Elämässä on tarkoitus auttaa muita ja toimia epäitsekkäästi. Elämän tarkoitus ei ole olla vahingoniloinen, kateellinen tai juoruileva.
Väärin käsitetty elämä
14
194
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minä autan kaikki naisia, ikään, kokoon ja näköön katsomatta. Tulkaa minun kämpilleni ja teen teistä onnellisia. 🤠
Jk, saa poikiakin tulla jos haluaa 😂 - Anonyymi00002
Järkevää. Lukekaa aloitus ajatuksen kanssa.
- Anonyymi00003
Paskan marjat sillä todellisuus on toista.
Ole ikäni ollut köyhä eikä yksikään ole tullut auttamaan, ei uskovaisetkaan.
Uskovaiset kerääntyy kirkkojensa luokse kalleilla autoillaan ja muka olevat hyviä ihmisiä.
Uskovaiset ei välitä lähimmäisistään ...ainostaan seurakunnan jäsenistä.- Anonyymi00007
Se että usein todellisuus on toista, ei ole argumentti sen puolesta että niin olisi oikein. Oikein on toimia Jeesuksen esimerkin mukaan. En ala omaa kilpeäni kiilottamaan mutta olen auttanut vähästä vähävaraisia lahjoituksin kun on ollut siihen mahdolisuus. Moni niin tekee. Mutta kaikki kirkossa käyvät eivät ole uudestisyntyneitä uskovia.
- Anonyymi00009
Köyhäkin voi olla tyytyväinen, jos tyytyy perustarpeisiin; asuntoon, ruokaan ja vaatteisiin. Ei kukaan voi tulla auttamaan, jos ei pyydä, mihin tarvitsee apua ja minkälaista. On muutakin pahempaakin avuntarvetta kuin köyhyys.
Elämän tarkoitus on nauttia elämästä toimia oikein ja rakastaa lähimmäistä kuin itseään. Olosuhteet vain estävät sen Se korjataan pian. - Anonyymi00011
Minä olen rikas, vaikka olen pienituloinen. Elän säästäen ja pystyisin ostamaan kalliin auton. Sinäkin voisit olla rikas, jos et olisi niin tuhlaavainen. Sama koskee lähes jokaista "köyhää".
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Minä olen rikas, vaikka olen pienituloinen. Elän säästäen ja pystyisin ostamaan kalliin auton. Sinäkin voisit olla rikas, jos et olisi niin tuhlaavainen. Sama koskee lähes jokaista "köyhää".
Minäkin kuljen paikka vaatteissa ja päästelen väkeviä suolistokaasuja. Voisin aivan hyvin ajaa 3L tuliterällä mersulla, säästöjeni puolesta, mutta en aja, ei huvita!?
- Anonyymi00004
Elämässä on tarkoitus olla työtön, juoda pirccaa ja peuhata uhkeiden pimujen kanssa!
- Anonyymi00005
ei voi kiistää....
- Anonyymi00008
Totta. Älä aloittaja väliitä rienaajien kommenteista. Lieksassa on tässä asiassa paljon työtä.
- Anonyymi00010
Kuinka voi olla mahdollista, että ihminen on niin pökiö että tarvitsee muka uskonnon, että elo onmistuu mallikkaasti. Hah Hah haa
- Anonyymi00013
Köyhä on se, joka tarvitsee paljon. Se, joka tarvitsee vähän, ei ole köyhä, koska se mitä hänellä on, riittää. Jos omistaa paljon, pitää huolehtia omaisuudesta, ettei sitä varasteta. Aika kuluu sen hoitamiseen, eikä ole aikaa elää, Uruguian presidentin ajatuksia
- Anonyymi00014
Niin varmasti, mutta en voi luonnevialleni mitään.
- Anonyymi00015
Autan epäitsekkäästi muita ja vetelen paljaalla vahingoniloisesti ja myös kaikkia kateellisia ja juoruilevia. Kirjoitin viestin ajatuksella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",225131Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012331- 1352018
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee501899Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171720"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551286Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu120974Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää54879Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.307850Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24674