Vappuna kohdataan. Oot ajatuksissani. Kesällä saamme toisemme elämäämme. Jos et pidä lupausta. Niin lähden pois kokonaan.
Vappuna näemme
25
321
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Vappuna?
- Anonyymi00002UUSI
Ei mulle..
- Anonyymi00003UUSI
Missä kohtaatte?
- Anonyymi00004UUSI
Kannattaa antaa nyt hyvät tunnisteet, ettei ehdi muuta suunnitella. Mielummin viestiä.
- Anonyymi00005UUSI
Jos ei tänä kesänä niin en halua sinua ikinä nähdä. Mikään ruusukimpput eivät enää pelasta tilannetta. Ei mikään. Mikään seinäruusu en ala olemaan ja oottamaan sua.
- Anonyymi00021UUSI
Antaaaks se muillekkin kuin vaimolle ruusuja kun ollut tuhmasti ?!?
- Anonyymi00006UUSI
Tärkeintä on et tapaaminen tapahtuu varmasti ja oikeasti, eikä taas petetty lupaus.
- Anonyymi00007UUSI
ei mua kiinnosta yhtään
- Anonyymi00008UUSI
Lähden pois kokonaan ja yhtään selitystä en enää kuuntele. En kuuntele! Joko näemme vappuna ja kesällä saamme toisemme. Tai sitten lähden pois. Sun armon aika mun suhteeni alkaa olemaan täysin loppu.
Mikään pelle en ole, että jään oottaa ihmisistä, joka ei osaa päättää. Joko olet vain mun kanssa tai sitten emme enää kohtaa missään. Poistan sinut täysin elämästäni.- Anonyymi00010UUSI
Ei mulla ole aikaa tuhlata suhun, jos et halua olla vain mun kanssa.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei mulla ole aikaa tuhlata suhun, jos et halua olla vain mun kanssa.
Kiva tietää olis kuka edes olet. Koska alkaa tuntua ettei ole aavistustakaan.
- Anonyymi00022UUSI
Vaimon kanssa vappuna
- Anonyymi00009UUSI
Sillä on jo T n.
- Anonyymi00011UUSI
Ehkä kannattaa kertoa tuollainen asia sille henkilölle suoraan.
- Anonyymi00012UUSI
Tosiaan, hyvä näkökulma.
- Anonyymi00013UUSI
Oletko edes yhteydessä siihen ihmiseen ja miksi kailota tänne?
- Anonyymi00014UUSI
Ihana nähdä Sinut Vappuna ❤️🥳
- Anonyymi00015UUSI
Kumpa saisin hänet elämääni ja omakseni ❤️
- Anonyymi00017UUSI
En tiedä kenelle tarkoitettu, mutta en ole luvannut kenellekään mitään! Yksin oleminen jatkuu niin kauan, kunnes kaikki häiriköinti on loppunut! Ystäväksi haluan vain suunnilleen samaa ikäluokkaa olevan miehen!
- Anonyymi00025UUSI
Kukahan oot?Samaa täällä koen ,en vain ole halunnut samanikäistä.
- Anonyymi00018UUSI
Lähdet kokonaan pois, mistä? Mikäli ei mulle tule irl tietoa vapusta niin tuskinpa nähdään. Sama pätee kesään ja toistemme saamisista.
Suosittelen suoraa viestiä jo tänään. Vappu kun on jo ihan kohta ja suunnittelen jo mitä tekisin. - Anonyymi00019UUSI
Ai kun ihanaa rakkaani. Tottakai pidän lupaukseni ❤️🌛
- Anonyymi00020UUSI
Tiedät missä lenkkeillä
- Anonyymi00024UUSI
Usutat jonku tuntemattoman toisen tuntemattoman häirintään.
- Anonyymi00023UUSI
Missäs tällainen lupaus on lausuttu? Ei kai vain palstalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
VVM Riikka Purra ministerin asemassaan valehteli ja rikkoi perustuslakia.
Valtiovarainministeri Riikka Purra (PS) kiisti Ylen ykkösaamussa luvanneensa ennen vaaleja, ettei pienituloisilta leikat257198Purra ennen vaaleja: "pienituloisten etuuksista leikkaaminen ei meille käy"
"...perussuomalaisten ero muun muassa kokoomukseen, joka haluaa leikata pienituloisten etuuksista, se ei meille käy."333489Ammattiliittojen jäsenmaksut valtion maksettavaksi
Ammattiliitot neuvottelvat jäsenilleen paremmat palkat, jotka lisäävät valtio verotuloja. Tästä syystä valton tulee maks223065Toksinen persuvasemmisto
Kun toksiset ihmiset eivät kykene hallitsemaan sinua, saamaan sinua näkemään asiat niin kuin he haluaa, toimimaan niin k202740Riikka Purra: Autoilu tulee Suomen valtiolle pyöräilyä edullisemmaksi! Siksi pyöräetu poistettiin!
🐸🐸🐸🐸🐸 Perussuomalaisten trollitehdas kiukkuaa kun Riikka Purra päästi taas sammakoita suustaan että autoilu tulee S3331775- 931167
- 94993
Tikkunenällä on kovat luulot itsestään
Mut ei tarjottavana muuta kuin katkeruutta, ilkeyttä ja ilkeä luonne hyih.. oikea miesten nielijä Onneksi kaivatullani13953Hei sinä (m)
Meidän välinen tunnepyörremysky alkoi viime syksynä eikä ainakaan mun taholta ota laantuakseen. Tulet mun mieleen päivit1937- 78929