Iso sarvipäinen uros hirvi tuli ja hän melkein autos seisovilleen joutu jarrua painaan 🤣 miten noin lihava joka yhtä paksu kun pitkäkin ahtaas autos pystyis edes seisoon .Eikö pirre tiedä ei uros hirvillä oo nyt sarvia .
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Pirre ihan perusasioissa niin tyhmä..ei tunnista ees perus eläimiä yms ja just tuo että pitää valehdella silmät kirkkaina...sarvipää hirvi...hohhoijjaa,ei oo hirvillä sarvia tähän aikaan vuodesta ja sit lintulaudalla muka korpinpoikasia,paskat ne oli mustarastaita,vaikka kovin väitti pirre että hän tuntee kyllä mustarastaat et niillä on oranssi nokka..ei taija pirre tietää biologiasta mittää..
- Anonyymi00002
Itsekkin katsoin että mustarastaita olivat Ph linnut. Näitä on meilläkin valmisaterian äärellä. Ei korpinpoikaset tule pihoille. Pirjo h pitäis alkaa netistä opettelemaan/muistelemaan mitä lintuja Suomen luonnosta löytyy eri vuodenaikoina.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Itsekkin katsoin että mustarastaita olivat Ph linnut. Näitä on meilläkin valmisaterian äärellä. Ei korpinpoikaset tule pihoille. Pirjo h pitäis alkaa netistä opettelemaan/muistelemaan mitä lintuja Suomen luonnosta löytyy eri vuodenaikoina.
Dementoitunut mummeli. Nyt ei enää normiasiatkaan onnistu, jahkailee mikähän määrä olisi herneen kokoinen hiivanpala simaan laitettavaksi. Itse ei sitä huomaa, että arkiset taidot alkaa olla hukassa.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Dementoitunut mummeli. Nyt ei enää normiasiatkaan onnistu, jahkailee mikähän määrä olisi herneen kokoinen hiivanpala simaan laitettavaksi. Itse ei sitä huomaa, että arkiset taidot alkaa olla hukassa.
Ei ne hukassa ole t.pirjo hannele
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493