Jään loppuelämäkseni peiton alle synkistelemään näitä asioita. Olen alkanut inhota itseäni pohjattomasti. Se millaisena minut ihmiset ovat nähneet on todella surkeaa. Älkääkä sanoko etten voi tietää mitä minusta ajatellaan. Tasan tarkkaan tiedän, kun olen lukenut sen asiakirjoista. Tunnen itseni niin surkeaksi luuseriksi, etten löydä sille sanoja enää.
Voi että kun masentaa syvästi
18
264
Vastaukset
- Anonyymi00001
Semmossii ne printatut jutut on.
- Anonyymi00002
Oletko tehnyt jotain ikävää? Kyllä se elämänilo vielä tulee, nyt levähdät ja otat rauhallisesti.
- Anonyymi00003
oletko hoitanut omat kuin taloudellisetkin asiat pois... jotkin niin vanhat James 007 -elokuvat aivan hauskoja kun on naisagenttejakin näyttelemässä
- Anonyymi00004
Tuohan on loistava tilanne! Tiedät nyt ne ongelmakohdat joiden vuoksi asiat ovat noin joten sinulla on mahdollisuus lähteä niitä korjaamaan. Jokainen korjattu asia muuttaa suuntaa paremmaksi ja kevyemmäksi. Ottaa vain pienen palan kerrallaan työnalle ja keskittyy vain siihen. Kun olo sen myötä helpottaa vapautuu lisää voimavaroja jo seuraavaan juttuun.
- Anonyymi00006
Olin jo kuvitellut kasvaneeni ihmisenä. Asiakirjat ovat melko vanhoja eivätkä kuvaukset pidä paikkaansa enää. Menin vain niihin niin syvälle, että uskoin olevani se tyyppi edelleen ja olin itselleni vihainen. Olen todella pettynyt silloiseen itseeni. Minun on vaikea myöntää millainen olen ollut.
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olin jo kuvitellut kasvaneeni ihmisenä. Asiakirjat ovat melko vanhoja eivätkä kuvaukset pidä paikkaansa enää. Menin vain niihin niin syvälle, että uskoin olevani se tyyppi edelleen ja olin itselleni vihainen. Olen todella pettynyt silloiseen itseeni. Minun on vaikea myöntää millainen olen ollut.
Aloituksessasi kirjoitit, että olet alkanut pohjattomasti inhota itseäsi. Se jos jokin on on asia jonka työstäminen voi antaa elämään valtavasti iloa ja keveyttä. Toki mikä itsellesi hyvältä tuntuu. Joskus prosessit vaativat oikean hetken.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Aloituksessasi kirjoitit, että olet alkanut pohjattomasti inhota itseäsi. Se jos jokin on on asia jonka työstäminen voi antaa elämään valtavasti iloa ja keveyttä. Toki mikä itsellesi hyvältä tuntuu. Joskus prosessit vaativat oikean hetken.
Kyllä mä tuödtån näitä asioita.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kyllä mä tuödtån näitä asioita.
Hups, siis työstän.
- Anonyymi00005
Kerro lisää noista asiakirjoista
- Anonyymi00007
Hienosti esität minua. Minä muuten tasan tarkkaan olen koko ajan tiennyt millainen olen ollut ja olen vihannut itseäni sen takia koko ajan. Ei ole siis kyse siitä etten olisi myöntänyt sitä itselleni.
- Anonyymi00008
En ole muille puhunut asiasta koska en halua kuulla yhtäkään kommenttia siitä.
- Anonyymi00009
En esitä ketään. Minä en ole tiennyt ihan tasan tarkkaan kaikkea ja olen opetellut vuosien aikana antamaan armoa itselleni ja onnistunutkin rakastamaan uutta minääni. Nyt siltä vaan meinaa pudota pohja, kun nousee aina vaan ikävämpää tietoisuuteen.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
En esitä ketään. Minä en ole tiennyt ihan tasan tarkkaan kaikkea ja olen opetellut vuosien aikana antamaan armoa itselleni ja onnistunutkin rakastamaan uutta minääni. Nyt siltä vaan meinaa pudota pohja, kun nousee aina vaan ikävämpää tietoisuuteen.
Hehheh, kyllä sinä esität minua. Ja minä en todellakaan ole oppinut antamaan armoa itselleni tms. En koskaan tule hyväksymään sitä mikä paskaläjä olen ollut.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Hehheh, kyllä sinä esität minua. Ja minä en todellakaan ole oppinut antamaan armoa itselleni tms. En koskaan tule hyväksymään sitä mikä paskaläjä olen ollut.
Miten niin esitän ja miksi vtusss esittäisin yhtään ketään muuta kuin itseäni? Ei ole voimia eikä kiinnostusta alkaa satuilemaan kenenkään muun elämästä. Omassakin on tarpeeksi.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Miten niin esitän ja miksi vtusss esittäisin yhtään ketään muuta kuin itseäni? Ei ole voimia eikä kiinnostusta alkaa satuilemaan kenenkään muun elämästä. Omassakin on tarpeeksi.
No sitten olet vissiin paljolti samassa tilanteessa kuin itse olen..
- Anonyymi00010
Voimia elämääsi. Minäkin olen surkea muiden silmissä.
- Anonyymi00013
Voimia sinullekin!
- Anonyymi00018
Virheistä oppii. Jos asiakirjoilla ja muilla papereilla ei tee mitään, hävittäkää ne. Uusi alku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648