Osaiskohan kukaan sanoa mikä mulla on? Mulla ollu outo jakso peräpukaman jälkeen missä käun useita kertoja 2-3tunnin sisällä ulostamassa. Ekan kerran jälkeen menee 5-20min ku pitää juosta uudestaan 6→7→5→6→5→3→2→2→2→5→4→17->? Eli tossa välit päivissä. Pahimmillaan 9 kertaa ja nyt pienimmillään 2... Viimeeks oli 17 päivää väliä ja nyt sit uudestaan
Julkiselle en pääse ku vasta ens kuussa ja sekin yleislääkäri...
Outo suolen toiminta
3
275
Vastaukset
- Anonyymi00003
Tähystykseen sun pitää päästä. Ennen sitä varmaan vaan joutuu arvailemaan niitä oireita.
- Anonyymi00004
Joo olet menoss julkiselle ja yleislääkärille, hänen pitäisi sitten lähettää peräsuolen tähystykseen.
En ymmärtänyt ongelmaasi.
Ajattelin vain yhden vaihtoehdon.
Olisiko uloste kovaa ja kasaantuisi suolistoosi ja sitten kun alkaa tulemaan niin sitten tulee useammin ja toimii normaaliin tilaan.
Sitten taasen jää päivä pari väliin ja uloste kovettuu , eikä tule mitää.
Pehmittämiseen on monia aineita. Itse sain Lonkkaleikkauksen jälkeen
PEGORION jauhe oraaliliuosta varten, annospussi 12 g, se pehmittää. On helppo juoda liuos. Yleensä ei kannata ostaa pienempää pakkausta, se on kallista.
Toki siltikin lääkäriin ja tähystykseen
On siemen jauheita jotka on vaikea niellä, ja minulla ne eivät pehmitä ulostetta, lisäävät vain ja sen takia ei hyvä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881561
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1181444Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras711299- 301202
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1181020Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46948- 21910
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66828- 46753