MIKSI THAIMAASSA EI VOI JOTAIN TEHDÄ PERHEPARISUHTEESSA.

Anonyymi-ap

Moottoripyöräilyyn tarvitaan moottoripyörä.

Sulkapalloiluun tarvitaan sulkapallohalli ja vuoro sinne.

Tenniksen pelaamiseen tarvitaan tenniskenttä ja vuoro sinne.

Yhteiseen lenkkeilyyn tarvitaan lenkkarit ja ne vaimon jalkaan.

Isän ja lapsen kahdenkeskiseen viikonloppuun tarvitaan vanhempi lapsi.

Susikoiraa ei voi kouluttaa kulkemaan rinnalla ilman talutushihnaa, koska luonnossa on muita eläimiä, jopa käärmeitä.

Ei voi vaihtaa omaan mopoon moottoriöljyjä koska se on huollossa halpaa.

Ei voi pitää autoaan itse siistinä eikä täyttää pissapoikaa, koska sen voi ostaa liisinkipalvelun ohessa.

Lopuksi viisaan miehen toteamus. Yhteinen kotikokkaus ei onnistu yksin.

11

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Voi tehdä noita kaikkia jos on siellä ja on nuo kaikki olosuhteet käytettävissä. Sinulla vaan ei ole ja olet Suomessa.

• Anonyymi00002

Perheen Suomen matkaan tarvitaan turrevisat mutta hankalaa passittomille lapsille.

Bisnesmatkailukin kuuluu vain isän oikeuksiin ja Tinderin haaveisiin.

• Anonyymi00003

Miten se nyt hankalaa olisi kun passin saa koska vaan lapsille kahdessa päivässä?

Ei tarvitse ihan vauvakuvaa laittaa passiin, kuten oli toisen poikani passissa Suomessa kuva joka oli otettu 6 kuukauden iästä ja se oli voimassa ainakin viisi vuotta.

Koulusta on oltu tämänkin vuodenkin aikana jo miltei kymmenen päivää pois perhelomailun vuoksi saarilla, Koratissa ja Pattayalla. Alkaa koulu puolesta tulla sanomista jos enemmä sieltä on pois ja tyttä on tunnollinen koulun suhteen ja pelkää jäävänsä jälkeen.

Sellaista se katsos on kouluikäisten kanssa, ei heitä voi retuuttaa sinnetänne ex tempore pois koulusta ja kavereiden luota ja kotona on kaikki mitä tarvitsee. Matkailut tapahtuu sitten lomilla ja kun on hieman sitä ikää.

Kyllä meillä on niinkin päin että äiti on viikonlopun työmatkalla siskonsa kanssa ja pari kertaa ollut niissä Unicefin miiteissä viikonlopun. Ei sinne mennä koko perheellä häiritsemään toisten työntekoa.

Öljynvaihot kuuluu autojen huolto-ohjelmaan ja niistä tulee leima huoltokirjaan. Tietenkään tonnin Skodaa ei kannata vielä huoltoon, vaan se kannattaa vähävaraisen tehdä itse.

Ei ole aikaa sulkapalloiluihin eikä vaimo pysy lenkillä perässä ja kukas niiden lasten perään sitten katsoo sillä aikaa?

Koira pysyy omalla pihalla hyvin ja tietää rajansa. Pysyy messissä lenkilläkin, mutta jos saalista näkyy niin vietti voittaa siinä tapauksessa ja siinä voi käydä huonosti villisian tai piikkisian kanssa, tai toisen koirankin kanssa.

Olet Posso kova poika neuvomaan kaikenlaista ja aivan nollakokemuksella. Miten sinä punkero muka olet koirien kanssa lenkkeillyt ja milloin? Takuulla et saa Hua Hinissa juoksuttaa vapaana aggressiivisiksi kuvailemiasi koiria, sillä jos ne puree jotakuta, olet sinä se syyllinen.

Meillä kokataan yhdessä melkein joka päivä jossakin vaiheessa, teillä ei kokata. Meillä touhutaan lasten kanssa kaikenlaista viikon mittaa, teillä ei touhuta. Jos et muista niin pojalla on crossipyörä ja tyttö osaa jo ajaa mönkijää.

Yhteistä on myös kasvimaalla touhuaminen, illalla farmilla kokoontuminen, uiminen, saunominen jne. Minulla on aikaa paljon enemmän kuin keskiverrolla työssäkäyvällä perheenisällä.

Johtuu siitä että ne vähäiset työt mitä on, ovat kaikki tässä kotona ja sadanmetrin sisällä talosta. Kouluun viemisen hoidan käytännössä aina minä ja takaisin se joka on parhaiten paikalla. Myös kimppakyytejä on käytössä.

Pienten lasten paikka ei ole ison MP:n kyydissä ja kaksi tärkeintä syytä siihen on että se on vaarallista lähinnä lapsen niskojen vuoksi ja viihtyminen on aivan nollassa litistettynä selkään kiinni.

Olen saanut kaksi aikuista ihmistä itkemään MP:n kyydissä ajamalla aggressiivisesti. Toinen kertoi laatineensa kuolinilmoitustaan kyydin aikana.

Yksi meinasi tukehtua kypärän remmiin kiihdyttäessä kun oli Hayabusan kyydissä eikä remmi ollut kunnolla kiinni hassussa polttarikypärässä. Kaula oli vereslihalla kun kypärä muljahti takaraivolle.

En pelleile enää koskaan yhtään prätkällä enkä vaaranna ketään. Jos jossakin vielä joskus kaahaan, se tapahtuu radalla ja alan olla vähän liian vanha ja arka sellaiseen. Tehokkaat prätkät eivät ole lasten leikkikaluksi tarkoitettuja. Sen sijaan esim vesipuistot ja rantaleikit sopii mainiosti.

Näin on taas valistettu ja koulutettu lapsetonta, vaimotonta ja pennitöntä uneksijaa.

2010

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Miten se nyt hankalaa olisi kun passin saa koska vaan lapsille kahdessa päivässä?

Ei tarvitse ihan vauvakuvaa laittaa passiin, kuten oli toisen poikani passissa Suomessa kuva joka oli otettu 6 kuukauden iästä ja se oli voimassa ainakin viisi vuotta.

Koulusta on oltu tämänkin vuodenkin aikana jo miltei kymmenen päivää pois perhelomailun vuoksi saarilla, Koratissa ja Pattayalla. Alkaa koulu puolesta tulla sanomista jos enemmä sieltä on pois ja tyttä on tunnollinen koulun suhteen ja pelkää jäävänsä jälkeen.

Sellaista se katsos on kouluikäisten kanssa, ei heitä voi retuuttaa sinnetänne ex tempore pois koulusta ja kavereiden luota ja kotona on kaikki mitä tarvitsee. Matkailut tapahtuu sitten lomilla ja kun on hieman sitä ikää.

Kyllä meillä on niinkin päin että äiti on viikonlopun työmatkalla siskonsa kanssa ja pari kertaa ollut niissä Unicefin miiteissä viikonlopun. Ei sinne mennä koko perheellä häiritsemään toisten työntekoa.

Öljynvaihot kuuluu autojen huolto-ohjelmaan ja niistä tulee leima huoltokirjaan. Tietenkään tonnin Skodaa ei kannata vielä huoltoon, vaan se kannattaa vähävaraisen tehdä itse.

Ei ole aikaa sulkapalloiluihin eikä vaimo pysy lenkillä perässä ja kukas niiden lasten perään sitten katsoo sillä aikaa?

Koira pysyy omalla pihalla hyvin ja tietää rajansa. Pysyy messissä lenkilläkin, mutta jos saalista näkyy niin vietti voittaa siinä tapauksessa ja siinä voi käydä huonosti villisian tai piikkisian kanssa, tai toisen koirankin kanssa.

Olet Posso kova poika neuvomaan kaikenlaista ja aivan nollakokemuksella. Miten sinä punkero muka olet koirien kanssa lenkkeillyt ja milloin? Takuulla et saa Hua Hinissa juoksuttaa vapaana aggressiivisiksi kuvailemiasi koiria, sillä jos ne puree jotakuta, olet sinä se syyllinen.

Meillä kokataan yhdessä melkein joka päivä jossakin vaiheessa, teillä ei kokata. Meillä touhutaan lasten kanssa kaikenlaista viikon mittaa, teillä ei touhuta. Jos et muista niin pojalla on crossipyörä ja tyttö osaa jo ajaa mönkijää.

Yhteistä on myös kasvimaalla touhuaminen, illalla farmilla kokoontuminen, uiminen, saunominen jne. Minulla on aikaa paljon enemmän kuin keskiverrolla työssäkäyvällä perheenisällä.

Johtuu siitä että ne vähäiset työt mitä on, ovat kaikki tässä kotona ja sadanmetrin sisällä talosta. Kouluun viemisen hoidan käytännössä aina minä ja takaisin se joka on parhaiten paikalla. Myös kimppakyytejä on käytössä.

Pienten lasten paikka ei ole ison MP:n kyydissä ja kaksi tärkeintä syytä siihen on että se on vaarallista lähinnä lapsen niskojen vuoksi ja viihtyminen on aivan nollassa litistettynä selkään kiinni.

Olen saanut kaksi aikuista ihmistä itkemään MP:n kyydissä ajamalla aggressiivisesti. Toinen kertoi laatineensa kuolinilmoitustaan kyydin aikana.

Yksi meinasi tukehtua kypärän remmiin kiihdyttäessä kun oli Hayabusan kyydissä eikä remmi ollut kunnolla kiinni hassussa polttarikypärässä. Kaula oli vereslihalla kun kypärä muljahti takaraivolle.

En pelleile enää koskaan yhtään prätkällä enkä vaaranna ketään. Jos jossakin vielä joskus kaahaan, se tapahtuu radalla ja alan olla vähän liian vanha ja arka sellaiseen. Tehokkaat prätkät eivät ole lasten leikkikaluksi tarkoitettuja. Sen sijaan esim vesipuistot ja rantaleikit sopii mainiosti.

Näin on taas valistettu ja koulutettu lapsetonta, vaimotonta ja pennitöntä uneksijaa.

2010

Sensukalla ei ole koskaan siis ollut autoa jossa öljynvaihdot kuuluu huolto-ohjelmaan. Monet ostajat eivät osta autoa jossa ei ole täydellistä huoltokirjaa.
        On se Senssu melkoinen miljonääri kyllä ja miljoonajahteihinkin hän vaihtaa ihan itse öljyt. Totuus on että isällään ollut kaksiheppainen tohatsu 70-luvulla ja isäukko on humalassa näyttänyt että katos poika tätä kun isi osaa..

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

2010

Pasanen on kova rassaamaan vehkeitään itse, kun teki pyöräremontinkin tekoälyn avulla wolttikuskin sähköpyörään ihan itse, tosin vain virtuaalisesti.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sensukalla ei ole koskaan siis ollut autoa jossa öljynvaihdot kuuluu huolto-ohjelmaan. Monet ostajat eivät osta autoa jossa ei ole täydellistä huoltokirjaa.
        On se Senssu melkoinen miljonääri kyllä ja miljoonajahteihinkin hän vaihtaa ihan itse öljyt. Totuus on että isällään ollut kaksiheppainen tohatsu 70-luvulla ja isäukko on humalassa näyttänyt että katos poika tätä kun isi osaa..

Samalla tuli taputeltua ne Pasasen bemarit, kun ei rähjä tiennyt sitäkään ettei öljyjä voi itse vaihtaa arvokkaaseen autoon koska huollon leima ja allekirjoitus on vaadittu jo kasarilla, jotta auton arvo säilyy huollettuna autona.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Samalla tuli taputeltua ne Pasasen bemarit, kun ei rähjä tiennyt sitäkään ettei öljyjä voi itse vaihtaa arvokkaaseen autoon koska huollon leima ja allekirjoitus on vaadittu jo kasarilla, jotta auton arvo säilyy huollettuna autona.

Puhe on ollut mopon öljynvaihdosta mutta voithan sinä Savolaisena pönkittää olemustasi ryhtymällä arvokkaista autoista oireilemaan.

Onko jokin muu aihe aiheuttanu sun pieneen sieluun haavaumia?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Puhe on ollut mopon öljynvaihdosta mutta voithan sinä Savolaisena pönkittää olemustasi ryhtymällä arvokkaista autoista oireilemaan.

Aloituksessa.

Ei voi vaihtaa omaan mopoon moottoriöljyjä koska se on huollossa halpaa.

Ei voi pitää autoaan itse siistinä eikä täyttää pissapoikaa, koska sen voi ostaa liisinkipalvelun ohessa.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Et muista tuonkaan öljynvaihtojutun juurta?

Se oli siinä kun kerroit olevasi vaihtamassa öljyjä miljoonajahtiisi Phuketissa. Sanoin silloin ettei sellaisiin paatteihin tehdä itse öljynvaihtoja eikä huoltoja, kuten ei kalliisiin autoihinkaan.

Katsotaanpas näitä parin päivän sisällä tekemiäsi aloituksia, että mitä kaikkea olen tehnyt väärin.

- En anna lapsilleni hurjaa kyytiä isolla moottoripyörällä
        - En osta nahkapukua kahdeksanvuotiaalle tyttärelle Thaimaassa
        - En vie vaimoa pelaamaan sulista enkä tennistä

- En lenkkeile vaimon kanssa ja lenkkeilen koska olen narsisti mutta sbuge
        - Ostamani lenkkitossut on lapsilta pois
        - Olen ollut lihava sbuge

- En vietä isän ja lapsen kahdenkeskistä viikonloppua
        - En juoksuta koiraa vapaana yleisillä teillä
        - En osaa kouluttaa koiraa koska pelkään muita eläimiä¨

- En vaihda autoon enkä mopoon itse öljyjä vaan vien polleasti huoltoon polleillen
        - En osaa täyttää liisinkiauton pissapoikaa itse
        - En kotikokkaa yhdessä vaan kokkaan yksin vaimon kanssa

- En tee yhdessä mitään perheparisuhteessa
        - Kerron seksihaaveistani ja erektiosta Pattayan palstalla hulluna
        - Kerron testosteronista vaikka se ei kuulu Pattayalla vaan jätetään kotiin

- En vie viisi ja kahdeksanvuotiasta mukaani jokaiselle suomikäynnille
        - En ole hommannut lapsille passia enkä suomen kielen taitoa
        - Olen pahempi kuin Mika Muranen koska en antanut hakata itseäni silitysraudalla

- Homohönöttelen Hönöä kun voisin kutsua nätimmin vaikka pukamapaavoksi
        - En arvosta Ladaa vaikka se saavutti autojen kehityshuipun jo 1972 vuonna
        - Olen hullu kun en pelkää enkä kunnioita prosenttiliivimiehiä jotka Thaimaassa ovat ihan tavallisia thaimaalaisia prosenttiliivimiehiä

- Olen hullu ja epäsosiaalinen kun en majoittunut seurusteluaikana mummulassa mutta Senssu ei ole hullu vaikka ei majoittunut mummulassa vaan hotellissa vaimonsa kotikaupungissa

2010

PS: Jännää nähdä mitä teen väärin huomenna tai mitä jätän tekemättä kokonaan?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Et muista tuonkaan öljynvaihtojutun juurta?

Se oli siinä kun kerroit olevasi vaihtamassa öljyjä miljoonajahtiisi Phuketissa. Sanoin silloin ettei sellaisiin paatteihin tehdä itse öljynvaihtoja eikä huoltoja, kuten ei kalliisiin autoihinkaan.

Katsotaanpas näitä parin päivän sisällä tekemiäsi aloituksia, että mitä kaikkea olen tehnyt väärin.

- En anna lapsilleni hurjaa kyytiä isolla moottoripyörällä
        - En osta nahkapukua kahdeksanvuotiaalle tyttärelle Thaimaassa
        - En vie vaimoa pelaamaan sulista enkä tennistä

- En lenkkeile vaimon kanssa ja lenkkeilen koska olen narsisti mutta sbuge
        - Ostamani lenkkitossut on lapsilta pois
        - Olen ollut lihava sbuge

- En vietä isän ja lapsen kahdenkeskistä viikonloppua
        - En juoksuta koiraa vapaana yleisillä teillä
        - En osaa kouluttaa koiraa koska pelkään muita eläimiä¨

- En vaihda autoon enkä mopoon itse öljyjä vaan vien polleasti huoltoon polleillen
        - En osaa täyttää liisinkiauton pissapoikaa itse
        - En kotikokkaa yhdessä vaan kokkaan yksin vaimon kanssa

- En tee yhdessä mitään perheparisuhteessa
        - Kerron seksihaaveistani ja erektiosta Pattayan palstalla hulluna
        - Kerron testosteronista vaikka se ei kuulu Pattayalla vaan jätetään kotiin

- En vie viisi ja kahdeksanvuotiasta mukaani jokaiselle suomikäynnille
        - En ole hommannut lapsille passia enkä suomen kielen taitoa
        - Olen pahempi kuin Mika Muranen koska en antanut hakata itseäni silitysraudalla

- Homohönöttelen Hönöä kun voisin kutsua nätimmin vaikka pukamapaavoksi
        - En arvosta Ladaa vaikka se saavutti autojen kehityshuipun jo 1972 vuonna
        - Olen hullu kun en pelkää enkä kunnioita prosenttiliivimiehiä jotka Thaimaassa ovat ihan tavallisia thaimaalaisia prosenttiliivimiehiä

- Olen hullu ja epäsosiaalinen kun en majoittunut seurusteluaikana mummulassa mutta Senssu ei ole hullu vaikka ei majoittunut mummulassa vaan hotellissa vaimonsa kotikaupungissa

2010

PS: Jännää nähdä mitä teen väärin huomenna tai mitä jätän tekemättä kokonaan?

Olipa hurjaa kyytiä jälleen ja sellaisestahan on Savolaisen mukaan ollut puhe.

Mutta mikä pääasia, Tyttö2010Neitinen perheellinen miljonääri jälleen avautui koko pienellä sielullaan.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Olipa hurjaa kyytiä jälleen ja sellaisestahan on Savolaisen mukaan ollut puhe.

Mutta mikä pääasia, Tyttö2010Neitinen perheellinen miljonääri jälleen avautui koko pienellä sielullaan.

Nissan avensis oljuy mies puhuu odaniemessä ja dokaa dataa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      47
      2192
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      191
      2009
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      879
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      45
      857
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      835
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      736
    Aihe