?
Onko sinulla joku outo lempijuttu josta muut eivät tiedä?
23
334
Vastaukset
- Anonyymi00001
Otin kaivatustani screenshotin ja pyysin tekoälyä muokkaamaan siitä unelmien naisen! Sellaisen fantasia hahmon omaan käyttöön.
- Anonyymi00008
Haluan nähdä sen 😜
Miks ei se kaivatun pärstä kelvannut? - Anonyymi00020
Anonyymi00008 kirjoitti:
Haluan nähdä sen 😜
Miks ei se kaivatun pärstä kelvannut?Pärstä kelpasi, mutta tein hänestä vähän uhkeammman ja rohkempaa vaatetta jne.
- Anonyymi00023
Apua etkä 🤣
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Apua etkä 🤣
Kyllä ja tein vähn omaa kivaa sitä kuvaa katsoessa. Elämäni parhaimpia hetkiä. 🤤🫠😍🤩🥰😘🫶
- Anonyymi00002
Teetin kaivatustani mittojen mukaan nuken. Omaan käyttöön.
- Anonyymi00004
Kuinka aidon teit siitä? Kaadoitko ”sinne” kuivahiivapussin ja surströmming paketin?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kuinka aidon teit siitä? Kaadoitko ”sinne” kuivahiivapussin ja surströmming paketin?
Ei se mies haise sinulta.
- Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Haha!!! Repeilen tääl!!!
- Anonyymi00014
😂 Ainakin oot panostanut... Tavallaan.
- Anonyymi00021
Anonyymi00010 kirjoitti:
Haha!!! Repeilen tääl!!!
🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00006
Syön räkää välillä.
- Anonyymi00009
Minä jauhan varpaankynteni aamukahvin sekaan.
- Anonyymi00016
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minä jauhan varpaankynteni aamukahvin sekaan.
Kermalla vai ilman?
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kermalla vai ilman?
Että jos on jokin hyvä uus resepti, niin vinkkaa.
- Anonyymi00007
On, toki. En kuitenkaan kerro, koska sithän sais muutkin tietää. Itse asiassa niit on useita. Ja ainakin yksi uusi vielä tulossa.
- Anonyymi00011
Jalkojen ja käsien rasvaus. Monta muutakin mitä muut eivät tiedä koska olen yksinäinen itsellinen ihminen.
- Anonyymi00013
Mummon muusi.
- Anonyymi00017
Minä näpertelin muurahaiselle ravikärryt
- Anonyymi00022
😂😂
- Anonyymi00019
Palstailu,
Joku saattaa tietää 😘
On sulla vähän isommat hauikset, kun mulla, sillee silmämääräisesti arvioituna 😂 - Anonyymi00025
Ei ole, ja jos oon jotain outoja hommaillut niin en kyllä enää rupee hommailemaan.
- Anonyymi00026
Ihan normaali ihminen olen. Jos en ole niin se oli AI.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21615Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1051560- 141403
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211048- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2826Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29807Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770