Kysymys horcruxeista spoilaa...

olko

Mä jotenkin sain semmosen käsityksen, että jos tyyppi jako sielunsa kahtia, niin yksi osa on ruumiissa ja toinen jossain tyyliin purkissa... Sitten kun kuoli niin se ruumiin sielu kuoli ja kys. henkilö otti sen purkissa olleen käyttöön...

Eli Voldemortin olisi täytynyt olla kuusi horcruxia ja yksi pala ruumiissa... Kun Harry "tappoi" Voldemortin pienenä, niin eikö silloin Voldemortin olisi pakko ollut ottaa uusi käyttöön... jolloin jäljellä olisi 5 horcruxia... Harry tuhosi päivä kirjan 4 horcruxia, Dumbledore tuhosi sormuksen 3 horcruxia... Kuitenkin ne oli silleen että joo 4 on vielä tuolla jossain...
Onko mulla menny joku ohi, vai viittasko ne kenties, että 4 on jäljellä, joista yksi kylläkin tyhjä, mutta kaikki pitää löytää... (Vai olisiko Rowling tehnyt virheen...? :/)

12

1295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lööperi

No sen takia on jäljellä vielä neljä horcruxia, kun kolme niistä on esineissä, ja yksi VOLDEMORTISSA. Tietysti se siinä henkilössä itsessään oleva horcrux lasketaan mukaan! xD

• Lööperi

Siis kun Voldemorthan ei ole itse kuollut, niin hänessä on yhä jäljellä se horcrux... Käsititkö? Ja heidän on siis tuhottava myös Voldemort! :)

• olko
        Lööperi kirjoitti:

Siis kun Voldemorthan ei ole itse kuollut, niin hänessä on yhä jäljellä se horcrux... Käsititkö? Ja heidän on siis tuhottava myös Voldemort! :)

...mutta kirja antaa ymmärtää että Horcrux on nimenomaan se esine, eikä se sielun pala...

Lainaus kirjasta s. 470

Dubledore:
        "But firstly, no, Harry, not seven Horcruxes: six. The seventh part of his soul, however maimed, resides inside his regenerated body. That was the part of him that lived a spectral existence for so many years during his exile; without that, he has no self at all. That seven piece of soul will be the last that anybody wishing to kill Voldemort must attack - the piece that lives in his body."

Ja toinen s. 464

Slughorn:
        "A Horcrux is the word used for an object in which a person has concealed part of their soul."

• ne horcruxit ovat:

1. sormus (tuhottu)
      2. päiväkirja (tuhottu)
      3. riipus (R.A.B:in hallussa)
      4. Puuskupuhin kuppi
      5. Jotain rohkelikolta tai korpinkynneltä
      6. yhden jo käyttänyt
      7. Voldomortissa on yksi itsessä

Eli Harrylla on vielä tuhottavana kolme esinettä ja sitten Voldemort itse.

Olenko nyt ymmärtänyt oikein?

• Nimittäin Nagini. Vai muistanko väärin?

• En oikeastaan ole mikään suuri teorioiden kehittäjä, joten tämä on vain heitto.

Onko mahdollista, että Harry itse olisi yksi säilyke? Varsin epätodennäköistä, että Voldemort, joka elää niin hetkessä, kykenisi olemaan niin kaukokatseinen, että olisi varautunut siirtämään palan sieluaan Harryyn silloin aikoinaan, mutta kuka tietää. Ehkä siinä oli osasyy siihen verenvuodatukseen hautausmaalla? Se voisi verrata sitä "jotain Rohkelikolta"-kohtaa.

No jaa. Tuskinpa.

• ...

tuossa oli tavallaan järkeä..

• Mato

Nii-i, tuskinpa, niinkuin DD sanoi, on tyhmää istuttaa sielun pala johonkin jolla on oma mieli ja sellaista. (Siinä kohdassa kun ne pohti että olisiko yksi Horcrux Naginissa)

• Mato kirjoitti:

Nii-i, tuskinpa, niinkuin DD sanoi, on tyhmää istuttaa sielun pala johonkin jolla on oma mieli ja sellaista. (Siinä kohdassa kun ne pohti että olisiko yksi Horcrux Naginissa)

Tulivatko ne siihen johtopäätökseen, että Naginissa ei voisi olla yhtä? En nimittäin muista millään.

• Mato
        Pat_Bateman kirjoitti:

Tulivatko ne siihen johtopäätökseen, että Naginissa ei voisi olla yhtä? En nimittäin muista millään.

Ainakin DD sanoi yhdessä vaiheessa että voimme ottaa Naginin pois laskuista.

• Mato kirjoitti:

No se siitä sitten. Olisikin kyllä ollut vähän hölmöä, jos se olisi ollut Harry.

• jjj
        Mato kirjoitti:

Se laskuista ottaminen oli siinä kohdassa kun ne pohti, että mikä niitä on siellä luolassa, eli nagini ei ainakaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3914
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2629
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      41
      2607
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2385
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2228
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      304
      2113
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1839
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1633
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1508
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1477
    Aihe