Varjojen kirja; kuinka jaksatte..

Satza

..kirjoittaa lähes kaiken siihen?

Minä en jaksa sitten millään kirjoittaa mitään muistiin! :( Motivointivinkkejä? :)

9

941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harmaavaris

      Kun etsit, tiedät mistä löydät.

      Koetappa etsiä jotain runonpätkää monistepinkan tai diskettilaatikon kätköistä. Eiköhän muutu ääni kellossa aika pian.

    • tarantella

      sinun ylipäätään pitää kirjoittaa mitään "muistiin"????????

      Mielestäni koko wicca on yhtä suurta performanssiuskontoa...

      • satza

        .. olen huonomuistinen. :D


      • tarantella
        satza kirjoitti:

        .. olen huonomuistinen. :D

        Niinhän se menee, ei kai kukaan kaavoihin kangistu,saati anna moisen estää "hommeleitaan"


      • näin vaan
        tarantella kirjoitti:

        Niinhän se menee, ei kai kukaan kaavoihin kangistu,saati anna moisen estää "hommeleitaan"

        jonkin näköisessä muistikirjassa olevat asiat on helpompi jemmata, kuin että piilottaisi jokaisen loitsun tai runon erikseen, ne löytää myös sieltä helpommmin.

        Minä ainakin kirjoitan edellämainituista syistä asioita muistiin, mutta pääsyy minulle on se että jos joskus saan lapsia ja he päättävät valita saman tien kanssani, niin voin antaa heille sitten oman kirjani vaikka vain lainaksi jotta he saavat helpommin itselleen jotain kaavoja ylös omaan kirjaansa...


      • tarantella
        näin vaan kirjoitti:

        jonkin näköisessä muistikirjassa olevat asiat on helpompi jemmata, kuin että piilottaisi jokaisen loitsun tai runon erikseen, ne löytää myös sieltä helpommmin.

        Minä ainakin kirjoitan edellämainituista syistä asioita muistiin, mutta pääsyy minulle on se että jos joskus saan lapsia ja he päättävät valita saman tien kanssani, niin voin antaa heille sitten oman kirjani vaikka vain lainaksi jotta he saavat helpommin itselleen jotain kaavoja ylös omaan kirjaansa...

        on tarve piilottaa loitsuja?? Kaavoja?? Kaunis ajatus kyllä, myöntää hän, antaa mukeloille äippäsen omia "loitsuja".
        Onkohan bossilla siis kenties jonkinlainen viihteellinen arvo, sillä itse magian suorittamisessahan lopotuksilla tekee yhtäpaljon kuin kala polkupyörällä.
        Se on tahdosta kii, värssyistä viis.
        Eli ilmeisestikin harjoitat wiccaa myös magian vuoksi? VAi?


      • ei ihan niin
        tarantella kirjoitti:

        on tarve piilottaa loitsuja?? Kaavoja?? Kaunis ajatus kyllä, myöntää hän, antaa mukeloille äippäsen omia "loitsuja".
        Onkohan bossilla siis kenties jonkinlainen viihteellinen arvo, sillä itse magian suorittamisessahan lopotuksilla tekee yhtäpaljon kuin kala polkupyörällä.
        Se on tahdosta kii, värssyistä viis.
        Eli ilmeisestikin harjoitat wiccaa myös magian vuoksi? VAi?

        Mun on vähän pakko piilottaa bossini, kun en oikeastaan oo kertonu äipälle uskostani.

        Enkä oikeastaan harjoita pelkästään magian takia, se ei oikeastaan ollu mulle syy ollenkaan. Pääsyy minulle oli se että wicca toi sanoiksi kaiken sen mitä oon tuntenu ja ajatellu jo ihan lapsesta saakka. (tiedän kuulostaa kornylta)


    • luminara

      Kun ei muuten muista loitsuja tai rituaalikaavoja jos on sattunut löytämään mieluisen tai keksimään sellaisen joka tuntuu hyvältä ja toimivalta. Motivaatiovinkkinä voisin vaikka sanoa vaikka: kannattaa ajatella se niin että sen varmasti muistaa ja voi tarvittaessa tarkistaa jos unohtuu kun kirjoittaa muistiin...

    • Ota vain kynä käteen ja ala kirjoittamaan. Kannattaa vaikkapa tehdä niin että jos selailee nettiä, hakee rituaalikaavoja yms. tavaraa niin ottaa bookmarkin tiettyyn osoitteeseen minkä on löytänyt. Sitten kun on kirjoittanut asian ylös, niin poistaa bookmarkin luettelostaan. Sillä tavalla pysyy kärryillä siitä että mikä on jäänyt kirjoittamatta ja mikä ei. Toinen vaihtoehto on tietenkin tuo tulostus. Itselläni on varjojen kirjan lisäksi kansio johon olen tulostanut netistä rituaalikaavoja ynnä muita. niitä joita en ole käsin kirjoittanut varjojen kirjaan, säilytän tuossa kansiossa. Sitä mukaa poistelen papereita kansiosta mitä saan kirjoitettua varjojen kirjaan ylös. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1290
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1066
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      69
      835
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      770
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      658
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      644
    Aihe