Että luokiteltaisiin normaalien joukkoon niin .... Montako kertaa on katu- ja ravintolatapellut tai jopa snagarijonotapellut .... Laiffi, pohkeinen ja silkkinen?
TyttöYstävänIsänPääSeinään.
11
156
Vastaukset
- Anonyymi00001
Missä on kyrvånsyylån oma elämä??
- Anonyymi00002
No montakos kertaa olet tuon sanonut livenä ja tapellut sen päälle?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
No montakos kertaa olet tuon sanonut livenä ja tapellut sen päälle?
Kyrvånsyylå ei näköjään pysty vastaamaan kysymykseen, eipä ole uutta.
- Anonyymi00004
Lukihäiriö taas yllätti yllättäen ja pakkomielle tehdä uusia aloituksia.
Mainitsen tuon tapauksen ja kolme tositilannetta nakkarilla ja esitän kysymyksen, että miten arvoisa Yksikkökaksikko olisi toiminut näissä väkivaltatilanteissa?
Ikäjärjestyksessä.
Olin 17 vuotias ja tyttöystävä 20 vuotias. Hänen äitinsä oli erittäin mukava ja mukavasti toimeentuleva varakas virkanainen, asui Lahden keskustassa. Hän oli jostakin syystä ottanut retkun juopon itselleen "poikakaveriksi" eli elätiksi.
Tämä "poikakaveri" oli jossakin aina juopottelemassa ja saapui sitten "kotiin" ja alkoi ärhentelemään tuhannen kännissä. Saattoi olla joskus selvänä sitten mielinkielin hyvitykseksi hetken aikaa.
Kerran tämä "anoppikokelas" sitten pyysi meitä tulemaan siltä varalta kylään, kun tiesi että tämä poikakaveri on tulossa kännissä kotiin reissultaan.
Sieltähän se bachelor tulikin, paineli viinakassin kanssa olkkariin istumaan nojatuoliin ja aloitti rähjäämisen ja heitti sellaista tekstiä joka on tuttua Manaaja- elokuvasta. Oli aivan riivaajan vallassa.
Me ei sanottu mitään vaan oltiin keittiön pöydän ääressä miettimässä että joko pitää soittaa poliisit. Kohta kuului kolinaa kun hän otti jotakin kaapista. Menin katsomaan ja siellä hän seisoi silitysrauta kädessään ja sanoi että "se saat...an judopelle kuolee nyt"
Tarkoitti minua. Otti askeleen kohti, ei ehtinyt lyödä kun olin jo ottanut naamastaan kiinni ja paiskasin vessan oveen. Poliisit haki hänet sitten pois mutta päästivät heti aamusta takaisin, oli kuitenkin jo selvinnyt sen verran että sillä kertaa ei enempää.
Tapaus 1. Snagarilla. Olin 16 v. ja seistiin nakkarin jonossa kaverini kanssa. Lämmin lauantai-ilta. Kaverini siemaili siinä pussikaljaa vaivihkaa. Jonon etten kiilannut kiihkoisa romaninuorukainen, noin parikymppinen otti kaljapullon kaverini kädestä ja alkoi juomaan sitä.
Käämini paloi samantien ja potkaisin häntä sivusta polvitaipeisiin siten että lensi ilmaan ja putosi takaraivo edellä mukulakiville. Tajuntansa meni sen verran huonoon kuntoon että poistui kontaten hetken päästä paikalta.
Kaverinsa huutelivat autoparkista että "Myö tiietään missie asut". Lähdin kävelemään autoaan kohti ja sanoin että mä oon tässä nyt että ei tarvi kotiin asti tulla. Kaikki viisi prässihousuista poikaa päättivät mennä autoon ja laittaa ovet lukkoon.
2. Kerroinkin jo että kajautin snagarilla viinamäen miehen kumoon joka otti tulevaa vaimoani rinnoista kiinni takaapäin.Olin 19 v ja armeijasta lomalla.
3. Tapaus kolme snagarilla. Olin jo jotakin kolmekymppinen, kun oltiin menossa kahden kaverin kanssa katsomaan urheilubaariin Suomen kiekkomatsia. Kaverini sähläsivät keskenään nakkarijonossa ja toinen heistä osui vahingossa nuorukaiseen, jolla oli joku piirakka kourassa.
Kaverini pyysi anteeksi ja sanoi että se oli vahinko, ja tarjoutui ostamaan pojalle uuden piirakan. Se ei pojalle kelvannut vaan hän keräsi possensa ja lähtivät seuraamaan meitä, piirittivät meidät hetken kuluttua.
Heitä oli jotakin 12-15 poikaa, nippanappa täysikäisiä. Pojat kiertelivät meitä kuin hyeenat koettaen päästä selän taakse. Naurahdin hieman ja sanoin että nyt kannattaisi lähteä pojat kotiin, mutta piiritys jatkui.
Valkkasin porukan suurimman ja vanhimman näköisen kaverin ja menin hänen eteensä. Kun hän oli aikeissa lyödä, ei ehtinyt paljoa kättään kohottaa kun tirvasin oikean suoran poskipäähän, ettei menisi mitään rikki. Poika killahti istumaan ja muljautteli silmiään.
Muut pojat tekivät tilaa mutta seurasivat meitä sporttibaariin saakka ja odottelivat siinä.
Sisälle tuli yksi täysikäinen heistä perässä ja kävi sanomassa että se joka löi, kuolee.
Minä nousin seisomaan niin poika juoksi rappusia alas karkuun ja ulos.
Tilattiin pelin jälkeen taksi siihen oven eteen ja vältettin isompi konflikti.
Kysymys kuuluu että miten usean danin Yksikkökaksikko olisi toiminut näissä tilanteissa?
2010- Anonyymi00005
Luo tuo kurttaus ajauksella ja mieti onko kurttauksen tekijä ihan terve 57 vuotias suomalainen mies, vai pentu jonka kehitys on jäänyt 15v. tasolle, ja voi luoja, mikä pelle, khiayia, jälleen kerran, saman hepun mahtisanoja on posso, ja muuta todella kaunista.
- Anonyymi00006
Kaksi sanaa - peukalo isku
>§< - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Luo tuo kurttaus ajauksella ja mieti onko kurttauksen tekijä ihan terve 57 vuotias suomalainen mies, vai pentu jonka kehitys on jäänyt 15v. tasolle, ja voi luoja, mikä pelle, khiayia, jälleen kerran, saman hepun mahtisanoja on posso, ja muuta todella kaunista.
"Luo tuo kurttaus"???
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kaksi sanaa - peukalo isku
>§<Miten tuon salaisen peukaloiskun voi oppia?
- Anonyymi00007
Ai reaktiot? Ok....
Silitys rauta mieheltä olisin kysynyt että haluukko prässätä mun mainos paidan samal?
1. Nagarilla olisin kysynyt mannelt että otakko toisen vai lihiksen kans?
2. Jos minun vaimooni olisi joku tarrannut niin oisin kysynyt vaan pal maksat koko hoidost?
3. Olisin mennyt kontusilleen kadulle, vetänyt housuni alas ja sanonut että yksi kerrallaan pojat!
By RectumBaII - Anonyymi00009
Pasasenssu on esittänyt olevansa asiantuntija ja expertti väkivaltatilanteissa. Miten hänelle on mahdotonta vastata Kympin esittämiin yksinkertaisiin kysymyksiin, jotka tilanteet ovat tapahtuneet 30-40 vuotta sitten? Voisin itsekin vastata, mutta minulla ei ole rahkeita puuttua noihin vaan olisin paennut paikalta ottaen tyttöystävät ja anopit mukaan.
- Anonyymi00011
Niin, on monta tapaa välttyä väkivaltatilanteilta, mutta yksikään ei ole ollut mahdollista kuiskaavalle koutsille jonka äiti on ollut ylpeä kun on pyöräyttänyt maailmaan väkivaltaisen lapsen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648