Kaikkeen kyllästynyt

N40

Olen saanut miehiltä sellasta kohtelua, että kysyn onko olemassa sellasia miehiä, jotka nauttii läheisyydestä ja haluavat että ystävä voiskin olla oma kulta? No, tiedän ei mahdollista mutta kysyn.

19

1403

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epätavallinen mies

kyllä meitä löytyy. Älä menetä toivoasi.

• N40

olen menettänyt.. kaiken sen p....n olen kokenut ja en tiedä miten mies muuttuu siitä kun on tavattu??

• N40

mistä päin löytyy?

• epätavallinen
        N40 kirjoitti:

mistä päin löytyy?

löytyy..

• N40
        epätavallinen kirjoitti:

löytyy..

..olet pk seudulta ja minä vaikutan savossa tarkemmin Kuopio paikka missä asuna.

• epätavallinen
        N40 kirjoitti:

..olet pk seudulta ja minä vaikutan savossa tarkemmin Kuopio paikka missä asuna.

Kuopiossa Tekussa 4v. Tuttu kaupunki siis...

• N40
        epätavallinen kirjoitti:

Kuopiossa Tekussa 4v. Tuttu kaupunki siis...

ehkä joskus minunkin kohdalle rakkaus osuu..

• sinkku55

Minäkin kohta viisikymppinen ja löysin niin ihanan miehen,että ei ole ennen ollutkaan niin ihanaa miestä:)))
      Ottaa naisen huomioon joka asiassa;))

• N40

Onnea sinulle :)

• sinkku55
        N40 kirjoitti:

Onnea sinulle :)

kyllä sinäkin vielä löydät hyvän miehen,se voi tulla missä vaan vastaan.
        Niinhän mullekin tuli,vaikka olin jo toivon heittänyt miesten suhteen:)))

• N40

Onnea teille, ja kyllä tiedän että jossain oma kulta odottaa minua kun vaan saatais nähdä :)

• ollikolli-63

Sä kysyt sellaista johon moni ei uskalla vastata..

• N40

miksi et uskalla vastata?

• on olemassa :)

• Kyllä sellaisen miehen sinäkin löydät.
      Koska lopulta kaiku vastaa niinkuin huudetaan.

Joskus etäisyys on pitkä ja kaiku vaimea,mutta herkällä korvalla sen kuulet.

jk.On ikävää,kun olet huonoa kohtelua miehiltä saanut,mutta toivottavasti löydät sen oikean ja sinulle sopivan miehen vierellesi.

• N40

..että kaiku vastaa niin kun sinne huudetaan, ja sitä saa mitä mitä tilaa ja jne.. mut se että puhutaan ja tehdään toista.

• N40 kirjoitti:

..että kaiku vastaa niin kun sinne huudetaan, ja sitä saa mitä mitä tilaa ja jne.. mut se että puhutaan ja tehdään toista.

perusrehellisyys on kaiken kanssakäymisen yksi tärkeistä peruspilareista.

• 10-50v mies

jos tiedät,miksi kysyt?

• ollut

mukana kuvioissa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      208
      2525
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      40
      1664
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      143
      1305
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      297
      1121
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      315
      1075
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      1032
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      22
      1020
    8. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      936
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      21
      843
    10. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      12
      835
    Aihe