Miten sinä pärjäät työyhteisössä

Anonyymi-ap

Kiusaatko ihmisiä siellä?

17

316

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muistele, miten kaivattusi toimi läsnäsi? Silloin tiedät vastauksen, kun koko yhteisen historian tarkastelet ☺️

• Anonyymi00002

Jotenkin arveluttavasti.

• Anonyymi00001

Keneltähän kyselet täällä tähän aikaan?
      Itselläni ei ole työyhteisöä.

• Anonyymi00003

Ihan hyvin olen pärjännyt 🤔 en kiusaa ihmisiä 🥺

• Anonyymi00004

Olen työpaikkakiusaaja, entinen koulu ja päiväkotikiusaaja myös. Anteeksi!

• Anonyymi00005

Ihminen jolla on tarve kiusata tekee sitä varmasti kaikkialla. Täällä trollauspalstalla (jollaiseksi tämän anonyymipalstan voisi melkein nimetä) muuttuu helposti sellaiseksi. Tuo trolliporukka saattaa olla pienikin mutta hyvin aktiivinen. Suomi24 ei ollut alkuaikoinaan näin paha mutta mennyt vuosien saatossa melkoiseksi likatunkioksi

Tänne kerääntyy niitä jotka ei pärjää normaalissa työyhteisössä tai ei ehkä missään muuallakaan jossa normaali yhteisöllisyys toimii ja sitä edellytetään.

Lueppa tän aamun aloitukset huhhuh taas… 😎. Tosin saattaa olla ett kaikki tai useimmat niistä taas saman trolliporukan tuotoksia.

• Anonyymi00006

Itse olen tukena ihmisille joten en kiusaa vaan päinvastoin. Olen se kantava voima kun esihenkilöstö nillittää monia.

• Anonyymi00011

Kiitos siitä, asioihin pitäisi uskaltaa puuttua enemmän, yksin se on kamalaa, mutta ensi kerralla lähden heti pois.

• Anonyymi00007

Minua on aina kiusattu siksi mä saan kiusaa nyt kaikkia

• Anonyymi00008

Jotain läppää saatan heittää randomisti

• Anonyymi00009

Jos tarkemmin ajattelee, niin ihan pidetty.

• Anonyymi00010

Vittuilen ihan samalla tavalla kuin yksityiselämässäni helpommin vaan siitä jos luulee itsestään liikoja esimerkkinä oli yhdellä työmaalla yks työkaveri joka kehuskeli olevansa viimisen päälle autoasentaja tai huippu hyvä ymmärtääkseni subarun wrx:n pellin alla ei juuri tiloja ole tehdä mitään jos ei lähes puolta konehuonetta purkaa piti patteriventtiilit vaihtaa keittiönkaapin taakse/viereen leveyttä oli noin kuusi centtiä korkeutta noin yhdeksänkymmentä centtiä menin siihin viereen vittuilemaan että no mikä kestää kipiää vittuako hierot (jos oikein muistan ni isältäni opittua) jos kesti liian kauan kun jotain yhdessä tehtiin mun mielestä siinä oli patteriventtiilin vaihtoon vie reilu tila tapani puottaa maan pinnalle siitä mulle on viimeksi ja itse asiassa ekan kerran sanottu vasta haminassa vuosi pari si että nätisti sä osaat puottaa maahan (lankeemus käy ylpeyden edelle) en mä sitä sano on sitä joskus ollu kiva kahtella kuinka ihmisillä on suuret luulot itsestään monesti jo yhden onnistumisen jälkeen ne on sellasia asioita taas että niillä haluaa edes henksuleitaan paukutella pitää joka kerta pystyä vähintäänkin samaan et sinällään ei edes ylpeyden aiheita onnistumiset nää yhteen onnistumiseen vaaditaan monesti vähintäänkin monta yritystä/epäonnistumista

• Anonyymi00012

En, mutta olen turhan herkkä ja parhaimmillani taitava ja siksi myös hyvä kohde alennettavaksi. Mutta nousen aina vahvempana.

• Anonyymi00013

Pääsääntöisesti olen pirteä sekä positiivinen ja puhelias, paitsi aamuisin että ennen lounasta. Persoonana olen etäinen ja tykkään pitää vapaa-ajan ja työasiat tiukastikin erillään toisistaan

• Anonyymi00014

Suomalainen nuori nykyään.
      Se on viisastunut ja on itsetietonen, erikoisesti tulevaisuudensa suhteen. Käynyt taistoon oikeuksiensa puolesta, eikä oikeudet pääty minnekään.

• Anonyymi00015

noh katukissan lailla tavoista päästä enää tässä kohtaa eroon

• Anonyymi00016

syön ko sika puhun mitä sattuu enkä ymmärrä ohjeistusta vttu sulla menis hermot muhun hetkessä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      66
      3286
    2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      90
      3066
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      177
      3018
    4. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      137
      2396
    5. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      41
      2376
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      205
      2211
    7. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      36
      1724
    8. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      401
      1689
    9. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      52
      1688
    10. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      2
      1361
    Aihe