Viritys: Jos mopo kulkee 45–64,2 km/h, poliisi voi antaa sakkoa ja ottaa kilvet pois.
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Eipä hätää. Nappi piilossa niin ei kulje läskin sian alla kuin 30
- Anonyymi00002
kulkee yli 100 km/h eikä siat saa kiinni vaikka on usein yrittäneet
- Anonyymi00003
tuommoisen pikkupossun mopeti kulkee korkeintaan kolmee kymppiä kun isukki ei osta pärisevää putkea eikä omat viikko rahat riitä
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
tuommoisen pikkupossun mopeti kulkee korkeintaan kolmee kymppiä kun isukki ei osta pärisevää putkea eikä omat viikko rahat riitä
Sinulle se juoppo isäsi ei koskaan saanut ostettua mopoa kun kelan rahat meni kurkusta alas. Ja tradiotio näyttää jatkuvan.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sinulle se juoppo isäsi ei koskaan saanut ostettua mopoa kun kelan rahat meni kurkusta alas. Ja tradiotio näyttää jatkuvan.
No onneksi ei ostanut. Päristelijöille tyypillinen heikkolahjakkuus kun on tarttuvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510