Jos ei kestä irstailua, niin voi voi.
Turha odottaa prinsessakohtelua.
22
323
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oon syntynyt kultalusikka suussa...
- Anonyymi00002
Itkupilli
- Anonyymi00003
jos ei vaan tulla toimeen
- Anonyymi00004
Noh se sun perä reijän nuuhkinta pyyntö. Voi olla monelle liikaa.
- Anonyymi00022
Jos ihminen pyytää sulta tollaista niin voit varautua siihen, että tulee pyytämään jatkossa vielä oudompia juttuja ja niitä tulee paljon. Sivuhuomautus.
- Anonyymi00005
NORMAALIT KÄYTÖSTAVAT. irstailu ei ole sellaista.
- Anonyymi00006
Onneks on liuta parempia tarjouksia ei tarvi tyytyä tuollasee.
- Anonyymi00008
Tämä!
Miehet tulevat kiukuttelemaan Tinderiin tajuamatta, että tilalle on tulossa jo 25 uutta. - Anonyymi00010
Sulla ei oo vara valita
- Anonyymi00007
En oo prinsessa, joten en odota prinsessakohtelua 😉
- Anonyymi00011
Sanoitko tuon niinku peilin edessä? Tiedät olevasi menossa jonkun luo ja psyykkaat ittees noin?
- Anonyymi00012
Tiedoksi naiselle: minä en vaadi mitään irstauksia enkä hyväksymään semmoisia. Saat prinsessakohtelua.
- Anonyymi00017
Minä en halua prinsessakohtelua keneltäkään!
- Anonyymi00020
Siinä tapauksessa me ainakaan ei voida ikinä olla mitään.
- Anonyymi00021
Arvostan sitä. Hyvä, että joku ymmärtää. Olet hyvä mies. Olet paras mies. Tiedoksi sinulle.
- Anonyymi00014
uli uli
- Anonyymi00015
Puhutko noin itsellesi?
- Anonyymi00016
Odotan vaan, että jättäisit rauhaan.
- Anonyymi00018
Samoin minä odotan, että häirikkö jättäisi minut rauhaan! Ehkä se loppuu siihen jos kerron isommalle määrälle hänestä ja hänen kiusaamisestaan! Toivottavasti niin ei tarvitse tehdä!
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Samoin minä odotan, että häirikkö jättäisi minut rauhaan! Ehkä se loppuu siihen jos kerron isommalle määrälle hänestä ja hänen kiusaamisestaan! Toivottavasti niin ei tarvitse tehdä!
Ei taida olla silloin muita vaihtoehtoja.
- Anonyymi00023
Jumalista kumppania ja Herraa Jeesusta pelkäväää tässä etsitään. Kuten varmaan tiedät
- Anonyymi00024
Nyt ei taida olla kaikki reilassa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746