David Willcock on kuollut

Anonyymi-ap

David Wilcock taitaa olla nimenä tuttu useimmille lukijoille.
Hän ampui itsensä 20.4.2026

12

496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Surullista kuulla ..

      Olen nähnyt hänet jossain dokumenteissa

      • Anonyymi00003

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/c6e580a5-de46-4cb8-b24a-340ef742334a

        Kutajevin mukaan Moskovassa on noin 3,5–4 miljoonaa islamia tunnustavia kaukasialaisia ja aasialaisten kansojen edustajia, jotka ovat valmiita toimimaan.

        – Hetkellä x, kun Venäjällä on toimittava, me toimimme.

        Tšetšeenipoliitikon mukaan hänen tukijansa ovat valmiita käyttämään kovia keinoja tavoitteidensa saavuttamiseksi.

        – Mitä meidän takanamme on? Ihmisiä, jotka tarvittaessa irrottavat pään, murskaavat kallon, menevät barrikadeille ja rakentavat barrikadin.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/c6e580a5-de46-4cb8-b24a-340ef742334a

        Kutajevin mukaan Moskovassa on noin 3,5–4 miljoonaa islamia tunnustavia kaukasialaisia ja aasialaisten kansojen edustajia, jotka ovat valmiita toimimaan.

        – Hetkellä x, kun Venäjällä on toimittava, me toimimme.

        Tšetšeenipoliitikon mukaan hänen tukijansa ovat valmiita käyttämään kovia keinoja tavoitteidensa saavuttamiseksi.

        – Mitä meidän takanamme on? Ihmisiä, jotka tarvittaessa irrottavat pään, murskaavat kallon, menevät barrikadeille ja rakentavat barrikadin.

        Tämä muistuttaa erästä palstahenkilöä kovasti. On varmaankin islamistiset oppinsa saanut suoraan kotoaan Tsetseniasta.


    • Anonyymi00002

      Tämä on siis sama Wilcock, joka oli valmis aina kertomaan tarinaa mistä vain aiheesta maksua vastaan.

    • Anonyymi00005

      Omaisuus arvioitu 1 - 5 miljoonaa dollaria ja tuloja kertyi enimmäkseen kirjoista, joita julkaisi useita. Kerrotaan veloista, mutta tuskin mikään ylitsepääsemätön tilanne ollut.

    • Anonyymi00006

      Miksi ampui itsensä?

      • Anonyymi00007

        Niinsanotusti "ampui itsensä" pahoin pelkään. Tiesi liikaa ja kävi karu kohtalo. Ihan yhtä hyvin olisi voinut "pudota ikkunasta".


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Niinsanotusti "ampui itsensä" pahoin pelkään. Tiesi liikaa ja kävi karu kohtalo. Ihan yhtä hyvin olisi voinut "pudota ikkunasta".

        Wilcock todennäköisesti tiesikin liikaa siitä firmasta, jonka kyytiin hän oli lyöttäytynyt. Stavatti Aerospace, jossa Wilcock oli muka olevinaan tutkimusvastaava, osoittautui ponzi-huijaukseksi, joka kääri sijoittajien rahat ja sitten valmisti ei-oota kunnes juttu alkoi paljastua.

        ----The Buffalo Newsin mukaan helmikuussa 2023 yksi Stavattin sijoittajista haastoi yrityksen oikeuteen väittäen kiristystä ja petosta ja väittäen yrityksen olevan pyramidihuijaus.[14][15][16]

        Joulukuussa 2024 Stavatti häädettiin osasta sen miehittämää tilaa Niagaran putouksilla, FlightGlobal raportoi.[17] Useita kuukausia myöhemmin, maaliskuussa 2025, Buffalo News -lehden henkilöstön pääkirjoitus arvioi, että "Stavatti Aerospace on kuluttanut tervetulonsa" Niagaran putouksilla ja että Beskarin oli aika "pakata tietokoneella luodut kuvansa ja lähteä".[18] Kolumni väitti edelleen, että "viiden vuoden lunastamattomien lupausten, perusteettomien vaatimusten ja maksamattomien velkojen jälkeen 9400 Porter Road näyttää edelleen pitkälti samalta kuin silloin, kun yritys muutti: tyhjä ja toimimaton" ja että "Stavatti ei ole valmistanut ainuttakaan lentokonetta – sotilaallista, kaupallista tai muuta".[18]----

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/19380829/kuolleita-tutkijoita-


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Wilcock todennäköisesti tiesikin liikaa siitä firmasta, jonka kyytiin hän oli lyöttäytynyt. Stavatti Aerospace, jossa Wilcock oli muka olevinaan tutkimusvastaava, osoittautui ponzi-huijaukseksi, joka kääri sijoittajien rahat ja sitten valmisti ei-oota kunnes juttu alkoi paljastua.

        ----The Buffalo Newsin mukaan helmikuussa 2023 yksi Stavattin sijoittajista haastoi yrityksen oikeuteen väittäen kiristystä ja petosta ja väittäen yrityksen olevan pyramidihuijaus.[14][15][16]

        Joulukuussa 2024 Stavatti häädettiin osasta sen miehittämää tilaa Niagaran putouksilla, FlightGlobal raportoi.[17] Useita kuukausia myöhemmin, maaliskuussa 2025, Buffalo News -lehden henkilöstön pääkirjoitus arvioi, että "Stavatti Aerospace on kuluttanut tervetulonsa" Niagaran putouksilla ja että Beskarin oli aika "pakata tietokoneella luodut kuvansa ja lähteä".[18] Kolumni väitti edelleen, että "viiden vuoden lunastamattomien lupausten, perusteettomien vaatimusten ja maksamattomien velkojen jälkeen 9400 Porter Road näyttää edelleen pitkälti samalta kuin silloin, kun yritys muutti: tyhjä ja toimimaton" ja että "Stavatti ei ole valmistanut ainuttakaan lentokonetta – sotilaallista, kaupallista tai muuta".[18]----

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/19380829/kuolleita-tutkijoita-

        Pidin hänen kirjastaan ja "Yhtenäiskenttäkö" se nyt oli nimeltään, mutta luottamus kärsi nyt tästä paljastuksesta. Eivät oikeasti henkiset ja totuudelliset ihmiset tuollaiseen huijakseen syyllisty.


    • Anonyymi00008

      Se siitä rikkaudesta

    • Anonyymi00010

      Aikaan voidaan Wilcockin mukaan vaikuttaa, mutta muutokset luovat uuden aikakerroksen, joka voi kilpailla alkuperäisen kanssa.

      • Anonyymi00011

        Mitä jos pierasee kilpailevaan aikakerrokseen? Haistaako naapuri sen vai jämähtääkö leija pysyvästi omaan kämppään?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe