Tämä Trampin amputapaus oli selvästi lavastettu niinköbennen vaalejakin ollut,korvan hipaisu laukaus.Nyt tämä ampumatapaus oli sen takia että saadaan käännettyä puheenaihe poi Iranin sodan epäonnistumisesta kun kansa on kääntynyt Tramppia vastaan ja kannatus häipyy. Kovaa vauhtia kiinkö näillä Persuillakin ja hyvä niintuolle rupusakille
Persujen Idoli Donalt Tramppi taas tapetilla
5
109
Vastaukset
- Anonyymi00001
Heikko lavastus Trumpetin joukoilta. Koettaako hakea sääliääniä välivaaleihin vai kääntääkseen kansan huomion pois epäonnistuneesta Iran-casesta?
Teatraalisen esitelmän puolesta puhuu turvamiesten toiminta. Kuvanauhan mukaan noin 15 agenttia räpeltää aseitaan asemiehen hölkätessä aulan läpi haulikkonsa kera. Jos tuosta määrästä turvamiehiä kukaan ei saa asetta esiin muutamassa sekunnissa ja rei'itettyä asemiestä niin ammattia kannattaisi vaihtaa. Toisaalta jos ohje ampua osumatta on tullut ylempää niin sittenhän spektaakkeli on mennyt suunnitellusti.- Anonyymi00002
Teatteria kun kannatus häipyy jopa nämä Maga miehetkin.on tuominnut Trampin sotakiihkon vaikka ovat itsekin näitä Pyssy sankareita.
- Anonyymi00003
Laita korkki kiinni.
Tulevalla viikolla puhutaan muuten lisää SDP populistien VALEHTELUSTA - Anonyymi00004
Demari OPETTAJA
tulitti silmittömästi virkamiehiä
Yhdysvalloissa.
Väkivalta on ratkaisu
sosialistin ongelmiin.
JO
kolmas murhayritys !!!
Sosialistien rakentama valheiden verkosto
paljastuu
ja sekös niitä harmittaa.- Anonyymi00005
Demarit ovat valehdelleet suomalaisille jo sata vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203