Käytätkö Oura-sormusta?

Anonyymi-ap

Hesarissa on juttu, jossa henkilö piti oura-kelloa ranteessaan todetakseen stressinsä määrän, kun töiden jälkeen oli vielä meni hoitamaan vanhempiaan. Näytti 77/100 ja ilmoitti että olet koko ajan voimakkaassa stressitilassa.
Voi että kun saisin kokeilla, en toki rupea siitä maksamaan. Oli pari päivää sitten tosi iso stressitila, kerron siitä joskus, ei ole salainen, nyt en ala, miksi suututtaisin itseäni tarkoituksella, kun olen lähdössä katsomaan lapsenlapsen ottelua. Kiinnostaisi, oliko stressini 100/100, siltä ainakin tuntui. Valvoin koko yön.
Lapsellani on sellainen sormus, käyttää sitä liikunnoissaan. Pitänee kysyä varovsti josko saisin lainaksi, kun tulee seuraava stressitila, niitähän pukkaa, onneksi harvoin mutta kumminkin.

16

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ei ole tullut pieneen mieleenkään ostaa edes niitä kelloja jotka kaikelaisia mittauksia tekee. Jossain vaiheessa kokeilin perus askelmittaria joskus yli 10 vuotta sitten, mutta muutama päivä riitti.

    • Anonyymi00002

      Minulla on eläkkeellä stressivapaata elämää, töissä stressasin tarpeeksi, siihen ei mittaria tarvinnut sen tunsi muutenkin.

      • Anonyymi00012

        Helpotti kun eläke alkoi, juu.


    • Anonyymi00003

      En tarvitse kalliita sormuksia tietääkseni miten voin.

    • Anonyymi00004

      Näytti 77/100. Mikä luku se on ?

      • Anonyymi00005

        se onverenpaine lukema,,,,


    • Anonyymi00006

      Arvo 77/100 on korkean stressin alueen alarajalla.

      Garminin asteikolla 0–25 on lepoa, 26–50 matalaa, 51–75 keskisuurta ja 76–100 korkeaa stressiä.

      Miten se mitataan: Laite mittaa sykevälivaihtelua (HRV). Alhainen vaihtelu sydämenlyöntien välillä tulkitaan korkeaksi stressiksi.

      Sykevälivaihtelu HRV tarkoittaa peräkkäisten sydämenlyöntien välisten aikavälien (millisekunteina) luonnollista vaihtelua.
      Se mittaa autonomisen hermoston tasapainoa ja kertoo kehon stressitilasta, palautumisesta sekä kyvystä sopeutua kuormitukseen. Korkea HRV kertoo hyvästä palautumisesta, kun taas matala HRV voi viitata stressiin.

      Poimittu googlesta pääkohdat että pääsee selville mistä arvossa 77/100 on kysymys.

    • Anonyymi00007

      En käytä ouraa, enkä muitakaan sormuksia, aikoinaan töissä olivat haittana.

    • Anonyymi00008

      Humpuuki ei toimi, vaikka kuinka uskoisi siihen.

      • Anonyymi00009

        Voihan se Oura sormus olla parempa kun tusina oluita tarjoilupaikassa.
        Verenpaineen tuntee kyllä kropassans, ei siehen sormusta kaivat kertomahan.

        näkkileivän nakertaja.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Voihan se Oura sormus olla parempa kun tusina oluita tarjoilupaikassa.
        Verenpaineen tuntee kyllä kropassans, ei siehen sormusta kaivat kertomahan.

        näkkileivän nakertaja.

        Hyvä nakerrus, kommnetti.


    • Anonyymi00010

      En käytä hesaria
      se on stressaava toimittajakummajaisten lukijoihin stressiä pumppaava media
      olen vapautunut sen lässyttelyistä yli vuosikymmen sitten aikaa säästyy
      mahtavasti tuhlaan sitä sijoittamiseen

      esimerkiksi tänään näen miten vaisu ja pahantuulinen on USAn ulkomnisteri
      joten odotan räjähdystä suhteessa orangemieheen???

    • Anonyymi00013

      Stressitilan tajuaa ilman sormuksiakin. Stressitila voi olla lyhyt tai pitkä.
      Stressiä on jokaisella joskus hetkellisesti. Se on normaalia.
      Stressillä myydään jos jotain "lääkettä" ja vempainta.

      Jos minulle tulee stressi, otan naukun. Stressi häviää nopeasti.
      Tai menen pitkäkseni ja hengitän syvään ja rauhallisesti.
      Tai molempia.

      • Anonyymi00014

        Itsesuggestiolla saa aikaaan vaikka mitä, kyllä.


      • Anonyymi00015

        Jos on joutunut stalkkerin kynsiin niin ei verenpaineet helposti laske! Se kun voi olla jokapäiväinen ongelma!


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Jos on joutunut stalkkerin kynsiin niin ei verenpaineet helposti laske! Se kun voi olla jokapäiväinen ongelma!

        Pitikö kirjoittamasi "talkkarin kynsiin"? Ei kai tuo st... tarkoita mitään. Häijy talkkari tosiaan voi aiheuttaa jokapäiväiväsen ressin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe