Mutta kun olemme niin erilaisia, ettei se onnistu. Kömpelöitä karkeuksia vain huutelette, ja tyhmiä juttuja rustaatte. Kei-kansan persoonallisuus ei sovi mulle.
Olisi hyvä olla gay
20
355
Vastaukset
- Anonyymi00001
Törkeyksiä kirjoittelee nämä pienet kikkelipojat, eikä ne näytä koskaan aikuistuvan. Tumputtavat tietysti näille jutuilleen, ja saavat siitä jatkuvaa tyydytystä.
- Anonyymi00004
Kertoo itse nyrkkikyllikki 🤣😅
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kertoo itse nyrkkikyllikki 🤣😅
Hähähää mitäs kerroit. Klo 03:58. Kylliki itse ollut asialla.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hähähää mitäs kerroit. Klo 03:58. Kylliki itse ollut asialla.
Sää mää ja bää meidän oma pikku kyyläri buaahaa
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sää mää ja bää meidän oma pikku kyyläri buaahaa
Hähähää mitäs olet hähähää.
- Anonyymi00002
Tämä on siis todellinen tilanne: tykkään pojista, mutta en heidän jutuistaan, enkä persoonallisuudestaan. Kommunikoinnin osalta tykkään naisista enemmän.
Miksi gay-kansan pitää olla niin karkeaa, tyylitajutonta ja TYHMÄÄ sakkia? 😭 - Anonyymi00003
Voihan persesuoli 😅🤣
- Anonyymi00006
Mikäs sitä alko vaivaa keskellä yötä 03:58 Mitäs annoit buaahaa spedelle persettä hähähää
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mikäs sitä alko vaivaa keskellä yötä 03:58 Mitäs annoit buaahaa spedelle persettä hähähää
Sää mää ja bää rassaa persettään buaahaa
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sää mää ja bää rassaa persettään buaahaa
Buaahaa mitäs rassaat. Sää mää ja bää vittu mikä perseen rassaaja olet buaahaa. Mitäs olet.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Buaahaa mitäs rassaat. Sää mää ja bää vittu mikä perseen rassaaja olet buaahaa. Mitäs olet.
Sää mää ja bää meidän oma pikku marakatti buaahaa
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sää mää ja bää meidän oma pikku marakatti buaahaa
Buaahaa sinähän sen tiedät mikä olet. Niuvanniemen lemmikki marakatti buaahaa!
- Anonyymi00009
Minusta parasta olisi olla riski mies, sellainen, joka pystyisi nujertamaan minut ja antaisi koivuvitsaa paljaalle pyllylle. Kamppailuvaihe on parasta ja jännintä. Vitsan laulua kuuntelen rauhassa, koska hän on voittanut ja minä ihailen häntä.
- Anonyymi00014
Mee niuvanniemeen siellä spede piiskaa perseesi vereslihalle buaahaa
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mee niuvanniemeen siellä spede piiskaa perseesi vereslihalle buaahaa
Buaahaa spede se taas lupaa paljon buaahaa. Spede oletko muuten entinen nyrkkeilijä aivosolusi tuntuu olevan aika kuolleita. No siksihän sä siellä tietysti oletkin.
- Anonyymi00015
Tämä koko homostelu on vain muoti ilmiö. Miksi näin en ymmärrä. Nainen on luotu miehelle piste. Muu on epänormaalia esittämistä.
- Anonyymi00016
Piilopuppeli tietää
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Piilopuppeli tietää
Mitäs sinulta kysyttiin. Mitäs tiesit.
- Anonyymi00020
Hyi saatana että pillut on kuvottavan näköisiä. Ja hajuisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412