Mistä on kyse?
Miten määrittelisit suhteesi häneen?
99
1355
Vastaukset
- Anonyymi00001
töllöstä kattelen! siinäpä se!
- Anonyymi00002
Menetetty rakkaus.
- Anonyymi00004
Niinpä. Huokaus 😔
- Anonyymi00003
Olemme sama sielu, kahdessa kehossa.
- Anonyymi00026
Pidän tästä. Puhutaan silti elävistä ruumista mieluummin kuin tyhjistä kehoista.
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Pidän tästä. Puhutaan silti elävistä ruumista mieluummin kuin tyhjistä kehoista.
Ruumis tarkoittaa kuollutta, keho elävää.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Mens sana in corpore sano.
- Anonyymi00031
Minun rakas. ..
- Anonyymi00043
Anonyymi00029 kirjoitti:
Hienosti pädetty palstaäijän eteeriseen kommenttiin, huomauttaisin, että mm yhteiskuntatieteissä puhutaan ruumiillisuudesta ja sillä tarkoitetaan kehollisuutta. Toinen asia minkä voisin samalla täsmentää on se, että patologinen ajattelu tarkoittaa muuta kuin pöydällä pötköttävää avausta odottavaa asiakasta. T besserwisser
- Anonyymi00049
Anonyymi00043 kirjoitti:
Hienosti pädetty palstaäijän eteeriseen kommenttiin, huomauttaisin, että mm yhteiskuntatieteissä puhutaan ruumiillisuudesta ja sillä tarkoitetaan kehollisuutta. Toinen asia minkä voisin samalla täsmentää on se, että patologinen ajattelu tarkoittaa muuta kuin pöydällä pötköttävää avausta odottavaa asiakasta. T besserwisser
Yleistietoa tuo keho ja ruumis.
- Anonyymi00005
Rakas mies, nyt ja aina, tulevaisuus ❤️
- Anonyymi00006
Saatko sä niin kuin kuinka paljon narsistista mielihyvää itsellesi spämmäämällä näitä aloituksia tänne? Huomiota ainakin.
- Anonyymi00008
Enhän mä mitään spämmää, kuvittelet vaan
- Anonyymi00044
Aika vaffa tulkinta sinulla eukko taas yhdestä palstaäijän jonnin joutavasta kalastelualoituksesta. Yrität ehkä snadisti liikaa räätälöidä näistä oman elämäsi elämänkoulupopulismia tai sitten tuo kompulsiivinen pakkoajatus on aito ns
- Anonyymi00007
Elämäni rakkaudesta. Siitä on kyse.
- Anonyymi00009
Minun kuningas, valtias ja hallitsija.
- Anonyymi00045
Ei ristuksen sanonko mikä palstaäijä. En sano
- Anonyymi00051
Anonyymi00045 kirjoitti:
Ei ristuksen sanonko mikä palstaäijä. En sano
Tämä kyseinen kuningas ei kuitenkaan ole ihan Kristus tai Isä Taivainen, mutta voisin lisätä sanan Daddy tuohon ainakin mielessäni, jos ei muuten siitä roolista tykkää.
- Anonyymi00010
Ei ollut mitään suhdetta🤭
- Anonyymi00011
Hohohihihhhuu plle
- Anonyymi00104
Anonyymi00011 kirjoitti:
Hohohihihhhuu plle
Ei ollut fosforilta tämä, vaikka olisikin voinut sanoa niin.
- Anonyymi00012
Jotain oikeaa, aitoa ja sellaista mitä on vaikeaa käsittää.
- Anonyymi00013
En tiedä 🙈
- Anonyymi00015
Tuleva rakastelukumppani. Eräs tuttu ihanuus kyseessä.🍒
- Anonyymi00016
Kuka nyt sua haluais panna? 😂😂😂
- Anonyymi00024
Anonyymi00016 kirjoitti:
Varmaan aika moni. Sivusa.
- Anonyymi00046
Anonyymi00016 kirjoitti:
Niin- hyvä kysymys itsellesi tämäkin itsellesi vastaava palstaäijä sitähän sinä täällä yötä päivää projisoit. TT
- Anonyymi00017
Roska
- Anonyymi00018
Ei ole mitään suhdetta eikä muuta, yksin olen vain tuntenut.
- Anonyymi00020
Tiedän tunteen
- Anonyymi00054
Olisitpa kaivattuni niin...
n
- Anonyymi00019
Jotain lämmintä, kaveruutta ja kuten miehen ja naisen välillä yleensä, jännitettä joka kuitenkin pysyy hallussa eikä aiheuta välirikkoja.
https://www.youtube.com/watch?v=P7Rqyy8uurg&list=RDP7Rqyy8uurg&start_radio=1 - Anonyymi00021
Leikistä. Siitä kuinka pitkälle ovat valmiita menemään täysin mitättömässä pelissään.
- Anonyymi00074
No kuule vaikka kuinka pitkälle narulta jos löytyy tallenne kun pikkusen herjaajaa päin sylkeä lentää niin johan. Ei tainkut ihan kynnystä ylittää sori noita-akka
- Anonyymi00075
Anonyymi00074 kirjoitti:
No kuule vaikka kuinka pitkälle narulta jos löytyy tallenne kun pikkusen herjaajaa päin sylkeä lentää niin johan. Ei tainkut ihan kynnystä ylittää sori noita-akka
Ja jos intuitio osuu oikeaan niin kannattaa säästää sen päivän varalle kun tarvii oikeaa jeesiä, sillä välit saattaa viiletä jos selvästi yrittää rasittaa koneistoa pahantekotarkoituksessa. Tai mistä minä tiedän kuhan lasken
- Anonyymi00089
Anonyymi00075 kirjoitti:
Ja jos intuitio osuu oikeaan niin kannattaa säästää sen päivän varalle kun tarvii oikeaa jeesiä, sillä välit saattaa viiletä jos selvästi yrittää rasittaa koneistoa pahantekotarkoituksessa. Tai mistä minä tiedän kuhan lasken
Jeesiä stalkkerilta? Varauduhan pahimpaan
- Anonyymi00022
Joko hän on minun mieheni tai sitten ei kukaan.
- Anonyymi00025
Kartturi 🤔
- Anonyymi00032
Eikö naiset aina 😉
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Eikö naiset aina 😉
🥰 👋🏻
- Anonyymi00027
Uskomaton, kädet hierovat toisiaan jo ajatuksesta että näemme tänään, emme kuitenkaan ole tavanneet hetkeen.. lämpöä, lempeä ja intohimoa enemmän kuin voi kuvitella, jos ajatukset muuttuisivat teoiksi, neidin vaatteet poistuisivat kuin folio paperi keiju purkista.
- Anonyymi00028
Casanova, johon rn onneksi koskenut. Joka sormelle oma lady, ja paljaalla mennään.
- Anonyymi00047
Tuli mieleen sellainen pisto ja ravistuskysymys palstaäijä kun teksteissäsi korostuu usein ilmaisu ”paljaalla” että hermostuttaako kortongit sinua ajatuksen tasolla ku mato ei nouse muutenkaa?
- Anonyymi00052
Anonyymi00047 kirjoitti:
Tuli mieleen sellainen pisto ja ravistuskysymys palstaäijä kun teksteissäsi korostuu usein ilmaisu ”paljaalla” että hermostuttaako kortongit sinua ajatuksen tasolla ku mato ei nouse muutenkaa?
Voin analysoida tämän.. Itseasiassa palstaäijä ei ole tuskin ainut jota tämä paljaalla vetely ahdistaa, sen näkee näistä sukupuolitauti aloituksista ym. sekoiluista..
Se ahdistaa omistushaluisia ja kateellisia ihmisiä Siinä mielessä että tuollainen toiminta saattaa johtaa jälkikasvuun ja näin ollen kaikenlainen panettelu ja omien rienausten jatkumo vaikeutuisi. Toki sitäkin voi pyöritellä päässään että naiset ja nainen haluaa miehet "nalkkiin" tulemalla raskaaksi ja mitä näitä on..
Eräs nimeltä mainitsematon selkeästi on ainakin tästä asiasta kiinnostunut, koska aina kun stooreihin lävähti muistokuva omasta vastasyntyneestäni, oli tämä juorukerhoilija kyttäämässä, ilmeisen pelko pikkupersuksessa että alkanut sikiämään jollekin.... - Anonyymi00057
Anonyymi00052 kirjoitti:
Voin analysoida tämän.. Itseasiassa palstaäijä ei ole tuskin ainut jota tämä paljaalla vetely ahdistaa, sen näkee näistä sukupuolitauti aloituksista ym. sekoiluista..
Se ahdistaa omistushaluisia ja kateellisia ihmisiä Siinä mielessä että tuollainen toiminta saattaa johtaa jälkikasvuun ja näin ollen kaikenlainen panettelu ja omien rienausten jatkumo vaikeutuisi. Toki sitäkin voi pyöritellä päässään että naiset ja nainen haluaa miehet "nalkkiin" tulemalla raskaaksi ja mitä näitä on..
Eräs nimeltä mainitsematon selkeästi on ainakin tästä asiasta kiinnostunut, koska aina kun stooreihin lävähti muistokuva omasta vastasyntyneestäni, oli tämä juorukerhoilija kyttäämässä, ilmeisen pelko pikkupersuksessa että alkanut sikiämään jollekin....Kuten ahdistaa erästä stadin jantteriakin. Kamalaa jos sitä naista haluaa muutkin..
- Anonyymi00071
Anonyymi00052 kirjoitti:
Eräs nimeltä mainitsematon selkeästi on ainakin tästä asiasta kiinnostunut, koska aina kun stooreihin lävähti muistokuva omasta vastasyntyneestäni, oli tämä juorukerhoilija kyttäämässä, ilmeisen pelko pikkupersuksessa että alkanut sikiämään jollekin....Ookoo. En osaa tietenkään kylmiltään sanoa tähän muuta kuin erittäin yleistävällä tasolla sen, että katkeruus saa aikaan mitä psy koottisimpia tarinoita, uskomuksia ja piintyneitä ajatusapparaatteja ja toiset on tosiaan niin säälittäviä, etteivät edes muksujen kohdalle osaa vetää rajoja. Hyvää reinkarnaatiota lantakuoriaisena vastaavalle roskasakille. T
- Anonyymi00072
Anonyymi00057 kirjoitti:
Kuten ahdistaa erästä stadin jantteriakin. Kamalaa jos sitä naista haluaa muutkin..
Jep kyllä, tällaiseen nk poika-tyttöasiaan jotkut kakofoniset fraasit perustuu enemmän ja vähemmän sitten nk miekkaillaan pipeleillä keskenään sun muuta
- Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
Jep kyllä, tällaiseen nk poika-tyttöasiaan jotkut kakofoniset fraasit perustuu enemmän ja vähemmän sitten nk miekkaillaan pipeleillä keskenään sun muuta
Ja loppuun keltaisen lehdistön kirkuva kääk- otsikko se ämmä on ihan kitso älä koske siihen
- Anonyymi00076
Anonyymi00073 kirjoitti:
Ja loppuun keltaisen lehdistön kirkuva kääk- otsikko se ämmä on ihan kitso älä koske siihen
Ihan totaalisen kreisi.. On kokemusta 😉
- Anonyymi00034
Loppuelämän ahdistus siitä että pitikin yksipuolisesti ihastua.
- Anonyymi00035
Se on jotain erittäin kaunista, ainutlaatuista ja korvaamatonta.
❤️❤️❤️❤️ - Anonyymi00036
Ollaan kavereita
https://youtu.be/8IokbsbYxpc - Anonyymi00038
Miksi vastaus, missä lukee "roska" sai jäädä, kun taas minun viesti poistettiin, joka oli asiallinen?
- Anonyymi00055
Eilen illalla näin hetken aloituksen, jossa joku kirjoitti siitä miten Russell Crowe on hot. Se poistettiin, mutta lemotuskirjoitus naisista sai jäädä.
- Anonyymi00059
Anonyymi00055 kirjoitti:
Eilen illalla näin hetken aloituksen, jossa joku kirjoitti siitä miten Russell Crowe on hot. Se poistettiin, mutta lemotuskirjoitus naisista sai jäädä.
Järkyttävää. Olen miettinyt, että "viestien poistajat" haluavat draamaa ja kärjistyksiä.
- Anonyymi00060
Anonyymi00059 kirjoitti:
Järkyttävää. Olen miettinyt, että "viestien poistajat" haluavat draamaa ja kärjistyksiä.
Botti poistelee aloituksia täällä enimmäkseen. Ylläpito ei vaikuta olevan töissä toimistoaikoijen ulkopuolella. Kyse on enemmänkin siitä, että botti on ohjelmoitu huonosti.
- Anonyymi00062
Anonyymi00060 kirjoitti:
Botti poistelee aloituksia täällä enimmäkseen. Ylläpito ei vaikuta olevan töissä toimistoaikoijen ulkopuolella. Kyse on enemmänkin siitä, että botti on ohjelmoitu huonosti.
Se oli sitten varmaan botti. Täällä on ollut hirveitä tekstejä aamusta asti. Täytyy lähteä pois, kun ei tämä tästä parane. 🤷♀️
- Anonyymi00039
Jotain sielujuttuja, elämäni rakkaus. Saattaa olla myös työkaveri, ehkä, ei voi sanoa, ei missään nimessä kun ei tiedä :)
- Anonyymi00040
Meissä on paljon samaa. Rakkaus ja ihme.
- Anonyymi00041
Tietääkö se toinen, että teissä on paljon samaa?
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Tietääkö se toinen, että teissä on paljon samaa?
Tietää.
- Anonyymi00050
Anonyymi00042 kirjoitti:
Tietää.
Oletteko aivan varma?
- Anonyymi00053
Ihastuminen ja hellyyden ja rakkauden tunteita häntä kohtaan, jotka yllättivät, koska en pidä miehistä lajina/ teoriassa.
- Anonyymi00058
Ai jumaleissön 😂😂
- Anonyymi00061
Jotkut vain nousevat helminä massan yläpuolelle. En minäkään pidä suurimmasta osasta miehiä.
- Anonyymi00064
Että lepsosta tuleekin tietyssä tilanteessa hetero... Anna mun kaikki kestää 😂
- Anonyymi00069
Anonyymi00058 kirjoitti:
Ai jumaleissön 😂😂
Joo oikeen haffukti kirjoitit naisena esiintyen palstasetä- bimbotH ja minbot diggaa. Tee
- Anonyymi00070
Anonyymi00064 kirjoitti:
Tai heterosta ”lepso” kuten gubbe kirjoitit sitäkään tiiä sanoa kertakopeloinnilla Ps homous on hih eikö elämänkoululaiset?
- Anonyymi00078
Anonyymi00058 kirjoitti:
Ai jumaleissön 😂😂
😎😊🥰
- Anonyymi00079
Anonyymi00064 kirjoitti:
Kuka puhui lesboudesta?
Miehet vihaavat naisia minkä vuoksi naisilla on oikeus vihata miehiä.
- Anonyymi00056
Ei ole enää mitään yhteyttä, mutta jotain siinä silloin oli. Satutettiin toisiamme olematta uskaliaita ja päästämällä käärmeitä väliin. Niin oli tarkoitus kai käydä, suojelua. Mutta elämä on, otan oppina ja kasvamisena. Ajatuksissa edelleen ja varmaan siksi, että tilanne meni oudoksi. Kaikkea sitä.
- Anonyymi00063
Mitä niitä vanhoja muistaa. Jatketaan tutustumista kuin ei olisi mitään outoa ollutkaan.
n>m - Anonyymi00065
Anonyymi00063 kirjoitti:
Mitä niitä vanhoja muistaa. Jatketaan tutustumista kuin ei olisi mitään outoa ollutkaan.
n>mOli miehestä, mutta olen samaa mieltä kanssasi, ihmisten pitää tutustua kunnolla ja vasta sitten muodostaa mielipide eikä heti luovuttaa.
- Anonyymi00066
Me ollaan työkavereita.
Meidän välillä on kuitenkin kiinnostusta, vetovoimaa ja lämpöä, jonka vuoksi meidän täytyy pitää etäisyyttä.- Anonyymi00068
Eikä pidä!
- Anonyymi00080
Julmaa.
- Anonyymi00067
Tänä päivänä suhdetta kuvaa etäisyys. Alkoi läheisyytenä.
- Anonyymi00077
Osa minua lähtemättömästi.
- Anonyymi00081
🔥🔥
- Anonyymi00082
Olemme toistemme todistajia. Moraalin vartijoita. Intiimiyden taistelukentällä todistetun julmuuden luomuksia.
- Anonyymi00083
Minulla ei ole minkäänlaista suhdetta paljon nuorempaan henkilöön, eikä tule koskaan olemaan! En pidä hänestä millään tavalla, enkä ole koskaan pystynyt näkemään itseäni hänen kanssaan samassa tilassa! Enkä halua lenkkeillä hänen kanssaan koskaan!
- Anonyymi00084
Hän kyseenalaistaa minua.
- Anonyymi00085
En ole kuulemma valmis rakastamaan sillä minulla ei ole kunniaa. Jota arvostaisi yli tunteiden ja tarpeiden joille antaa määräysvallan. En ole siis sellainen joka voisi kunnioittaa edes sen arvoista.
- Anonyymi00086
Jos mietin kauneinta lapsuusaikaani, niin hän oli sielläkin, jotenkin. Tänään, jos ajattelen häntä, päivä vain yksinkertaisesti muuttuu kauniimmaksi.
- Anonyymi00087
Outo suhde, mutta ymmärrettävissä sillä unohtumattomimmat asiat elämässä liittyvät usein hyvin pieniin sattumuksiin, sattumuksiin jotka ottavat kuvitteelliset mittasuhteet, erityisesti.
- Anonyymi00098
Kuvitteelliset mittasuhteet?
- Anonyymi00088
jos nuur wrrä joa JOEAIN PIKKUHOUSURT JALOISSDA PEITTOKIN RTUNTUU HAUSKALLE..
- Anonyymi00090
Ota ne lääkkeet,ei sinua jaksa kukaan kuunnella,olet mieleltäsi sairas kiusaaja!
- Anonyymi00092
Mies tietää totuuden mutta ei tietenkään voi mitään sanoa. Sano saat ana mikä tää vitun esitys on!
- Anonyymi00096
Kauheaa se esitys on aina ollut ja mitä kauemmin se on jatkunut, sitä ahdistuneemmaksi olen tullut! Olen ihmetellyt sitä, eikä projektin aloittajilla ollut minkäänlaista velvollisuutta poistaa tietty henkilö projektista ja laittaa hänet maksamaan tietyn summan koskien häiriköintiin!
- Anonyymi00093
ÄKyse siitä mikä on toiveeni pysy kaukana on varoitus
- Anonyymi00094
tykkään, kun hullu puurosta... salaa ;-)
- Anonyymi00097
Minä olen rehellinen ja siksi kerron, että minä pidän vain samaa ikäluokkaa olevista miehistä kuin itse olen ja vain ystävyyden merkeissä!
- Anonyymi00095
Valtahierarkisteoreettinen himmeli
- Anonyymi00099
Jäin kirurgin leskeksi melkein pari vuotta sitten ja se kirurgi kuoli siihen omaan hulluuteensa. Hän oli halunnut kirurgiksi lääkiksessä jo 80-luvulla ja siihen kuului se, että jossain vaiheessa pitää päästä syöpälääkitykseen ja sitten kirurgi pystyy puhdistamaan itsestään bakteerit ja virukset sairaalan lääkkeillä ja vasta sitten jäädään sairaalaan tekemään kirurgisia leikkauksia edelleen, mutta jossain vaiheessa jää geriatriselle osastoille ehkä jopa 1000 vuodeksi. Mummon seuraksi. Lääkkeillä oli kuolinsyitä saatu pois niin paljon, että neuvostoliittolaisilla oli alkanut ikuinen elämä. Ikuinen elämä häntä kiinnosti, mutta se olisi kuin hyppy tuntemattomaan ja sen hän halusi vain tehdä. Siinä kohdassa pitää vaimoa vaihtaa sellaiseen, joka sairastaa syöpää ja niissä syöpähoidoissa käydään yhes. Syöpävaimon suuteleminen oli tietenkin kielletty, mutta tyhmä kirurgi ei tiennyt sitä ettei syöpäpotilaiden kanssa pussailla yhtään. Sytostaatit tuhoavat suun limakalvot ja sen hän oli unohtanut ja siihen kuoli suutelemalla... ei vaan puukotukseen.
Meidän Meghan-tyttärellä oli ongelmia Suomessa, eikä hän pystynyt Suomessa enää elämään varkaan maineen saamisen jälkeen, kun perään huudeltiin varasta. Meghan muutti Losiin ja sieltä prinssi Harryn vaimoksi Lontooseen, mutta Meghan ei pystynyt Englannissakaan elämään. Hehän joutuivat muuttamaan takaisin USA:han, niin kuin kaikki sen tietävät. Meghanin ongelma jatkui Englanissa ja sitten yks Turussa ei muusta puhunutkaan kuin siitä, kuinka paljon hän vihaa Meghania. Meghanin vainoaja selvisi ja sama Meghanin vainoaja puukotti Meghanin isän kuoliaaksi. Meghanin vainoaja oli se hänen syöpävaimo, jonka kanssa oli tarkoituksen käydä syöpähoidoissa 15 vuotta... ennen oman mummon geriatriselle osastolle pääsemistä. Siellä oli toiveissa yhteiseloa jopa 1000 vuotta, kun mummo oli muuttunut kuolemattomaksi Moskovassa.
Aviomieheni oli tällainen hullu kirurgi, joka halusi vain mummonsa osastolle geriatriselle ja meidän perheen kanssa olisi elänyt vain 60-vuotiaaksi. Häneltä piti siittiöt ryöstää Ranskan monarkialle ja siksi meillä on niin paljon lapsia. Mutta myös ortopedin työura, koska hän oli lähtenyt Moskovan mummostansa parantamaan Frankensteinin hirviön ulkonäköä... se oli ortopediaan kuuluva luustosairaus. Lontoon maratonilla alittui 2 h juoksuaika... kun Frankensteinin hirviö oli saatu ihmisestä kokonaan paranemaan... it's today... eilen juostu Lontoossa. Myös ihonvärin kuuluu olla musta ja Ranska jakaantui kahtia tähän tyyliin, että pojanpoikani alitti 2 h juoksuajan Lontoon maratonilla ja se oli maailmanennätys. Onko Sabastian Sawen suomalaisuudesta turha puhua? Jos isä on jo ulkomailla asunut melkein koko elämänsä. Lady Mountbatten-Windsorin pojanpoika Keniasta... put it in your pocket, don't tell anyone I gave it... it's your daddy, daddy. Siittiöiden ryöstön lisäksi silt jäi oppi Frankensteinin hirviön ulkonäön poistamisesta ja Kenia oli siihen oppiin sopiva maa.
Anoppi ei minuakaan koskaan hyväksynyt, koska en meikannut kuin Windsor ja Englannissa siis pelkkä lady... tai tänä päivänä Sabastian Sawen mummo Suomesta. - Anonyymi00100
Odottava. Hänen kiinteä peppu ja liikunnallinen olemus vetää puoleensa yhä vaan. Tunteeni tietää, tuli ilmaistua...!🔥
- Anonyymi00101
no oli lähdettävä siitä pois kun hän ei puhunut koskaan asioitaan ja vältteli myös vihasi minua ja sitä perheilyä niin nyt sitten on oltu yksin ja ollaan yksin jatkossakin toiveissa löytää mies joka ei ruoki epävakaatani ja en joudu kuoreeni tai ala sekoilemaan alusta asti olisi avoin ja hyvä suhde :) <3 yhteisiä mielenkiinnon kohteita jne
- Anonyymi00102
Odottaa toteutumista.🔥
- Anonyymi00103
Kuka keneen mulle ole suhdetta edes itseeni tai omaan käteeni oma käsi antaa varmasti pienemmän päänsäryn kuin se kuiva pillu
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4703457SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1152622Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj842152Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1671977Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä121891- 1471796
- 941611
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi431494Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3551336Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li351333