Kuopiossa jopa 10v skinejä, liekö hän jo Jyväskylässä näitä uuvatteja?
Kolmetoista vuotias kuopiolais skini mainitsee että "maahanmuuttajat pois Suomesta koska he vievät meidäm työpaikat"🤣🤣🤣 heheeee tälläkin vatipäällä vielä monta vuotta ennen kuin pääsee edes Kelan elätiksi. Tuskin työ maistuu.
Kymmenen vuotiaita skinejä
28
322
Vastaukset
- Anonyymi00001
Samanlainen meno se on Jyväskylässäkin täällä raakileet pistetään myymään mömmöjä ja ties mitä jopa itseään ...
On näitä nähty keskustassa ja kyllä olen soittanut poliisit paikalle... - Anonyymi00002
Nuorena se on aloitettava, jos aikoo päästä hierarkiassa etenemään. Kokoomuskin kannustaa nuoria yrittämään!
- Anonyymi00003
Peukku pete tietää
- Anonyymi00004
Ei haittaa mittään.
- Anonyymi00005
Tarvittais tännekin jotta suomalaiset saisi olla rauhassa
- Anonyymi00006
Kuitenkin nämä skinipellet käy hakemassa mättökebabia eivätkä uskalla kebabin leikkaajalle sanoa mitään.
Toivottavasti maahanmuuttajat pitäisivät oman jengin kasaan ja opettaisivat näitä skinipellejä. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kuitenkin nämä skinipellet käy hakemassa mättökebabia eivätkä uskalla kebabin leikkaajalle sanoa mitään.
Toivottavasti maahanmuuttajat pitäisivät oman jengin kasaan ja opettaisivat näitä skinipellejä.Siinäpä suuret puheet ja pienet teot pojulla 😅🤣
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Siinäpä suuret puheet ja pienet teot pojulla 😅🤣
Ei yhtään suuret puheet, minä voisi muiluttaa nuo Kanavuoreen ja antaa pajukepillä opetuksen.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei yhtään suuret puheet, minä voisi muiluttaa nuo Kanavuoreen ja antaa pajukepillä opetuksen.
No niin siinä meni epäilijöiltäkin luu kurkkuun hähähää
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
No niin siinä meni epäilijöiltäkin luu kurkkuun hähähää
Menkääs nyt pilipali pojat muualle satuilemaan
- Anonyymi00011
Stadissa tyttöjengi mitä puheiden mukaan johtaa 11v tyttö, tytön isä istunut linnassa huumerikoksista.
- Anonyymi00013
Sinun sukulaisia yllätys yllätys ja ullatus ullatus
- Anonyymi00014
skinitkö sotkiat veturitallin
- Anonyymi00015
korhoselle persuksille pajunniemen herrasta
- Anonyymi00016
Nuorille skineille on saatava oma kokoontumispaikka. Joltakin marttakerholta voisi joutaa paikka.
- Anonyymi00017
Hyvä, hyvä. Nuorena se on vitsa väännettävä. Mamut fittuun Suomesta!!
- Anonyymi00025
Äläs nyt. Jos mamut ajetaan pois Suomesta niin teille kelapummeille tyrkytetään siivoustyötä ja jos kieltäytyy niin tulee karenssi!
- Anonyymi00019
Hienoa että on vielä omilla aivoilla ajattelevia nuoria. Maahanmuuttaja paskasakille tarvitaan vastavoima!
- Anonyymi00020
Kuka ne matalapalkkatyöt tekisi jollei olisi maahanmuuttajia. Jos ei maahanmuuttajia olisi niin te kekaluuserit itse joutuisitte siivoushommiin.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kuka ne matalapalkkatyöt tekisi jollei olisi maahanmuuttajia. Jos ei maahanmuuttajia olisi niin te kekaluuserit itse joutuisitte siivoushommiin.
"Kekaluuserit", aivan uusi formaatti työmarkkinoille. On täällä ennenkin osattu omat jälkemme siivota, ei siihen ole hottentotteja tarvittu. Niille kun pitää punikkien mielestä maksaa palkan lisäksi vielä miljardeja sossutukia.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
"Kekaluuserit", aivan uusi formaatti työmarkkinoille. On täällä ennenkin osattu omat jälkemme siivota, ei siihen ole hottentotteja tarvittu. Niille kun pitää punikkien mielestä maksaa palkan lisäksi vielä miljardeja sossutukia.
Sulla ei ole niin paljon älykkyyttä että olisit hoksannut että se on "kelaluuserit"🤣
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Vaan sinua ei huolita edes vessan pönttöjä puunaamaan
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Sulla ei ole niin paljon älykkyyttä että olisit hoksannut että se on "kelaluuserit"🤣
Kölin alta kurlaa selitystä, hihihi.
- Anonyymi00026
Onko jollakin uunolla WC:ssä pönttöjä?
- Anonyymi00028
Tällaista tapahtuu, kun kristillisistä arvoista luovutaa kouluissa ja kodeissa.
- Anonyymi00030
Räsänen hommiin!
- Anonyymi00031
Uusnatsien junioriosasto aloittaa pian Jyväskylässä toimintansa. Se on vaihtoehto suojeluskunta-aattelliselle partiolle.
- Anonyymi00033
No, molemmathan ovat äärioikeistolaisia kerhoja.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203