vastaukset
- Anonyymi00005
Perkele vielä laitan!! Räjähtää pää.
- Anonyymi00006
No laita
- Anonyymi00007
Mikä estää itse hänelle laittamasta?
- Anonyymi00008
Turhaa, nähnyt jo liikaa
- Anonyymi00009
Olet niin vanha en halua nähdä🙃
- Anonyymi00010
Miten trolli on jo tähän aikaan hereillä?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miten trolli on jo tähän aikaan hereillä?
En halua nähdä vanhan miehen pitkää terskaa
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
En halua nähdä vanhan miehen pitkää terskaa
Kuitenkin ohimennen kehaisit sitä palstaäijä pitkäksi proosan vaihdellessa ristiriitaisen itseinhon ja kehun välimaastossa
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kuitenkin ohimennen kehaisit sitä palstaäijä pitkäksi proosan vaihdellessa ristiriitaisen itseinhon ja kehun välimaastossa
Se on keskimittanen. Ihan eri asia toiseksi se on ruma kun siinä ei ole paksuutta.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kuitenkin ohimennen kehaisit sitä palstaäijä pitkäksi proosan vaihdellessa ristiriitaisen itseinhon ja kehun välimaastossa
Oman ikäiset on jämäkämpiä ihan joka puolelta. En halua vanhaa ryönästä
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Se on keskimittanen. Ihan eri asia toiseksi se on ruma kun siinä ei ole paksuutta.
No voi ei aloittajaäijä/palstaäijä. Aamun surullisin kertomus
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
No voi ei aloittajaäijä/palstaäijä. Aamun surullisin kertomus
Niin no ei sille mitään voi että mies vanhenee se on vain elämää
Pitää vain jatkaa urheilua ja pitää itsensä kunnossa, juosta kunnolla kuin hamsteri pyörässä elämän tikittävää kelloa vastaan
TIK TAK TIK TAK - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Niin no ei sille mitään voi että mies vanhenee se on vain elämää
Pitää vain jatkaa urheilua ja pitää itsensä kunnossa, juosta kunnolla kuin hamsteri pyörässä elämän tikittävää kelloa vastaan
TIK TAK TIK TAKNo älähä gubbe huoli, ei meitä keski-ikäisiä naisiakaan esim lahtisiin viedä ainakaan toistaiseksi. T
- Anonyymi00024
Anonyymi00013 kirjoitti:
Se on keskimittanen. Ihan eri asia toiseksi se on ruma kun siinä ei ole paksuutta.
Eli 13cm? Sinuna olisin ehkä hiljaa.
- Anonyymi00019
Niin haluaisin... ❤️😊
- Anonyymi00020
Ai kuvan ”siitä”?
- Anonyymi00022
Nauraisin varmaan ääneen, kun ei voi puhua, mutta ajattelisi ilahduttaa kuvalla 😆
Sivusta
- Anonyymi00021
Haluan nähdä ja haluan sinut ihana. 🥹
- Anonyymi00023
Kirveen otsaan
- Anonyymi00025
pikku kille ja fortnite
- Anonyymi00027
Minun ex löi kirveellä veljeään päähän (ei seurusteltu enää siinä vaiheessa.)
Et voi mies olla pahempi. - Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Minun ex löi kirveellä veljeään päähän (ei seurusteltu enää siinä vaiheessa.)
Et voi mies olla pahempi.Täällä kaipaakin moni täysin vinksahtanut jotain täysin idioottia vatussia eli trollaa. Mielenterveyden häiriöt ovat pelottavia
- Anonyymi00026
🪅🥌🪀🎮💍🎩📯🎚🎛🔌🎬🧲📡📡🧬🪛🚷↩️♻️💲noin
- Anonyymi00029
https://youtu.be/1hlLq10GlOY?si=USCRF5CNSpPcscCy siinä nyt on elämää semmoisessa häkkisessä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23837Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat284739- 93727
- 109636
- 34628
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550