Käykäähän lukemassa tämän "tietyn" , Suomen valtion tukeman rikollisryhmän harjoittamasta rikollisesta toiminnasta ja ihmiskaupasta,jospa teidänkin silmät avautuvat näkemään tosi asiat!
Lapin Kansa 26.4.2026
18
666
Vastaukset
- Anonyymi00001
Löytyi ihan linkkikin uutiseen. Laajaa ja organisoitua on ollut toiminta. https://www.lapinkansa.fi/ihmisia-kuljetettiin-ruotsista-suomeen-auton-takak/13467971
- Anonyymi00002
OIKEA RIKOS POLIISI tutkii tapausta, jo oli aikakin ja saisi myös verottaja ruveta tutkimaan heidän talo kauppoja,asunto-osakkeiden vuokrausta,autojen maahantuontia ja myyntiä.
- Anonyymi00003
Yksittäis tapaus, ei koko heimoa voi syyttää.
- Anonyymi00004
..näin on , jos nyt 99,9 % tekee mitä tekee , ei kaikkia voi syyttää ...
- Anonyymi00005
Kerro kuka on ulkona näistä rikolliskuvioista,tuskin kukaan .
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kerro kuka on ulkona näistä rikolliskuvioista,tuskin kukaan .
Kaikki ketkä minä tunnen, parempia naapureita kuin valkolsiset.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
..näin on , jos nyt 99,9 % tekee mitä tekee , ei kaikkia voi syyttää ...
Aivan, ei 0.1 % vuoksi voi kaikkia tuomita.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kaikki ketkä minä tunnen, parempia naapureita kuin valkolsiset.
Osanotto jos sinulla on tuollaiset naapurit,varo ettei seura tee kaltaisikseen.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Osanotto jos sinulla on tuollaiset naapurit,varo ettei seura tee kaltaisikseen.
Loisto naapurit, paremmat ei voisi olla, sinulla varmaan räyhäävät juopottelevat valkolaiset jotka ovat tehneet sinusta kaltaisensa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Loisto naapurit, paremmat ei voisi olla, sinulla varmaan räyhäävät juopottelevat valkolaiset jotka ovat tehneet sinusta kaltaisensa.
Loistokkuus on kaukana noissa rosvoissa ja huijareissa,ainoastaan varastetut korut voivat loistaa auringon paisteessa!
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Loistokkuus on kaukana noissa rosvoissa ja huijareissa,ainoastaan varastetut korut voivat loistaa auringon paisteessa!
Nehän on räppäreitä joiden korut auringossa loistaa !
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mustalaisia ei kukaan halua naapurikseen.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mustalaisia ei kukaan halua naapurikseen.
Et sinä raukka ole kaikkien edustaja, sinun traumasi ovat ihan sinun ikiomia ei muiden. 🤕
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Et sinä raukka ole kaikkien edustaja, sinun traumasi ovat ihan sinun ikiomia ei muiden. 🤕
Ei ole traumoja,kun ei ole mustalaisia näköpiirissä!
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei ole traumoja,kun ei ole mustalaisia näköpiirissä!
Minä kadehdin sinua.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minä kadehdin sinua.
Kaikkihan täällä ihan kaikesta kaikkia kadehtivat, geenivirhe syynä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kaikkihan täällä ihan kaikesta kaikkia kadehtivat, geenivirhe syynä.
Romaneilla ei ole tuota geenimuunnosta.
- Anonyymi00019
Ei voi, mutta miksi heitä on niin paljon vankiloissa juuri varkausrikosten takia?
Entäpä romanialaisten kerjäläisten tekemät rosvoukset? Onko varastaminen geeneissä? Ennen muinoin tekivät hevoskauppaa ja huijasivat, oli maalattuja hevosia, kipeät jalat juoksutettu turraksi ym. ym
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662221Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61836Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381354Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216997Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.94983En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71980Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21945- 19776
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93729