En voi kertoa tarkemmin. Minun täytyy olla varovaisempi.
Mies, minua ahdistaa oikeasti
19
405
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ymmärrän. Minulla ei olisi mitään syytä siihen.
- Anonyymi00002
Onko se minun syytä?
- Anonyymi00003
Kaikkia ahdistaa joskus, minuakin. Se menee ohi. m>n
- Anonyymi00018
Ahdistus voi mennä ohi hetkeksi. Mutta koko ajan tulee kiusaa byrokraattien kautta. Minä olen hoitanut oman osuuteni oikein, mutta silti järjestetään vaikeuksia siten, että virkaihmiset eivät tee työtään tai hoitavat ne virheellisesti. Koko ajan.
Heittäisin repun selkään ja lähtisin täältä Suomesta v...uun, jollei olisi aikuinen huollettava täällä, jonka puolia joudun koko ajan pitämään. Ja tietysti en voisi häntä jättää tänne yksin muutenkaan, koska olen äiti ja haluan viettää aikaa hänen kanssaan, sen minkä pystyn. Ette voi tietää, mitä jotkut laitetaan kokemaan. Suomessa ei noudateta ihmisoikeuksia ja toiset ovat vainon kohteita ja vielä ilman kunnon syytä. Olisipa joku ihminen, jonka kanssa voisi keskustella näistä asioista. Joku joka ymmärtäisi, että tällaista tapahtuu, enkä ole hullu.
Nämä asiat vievät niin paljon energiaa, etten voi rakentaa elämääni paremmaksi. Mitään muuta toivoisi, kun että saisi elää rauhassa. Vuosia jo menty näin.
-En ap
- Anonyymi00004
Sen olen oppinut miten oikeasti pahoja miehet voivat olla. Sitä ei voi ymmärtää että sellaisten on annettu syntyä, ei voi ymmärtää.
- Anonyymi00009
Sitä faija on monesti katunutkin, kun ei pyyhkinyt minua verhoon.
- Anonyymi00015
Älä puske sitäturkkias joka miehen eteen,olet syntinen olio!
- Anonyymi00019
Kyllä pahoja naisiakin on. Tiedotusvälineet lietsoo vastakkainasettelua miesten ja naisten välille. Minulla ei ole juurikaan ystäviä, kavereita joitakin. Pari miestä ja yksi nainen. Itse olen nainen.
- Anonyymi00005
Ole rauhassa vaan, Jeesus Kristus on Kuningas. Aamen
https://m.youtube.com/watch?v=Jy5dGsOteVI- Anonyymi00006
Jaahas, aito uskovainen nääs.
- Anonyymi00008
Raisd airtä weuiakautytaa kainaloihinkin jottA TAPPAA TÖTÄÖKINSAMQLLQ, HAJUNA
- Anonyymi00010
Sinutkinko????????
- Anonyymi00011
Pippurisumute ei tehoo savukaasuihin. Kuulemma.
-sivusta - Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pippurisumute ei tehoo savukaasuihin. Kuulemma.
-sivustaEikö ne sellaset sumutteet kuulu ainoastaan virkavallan käyttöön,ei yksityisten ihmisten! Polttoreikiä tulee ihoon ja ovat kipeitä
- Anonyymi00012
Voin viedä tivoliin rannalle mettään kuinka vain.
- Anonyymi00013
Sukjahousut päässä ajaa autoa
- Anonyymi00017
Kalevin tunnistaa kyllä ilman sukkahousujakin. -sivu
- Anonyymi00014
Ihan rauhassa mennään
- Anonyymi00020
On kokemusta tiedän tunnen naisen temput oireet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1512496Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637