Kiusaatko ihmisiä siellä?
Miten sinä pärjäät työyhteisössä
17
316
Vastaukset
Muistele, miten kaivattusi toimi läsnäsi? Silloin tiedät vastauksen, kun koko yhteisen historian tarkastelet ☺️
- Anonyymi00002
Jotenkin arveluttavasti.
- Anonyymi00001
Keneltähän kyselet täällä tähän aikaan?
Itselläni ei ole työyhteisöä. - Anonyymi00003
Ihan hyvin olen pärjännyt 🤔 en kiusaa ihmisiä 🥺
- Anonyymi00004
Olen työpaikkakiusaaja, entinen koulu ja päiväkotikiusaaja myös. Anteeksi!
- Anonyymi00005
Ihminen jolla on tarve kiusata tekee sitä varmasti kaikkialla. Täällä trollauspalstalla (jollaiseksi tämän anonyymipalstan voisi melkein nimetä) muuttuu helposti sellaiseksi. Tuo trolliporukka saattaa olla pienikin mutta hyvin aktiivinen. Suomi24 ei ollut alkuaikoinaan näin paha mutta mennyt vuosien saatossa melkoiseksi likatunkioksi
Tänne kerääntyy niitä jotka ei pärjää normaalissa työyhteisössä tai ei ehkä missään muuallakaan jossa normaali yhteisöllisyys toimii ja sitä edellytetään.
Lueppa tän aamun aloitukset huhhuh taas… 😎. Tosin saattaa olla ett kaikki tai useimmat niistä taas saman trolliporukan tuotoksia. - Anonyymi00006
Itse olen tukena ihmisille joten en kiusaa vaan päinvastoin. Olen se kantava voima kun esihenkilöstö nillittää monia.
- Anonyymi00011
Kiitos siitä, asioihin pitäisi uskaltaa puuttua enemmän, yksin se on kamalaa, mutta ensi kerralla lähden heti pois.
- Anonyymi00007
Minua on aina kiusattu siksi mä saan kiusaa nyt kaikkia
- Anonyymi00008
Jotain läppää saatan heittää randomisti
- Anonyymi00009
Jos tarkemmin ajattelee, niin ihan pidetty.
- Anonyymi00010
Vittuilen ihan samalla tavalla kuin yksityiselämässäni helpommin vaan siitä jos luulee itsestään liikoja esimerkkinä oli yhdellä työmaalla yks työkaveri joka kehuskeli olevansa viimisen päälle autoasentaja tai huippu hyvä ymmärtääkseni subarun wrx:n pellin alla ei juuri tiloja ole tehdä mitään jos ei lähes puolta konehuonetta purkaa piti patteriventtiilit vaihtaa keittiönkaapin taakse/viereen leveyttä oli noin kuusi centtiä korkeutta noin yhdeksänkymmentä centtiä menin siihin viereen vittuilemaan että no mikä kestää kipiää vittuako hierot (jos oikein muistan ni isältäni opittua) jos kesti liian kauan kun jotain yhdessä tehtiin mun mielestä siinä oli patteriventtiilin vaihtoon vie reilu tila tapani puottaa maan pinnalle siitä mulle on viimeksi ja itse asiassa ekan kerran sanottu vasta haminassa vuosi pari si että nätisti sä osaat puottaa maahan (lankeemus käy ylpeyden edelle) en mä sitä sano on sitä joskus ollu kiva kahtella kuinka ihmisillä on suuret luulot itsestään monesti jo yhden onnistumisen jälkeen ne on sellasia asioita taas että niillä haluaa edes henksuleitaan paukutella pitää joka kerta pystyä vähintäänkin samaan et sinällään ei edes ylpeyden aiheita onnistumiset nää yhteen onnistumiseen vaaditaan monesti vähintäänkin monta yritystä/epäonnistumista
- Anonyymi00012
En, mutta olen turhan herkkä ja parhaimmillani taitava ja siksi myös hyvä kohde alennettavaksi. Mutta nousen aina vahvempana.
- Anonyymi00013
Pääsääntöisesti olen pirteä sekä positiivinen ja puhelias, paitsi aamuisin että ennen lounasta. Persoonana olen etäinen ja tykkään pitää vapaa-ajan ja työasiat tiukastikin erillään toisistaan
- Anonyymi00014
Suomalainen nuori nykyään.
Se on viisastunut ja on itsetietonen, erikoisesti tulevaisuudensa suhteen. Käynyt taistoon oikeuksiensa puolesta, eikä oikeudet pääty minnekään. - Anonyymi00015
noh katukissan lailla tavoista päästä enää tässä kohtaa eroon
- Anonyymi00016
syön ko sika puhun mitä sattuu enkä ymmärrä ohjeistusta vttu sulla menis hermot muhun hetkessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi663286Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj903066SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1773018- 1372396
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä412376Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2052211Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li361724Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön4011689Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi521688Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "21361