Multa kesti hälyttävän kauan tajuta se.
Sinä muru olet nepsy
94
850
Vastaukset
- Anonyymi00002
Ihanko totta? Enpä ole tullut ajatelleeksi koskaan. Muuten kuin siitä teini-ikäisestä asti pohtinut asiaa.
- Anonyymi00017
Ei siis pahalla kommenttini, mutta kun olen aiheesta aika paljon tännekin kirjoitellut.
- Anonyymi00071
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei siis pahalla kommenttini, mutta kun olen aiheesta aika paljon tännekin kirjoitellut.
Hyvä diagnoosi aloittajalta. Nyt kun luin sehän on noin.
- Anonyymi00003
Niin olen. Mut en mä sitä ikinä peitellyt, päinvastoin.
- Anonyymi00004
Kuka sun muru on ?
- Anonyymi00006
Niin oon. Mistä sen tajusit, vai kerroinko?
- Anonyymi00010
Et kertonut. Tajusin kelaamalla asiat mielessäni.
- Anonyymi00089
Anonyymi00010 kirjoitti:
Et kertonut. Tajusin kelaamalla asiat mielessäni.
Onko ap:n viesti miehelle ja ootko henkilökohtsisesti eli irl tekemisissä? Jos et niin menee kyllä ihan metsään diagnoosisi.
- Anonyymi00007
Rakastaisitko silti?
- Anonyymi00090
En.
- Anonyymi00008
Mistä sen sitten huomasit?
- Anonyymi00009
Minäkin olen. Siksi moni asia meni niin erikoisesti.
- Anonyymi00011
Mistä niin päättelit?
- Anonyymi00012
Kyllä minä täysin terve olen, että huti nyt meni 😂
- Anonyymi00013
Ei se ole sairaus
- Anonyymi00022
Sinusta tykätään vain koska sinulla on isot munkit.
- Anonyymi00039
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei se ole sairaus
Eihän se ole mutta et taida olla lääkäri jolla olis riittävästi kompetenssia tehdä diagnooseja varsinkaan ihmisistä joiden elämästä et yhtään mitään tiedä ja lisäksi kun tuo oma elämäsi tuntuu pyörivän trollaamisen puolella. Eli tuokin avauksesi on taas pelkkää sitä itteään.
Eli kerrot ehkä nyt vaan omista ongelmistasi ja epäilemättä niitä on paljon. Jo se, että sulla on kummallinen tarve haukkua ja halventaa muita kertoo sun mielentilasta aika paljon eikä mitään hyvää.
Ootko psykiatrin kanssa käyny koskaan läpi tuota sun ongelmaa mistä se saattaa johtua? - Anonyymi00040
Anonyymi00022 kirjoitti:
Trollikerho taas liikkeellä.
- Anonyymi00047
Anonyymi00039 kirjoitti:
Eihän se ole mutta et taida olla lääkäri jolla olis riittävästi kompetenssia tehdä diagnooseja varsinkaan ihmisistä joiden elämästä et yhtään mitään tiedä ja lisäksi kun tuo oma elämäsi tuntuu pyörivän trollaamisen puolella. Eli tuokin avauksesi on taas pelkkää sitä itteään.
Eli kerrot ehkä nyt vaan omista ongelmistasi ja epäilemättä niitä on paljon. Jo se, että sulla on kummallinen tarve haukkua ja halventaa muita kertoo sun mielentilasta aika paljon eikä mitään hyvää.
Ootko psykiatrin kanssa käyny koskaan läpi tuota sun ongelmaa mistä se saattaa johtua?Antispykootteja ne lääkärit tykkää kaupitellaa,saavat bonuksia jokaisesta potilaasta kelle määrää.
- Anonyymi00048
Anonyymi00040 kirjoitti:
Trollikerho taas liikkeellä.
Ne on aina täällä kun ajattelevat erään miehen olevan kotona.Nää on niitä estäjiä.
- Anonyymi00051
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei se ole sairaus
Kuten ei tyhmyyskään 😂
- Anonyymi00064
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei se ole sairaus
Tuo pätemisen tarpeesi palstaäijälle joka asiasta on tavallaan imho
- Anonyymi00081
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei se ole sairaus
No eipä niin mut diagnosoitko nyt itsesi?? Sinuunhan tuo sopii täydellisesti tosin on sulla vielä muitakin juttuja siellä päässä vähän vinksallaan kun kirjoittelet noita trollijuttujasi.
Ja voit olla huoleti mulla ei ole koskaan todettu mitään diagnooseja aivan terve siis. ☺️ - Anonyymi00082
Anonyymi00022 kirjoitti:
Voi sua taidat olla vähän kade? Onko se noin kauheeta sulle etkö saa tarpeeks huomiota?? Voi sua ressua. 😟
- Anonyymi00083
Anonyymi00051 kirjoitti:
Kuten ei tyhmyyskään 😂
No uskotaan ett sinä sen tiedät. Tsemppiä hirmuisesti jos sun pitäis jossain vaiheessa vielä yrittää saada joku tutkinto peruskoulun jälkeen edes yksi.
- Anonyymi00014
Niin onhan mulla ne diagnoosit… enkö kertonut?
- Anonyymi00015
En vars. Nepsy. Olen HSP- tapaus.
- Anonyymi00016
Aikuisena ADHD diagnoosin saanut kyllä. Monia vuosia hoidettiin mielenterveys puolella, kunnes lopulta tutkittiin tämä joka on varmasti selitys aika moneen muuhunkin juttuun, mitä siellä hoidettiin terapialla ja masennuslääkkeillä
- Anonyymi00018
Silloin ku tavattiin mulla ei vielä tuota diagnoosia ollut, epäilyjä kyllä. Jonku 3- 4 vuotta mä oon nyt asian tiennyt
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Silloin ku tavattiin mulla ei vielä tuota diagnoosia ollut, epäilyjä kyllä. Jonku 3- 4 vuotta mä oon nyt asian tiennyt
Mä luulen että mun isällä on se myös ja isän äidillä oli, sieltä se on periytynyt
- Anonyymi00019
En ole tutkimuksien mukaan. Vaikka lapseni ovatkin (eri tavoilla). Ovat perineet sen isältään. Mistä tähän johtopäätökseen tulit? Tän päiväisestä tapaamisesta?
- Anonyymi00025
Jos on nepsyjö ympärillä .
Esim lapsia .. kavereita. Kumppani tai työyhteisössä
Sä alat käyttäytyä lauman mukaan hiukan nepsysti ...🙄
Mulle on ainakin on niin käyny kun ihmiset joiden kanssa on tekemisissä on kaikki nepsyjä
Vaikka oon itte tutkitusti normiaivo . - Anonyymi00030
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mulle on ainakin on niin käyny kun ihmiset joiden kanssa on tekemisissä on kaikki nepsyjä
Vaikka oon itte tutkitusti normiaivo .Tuo on kyllä totta. En esimerkiksi enää lue muiden ihmisten "rivien välejä," ja tavallaan suljen korvani vihjailuilta. Koska kotona kukaan ei viesti mitään rivien väleissä tai vihjailemalla, en minäkään tee heille niin, enkä enää muuallakaan, muille ihmisille. Olen siis harvinaisen selkeä tapaus. Kunhan muut vain tajuaisivat sen😅
Mn - Anonyymi00036
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tuo on kyllä totta. En esimerkiksi enää lue muiden ihmisten "rivien välejä," ja tavallaan suljen korvani vihjailuilta. Koska kotona kukaan ei viesti mitään rivien väleissä tai vihjailemalla, en minäkään tee heille niin, enkä enää muuallakaan, muille ihmisille. Olen siis harvinaisen selkeä tapaus. Kunhan muut vain tajuaisivat sen😅
MnNukkuu.
- Anonyymi00041
Anonyymi00025 kirjoitti:
Vaikka oon itte tutkitusti normiaivo .Ilmankos nää trollit onkin niin erikoisia tapauksia kaikki ja varmasti kaikilla joku diagnoosi 🤨. Toi nainen oli se täyshullu, gubbe myös ja sit ne koulupudokkaat joilla koulu meni alusta asti ihan penkin alle.
- Anonyymi00053
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tuo on kyllä totta. En esimerkiksi enää lue muiden ihmisten "rivien välejä," ja tavallaan suljen korvani vihjailuilta. Koska kotona kukaan ei viesti mitään rivien väleissä tai vihjailemalla, en minäkään tee heille niin, enkä enää muuallakaan, muille ihmisille. Olen siis harvinaisen selkeä tapaus. Kunhan muut vain tajuaisivat sen😅
MnAikuiset ei kirjoittele noin itsestään. " En enää lue rivienvälistä" , minkä ikäinen olet? 12?
- Anonyymi00075
Anonyymi00036 kirjoitti:
Nukkuu.
Kuka nukkuu? Mikä tämä nukkuu, töissä ym.hokeminen on? Kuka nukkuu? Mitä sillä on väliä jos joku nukkuu? Tänne saa kirjoittaa milloin haluaa.
- Anonyymi00076
Anonyymi00053 kirjoitti:
Aikuiset ei kirjoittele noin itsestään. " En enää lue rivienvälistä" , minkä ikäinen olet? 12?
Kännissä vaan. Kirjoitusvirheitä siksi. Tarkoittaa, että ei piilottele usein merkityksiä sanomaansa. Eikä ylitulkitse/ etsi merkityksiä tai vihjauksia muiden sanomista. Tuntemani nepsyt käyttäytyvät näin ja olen muuttunut samanlaiseksi. En väitä, että kaikki nepsyt on tällaisia.
- Anonyymi00084
Anonyymi00036 kirjoitti:
Nukkuu.
No onpas trollit nyt aikaisin olleeet liikkeellä vai menikö koko yö trollaillessa no nyt sit unten maille. Eikä huomenna tarvii ees töihin mennä kun ei sitä työpaikkaa oo.🙁
- Anonyymi00085
Anonyymi00053 kirjoitti:
Aikuiset ei kirjoittele noin itsestään. " En enää lue rivienvälistä" , minkä ikäinen olet? 12?
Tääkin on trolli!! Olkaas nyt hereillä!!
- Anonyymi00021
En ole Nepsy.
On sitäkin joskus tutkittu.
Ainostaan luki ja tarkaavaisuushäiriö löyty.
Mutta mullei oo yhtäkään ei nepsyä kaveria enää kaikkein tervepäisimältäkin löydettiin ADHD ihan hiljan 😂
Sulla mies epäilen välillä olevan autismin kirjon juttuja kyllä .
Naiselta sivusta- Anonyymi00024
Ihan mielenkiinnosta, että millaiset jutut tunnistaa autismikirjoksi?
- Anonyymi00038
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, että millaiset jutut tunnistaa autismikirjoksi?
Kaipa esim se ettei tunnista naisen "selviä" vihjeitä?
- Anonyymi00042
Anonyymi00038 kirjoitti:
Autismin kirjo?? Hmmm…🤨 ehkä voi hyvin ollakin siis miehellä jos ei ymmärrä naisen melko selkeitä vihjeitä ja jopa suoria ilmoituksiakin ettei nyt kiinnosta pysyppä kaukana?
- Anonyymi00049
Anonyymi00038 kirjoitti:
Juurikin tämä! Ei vaan mee perille!! 😂
Naiselta - Anonyymi00062
Olet kyllä tahallisen dillesti naisia tuottamuksellisille dilleille esittävä APäijä epäilemättä suuri haaste mt-puolelle. Nk vaikeahoitoinen potilas, mikä tarkoittaa mitä se tarkoittaa mm viittä vaille kriminalisointiprosessia, eli to not to be released like ever
- Anonyymi00087
Palstasedällä on varmasti mut on vielä muutakin ja vakavampaa. Sen verran hurjaa toi sen hilluminen täällä on eli jollain lailla pahempi sairaus.
- Anonyymi00088
Anonyymi00038 kirjoitti:
No tämäpä se!! Vaikka miljoona kertaa sanois en ole kiinnostunut niin ei auta. Jatkuu ja jatkuu vaan.
- Anonyymi00091
Anonyymi00038 kirjoitti:
No tämäpä just!! Vaikka huutais pää punasena niin ei mene perille no ehkä vielä älyssäkin jotain vajetta?
- Anonyymi00023
Mitä sitten. Hyvä kai se on että järki juoksee.
- Anonyymi00026
Minusta ei uskota ertä olisin adhd ja siitä muoto add, mutta kun ei ole tietoa, että add ei oireile yliaktiivisuudella tai yli-impulsisuudella. Päässä vaan pukkaa yritysideoita jatkuvalla syötöllä jne. Ei siis ole virallista diagnoosia.
Mutta hsp on varmasti diagnosoitu, ja vielä elämyshakuinen muoto. Sen kyllä olen oppinut piilottamaan itsestäni. Miksi toisten pitäisi tietää supervoimistani. - Anonyymi00027
En oo. Enkä oo murusi.
- Anonyymi00028
Tuo on hankala kysymys. Tällänen minä vain olen.
- Anonyymi00029
Nepsy eli neuropsykiatriset haasteet (kuten ADHD, autismikirjo, Tourette) viittaavat aivojen toiminnallisiin eroihin, jotka vaikuttavat käyttäytymiseen, toiminnanohjaukseen ja tunnesäätelyyn. Ne ovat synnynnäisiä, usein perinnöllisiä piirteitä, eivät kasvatuksesta johtuvia. Tukea ja kuntoutusta on saatavilla arjen sujumisen helpottamiseksi.
- Anonyymi00056
Hyperfokus on sekä siunaus että kirous ns. I can go on and on cause ADD
- Anonyymi00058
Anonyymi00056 kirjoitti:
Hyperfokus on sekä siunaus että kirous ns. I can go on and on cause ADD
Ja oikein kivasti copypastattu jostain terveyssivustolta ed kommentti, apäijjä
- Anonyymi00031
Mikä se on en jaksa googlettaa
- Anonyymi00077
En tiedä mikä olen kun ei kerrota..
- Anonyymi00032
No en kyllä ole
- Anonyymi00033
Sitä olisin pienemmälläkin kahvimäärällä.
- Anonyymi00065
Ei multa aloitus. Ei voi pelkän palstan perusteella arvioida, kun ei olla tavattu tai muutenkaan lyhyessä ajassa. Itsekään en tajua ihmisten vihjailuja välillä. Joskus sitä tajuaa, mutta yrittää olla, kuin ei tajuaisi, ettei nolostuttaisi toista osapuolta. Se ei ole nepsyä.
- Anonyymi00034
Nepsyt monesti mieleltään rikkaita, varsinkin autismin kirjolla olevat. Raotin kerran yhdelle miehelle aihetta, taisi ottaa itseensä vaikka tarkoitin hyvällä, koska oltiin niin samalla tavalla ajattelevia.
- Anonyymi00055
Ai jaa palstaäijä- diggaako ne että heille spleinaa asioita kuin muksuille? Pitääpä kokeilla. TeeTee
- Anonyymi00067
Oletko itse kostunut diagnooseistasi?
- Anonyymi00069
Anonyymi00067 kirjoitti:
Oletko itse kostunut diagnooseistasi?
Ei minulla ole diagnoosia, en aio hankkia, mutta moni piirteistäni sopii kirjoon ja se on hyvä niin. Liikaa minusta mietitään diagnooseja, jotkut saavat heti sellaisen ja se voi olla ihan väärin, ja jotkut ovat käveleviä diagnooseja eivätkä sellaista saa tai hae.
Nyrkkisääntö psykologiasta: kun henkilön psykologista profiilia ammattilainen kuvaa luotettavan tarkasti, minkä jälkeen hän sanoittaa sinulle sen häiriön nimen, niin henkilö ei suutu siitä. Jos taas kyseessä on valhe, niin henkilö suuttuu. Ainoa poikkeus tähän on ilmeisesti skitsofrenia, sillä heiltä puuttuu sairaudentunto eli käsitys itsestään.
- Anonyymi00043
Terveelle sanot sanot asioita ja kun hän ei niele pakko diagnoosejasi on yhtäkkiä sairas ja skitso.
- Anonyymi00054
Anonyymi00043 kirjoitti:
Terveelle sanot sanot asioita ja kun hän ei niele pakko diagnoosejasi on yhtäkkiä sairas ja skitso.
Nyt haiskahtaa joltain öllölän möllölän pienen kollektiivin porulta
- Anonyymi00096
Anonyymi00043 kirjoitti:
👍👍👍
- Anonyymi00035
Kysymys naiselle: jos olen nepsy, niin voitko silti rakastaa minua? Saisinko halihoitoa?
- Anonyymi00061
Se ei määritä sitä vaan toimiiko välit muuten.
- Anonyymi00066
Vastaan sivusta, koska en ole aloittaja 😜
Tulipas nepsymäinen vastaus, että kyllä saisit ja voisin.
- Anonyymi00037
En näe poikkeavuuksia sairauksina, vaan ominaisuuksina. Kaikenlaisia ihmisiä tarvitaan, jotta yhteiskunta toimii.
- Anonyymi00097
Yhteiskunta ei toimi MT- potilailla
- Anonyymi00045
Nepsyjä on niin monenlaisia kuin on ihmisiäkin. Voi olla työelämässä oleva korkeakoulutettu, joka on pystynyt kompensoimaan erityispiirteisyyttä muulla lahjakkuudella. Sitten on täysin työkyvyttömiä. Laidasta laitaan löytyy.
- Anonyymi00046
Siksi puhutaan neurokirjosta.
- Anonyymi00050
ex mieheni ja lapseni ovat nepsyjä! :) <3 ei ongelmia tommosien asioiden kanssa
- Anonyymi00057
Ohi. Et ole hän ja onneksi, koska en pidä ihmisistä jotka lokeroivat muita eivätkä suhtaudu avoimesti. Sivu
- Anonyymi00060
Hän taitaa itse olla jonkin sortin vammainen
- Anonyymi00059
miyten jos yekee jotyain oikei4n Suuria ääniä.
- Anonyymi00063
Se millainen olen, vaikeuttaako se sinun elämääsi?
En kyllä ole saanut asiantuntijan lausuntoa itselleni.
Kun, ei ole ollut tarvetta ollut hakea sellaista. Asiat edenneet suht normaslitasolla elämässäni.
Mites sinulla analyytikko? Miten menee? - Anonyymi00068
Olin kerran hississä selinpäin nappuloihin ja painoin starttinappulaa, joka ei osunut ihan oikeaan kohtaan ekalla kerralla 😆
Hississä oleva (ylipainoinen nainen, terkut sulle jos luet👋) tuumasi seurassa olleelle miehelle, että "nepsy". 🤨
Olin, että mitähänvthua. Päättelin kuitenkin siitä, että nainen oli narsku, joka halusi miehen huomion pois saadessaan diagnosoida muita ihmisiä 😜- Anonyymi00070
😂
- Anonyymi00072
😂 ihmiset ovat suomettajista oppineet tosi taitaviksi diagnosoimaan ympärilläolevia ihmisiä.
Kai kiitit prognoodistasi? Säästit rahaa ja aikaa.
😁- Anonyymi00092
Niinpä jotkut tekee diagnooseja miltei kaikista myös täysin terveistä. 😏
- Anonyymi00073
Miksi sinulta kesti aikaa tajuta se asia?
- Anonyymi00094
Liian ihastunut.
- Anonyymi00074
jos on oikein joku jännirrävä uni missä taistwelee hirviöityä bastaan, niin pewittokin voi mennä solmuun.. jos pyörii saängyssä
- Anonyymi00078
Minä olen AuDHD. Elämä on ollut todella haastavaa teidän nenttien (neurologisista normaalien) maailmassa. Väitän, että maailma olisi parempi paikka elää, jos me nepsyt saisimme sitä johtaa. Eikä meitä lääkittäisi aivovammaisiksi, vaan olosuhteet järjestettäisiin niin, että emme kuormittuisi.
Kuormitumme aistiyliherkkyyksien vuoksi ja sen takia ei koulu ole monen meikäläisten paikka, vaikka älyä piisaisikin. Tämä yhteiskunta pakottaa kaikki samaan muottiin ja moni palaa loppuun jo varhain sen takia. Moni luulee että olemme tunteettomia. Kyllä meillä on tunteet ja tunnemme monesti hyvin paljon rakkautta, tapamme osoittaa se vaan on erilainen. Kaipaan sosiaalisia kontakteja (turvallisia), mutta tarvitsen tilaa itselleni palautua ihmiskontakteista. Kivatkin asiat kuormittavat.- Anonyymi00079
*neurologisesti normaalien
- Anonyymi00080
Mustalainen? Miten semmoiseen porukkaan eksyit??
- Anonyymi00086
AuDHD on varmaan mulla, ei ole vielä diagnoosia eikä varmaan koskaan tulekkaan, mutta paljon niitä piirteitä omaan. Selittää ainakin sen miksi olen tälläinen kuin olen.
- Anonyymi00093
Se diagnoosi oli aaaaa aa aaa aaarrh..
- Anonyymi00098
Minulla ei ole murua, mutta tunnistan todella nopeasti kuka on nepsy, koska olen sitä itsekin!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1512496Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637