Milloin me nähdään? Minulla on niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin halata sinua ja käpertyä sinun kainaloon.
Miksi tämä ei ikinä ole edennyt mihinkään? Vaikka lähes aina olemme olleet läheisissä väleissä.
Onko minussa jotain vikaa?
Koska kyllä sinulle kaikki muut kelpaa. Oli se sitten suhteessa, tai pelkkää hauskanpitoa. Ja minä en kelpaa sinulle mihinkään...
N->M
Kerro minulle
6
312
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos hän edes soittaisi!
- Anonyymi00005
Ei ole numeroa mihin soittaa
- Anonyymi00002
Kelpaat, mutta aina kun yrittää vähän vihjailla niin sinukta alkaa se kalkkis naisen ulina ja ja syyttely, että haluan vain sitä ja et pysty kuin juttelemaan, koska sinulla on mukamas niin hlvtisti tunteita jne. Stanastana🤬🤬🤬🤬🤬
- Anonyymi00004
Ei kyllä osu tämä.
- Anonyymi00003
jos haluaa mennä nukkumaan jote4nkin omaa pwetiin jotain, ei ole kummityus-poppeja peiyyojern alla, muyya niin... katsoin naiste3n juoksukilpaiplusa... miyry rfres jaksavatkin.
- Anonyymi00006
Kelaappa ajatuksia ja mieti kuinka iljeitä ja pirun vitun viestejä olet mulle lähetelly olet mt onkelmainen sori vaan mutta mulla ei enää ole minkäälaisia tunteita sua kohtaan kunntoi sama paska toistuu joka kerta eli antaa olla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä1083078IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl642222Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri1582148Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al421822- 1471484
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha6241016- 100926
- 56808
- 89808
- 56749