Avustukset Esim ukrainalaisille ...

Anonyymi-ap

2 Autoa pihassa ja kunta maksaa vuokrat ym. Ei paljon mieltä lämmitä, kun hakevat avustuksia leipäjonoista , seurakunnalta ym . Meillä Suomalaisilla ei ole varaa edes polkupyörään ym perustarpeisiin.

Antakaa pelastusarmeija , spr ja seurakunta nyt kaikki rahanne heille jotta heillä olisi yltäkyllin kaikkea

terveisin : Köyhä Suomalainen

3

263

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Niin kauan kun täällä huolehditaan verovaroilla muista paremmin kuin omista en tule tekemään minuuttiakaan verollista työtä. Ellei näille elintasopummeille tulomaasta katsomatta kelpaa parakkimajoitus ja soppatykistä 2x päivässä jaettava ruoka niin ne eivät ole mitään turvapaikanhakijoita vaan elintasoloisia.

• Anonyymi00002

Kyllä Suomalaista veronmaksajaa kusetetaan oikeelta ja vasemmalta näiden tukimiljardien mättämisessä pitkin maailman turuja. Omat kansalaiset ei ole enää mitään meidän päättäjien silmissä. Kurjuuteen saaneet suomalaiset ja tämä tila on pysyvä. Kyllä täällä kelpaa olla ja elää, kun mistään ei ulkomaan elävien tarvii maksaa. On ilmaiset asunnot, vettä, sähköä, Kela maksaa polkupyörät, telkkarit, vaatteet ym. Ei oo ihme että verotulot ja rahat hupenee. Ja ottaneet vielä velkaa, että esim. urkkilandiaan saadaan muutama miljoona tai enemmänkin miljardi upotettua.

• Anonyymi00003

Mene töihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      165
      1424
    2. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      705
    3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      87
      667
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      558
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      516
    6. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      506
    7. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      480
    8. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      112
      473
    9. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      463
    10. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      46
      450
    Aihe