Multimediaviestit ei tietenkään avaudu.
WhatsApp-viestejä tulee ihan solkenaan vaikka ei appia.
14
200
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mistä tiedät, että niitä tulee jos ei edes appia?
- Anonyymi00002
No tuleehan se puhelimeen tyhjä viesti mitä ei voi avata.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
???
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Niin se on ei viesti avaudu. Jos pyytää avaamaan tulee ilmoitus ei voi noutaa. Lähettäjän numero kyllä näkyy mutta ei mitään muuta.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niin se on ei viesti avaudu. Jos pyytää avaamaan tulee ilmoitus ei voi noutaa. Lähettäjän numero kyllä näkyy mutta ei mitään muuta.
Lähettäjä poisti viestin?
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Pääsetkö nettiin? Kato sieltä, jos pääset, mitä antaa ohjeeksi siihen, ettei nouda wa viestejä. Sivu
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Lähettäjä poisti viestin?
Tuskin kymmeniä kertoja poistanut ja usein heti katsonut. Monesta eri numerosta lähetetty.
- Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei mulla ainakaan tule. :o
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Pääsetkö nettiin? Kato sieltä, jos pääset, mitä antaa ohjeeksi siihen, ettei nouda wa viestejä. Sivu
Joskus kuva siirtynyt Telia omat sivut kohtaan, vaikka läppärissä tietenkin ihan eri numero.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei mulla ainakaan tule. :o
Ei kyllä mullekaan tule.
Ei edes ilmoituksia wa viesteistä.
Aika kummalliselle kuulostaa tuo homma. - Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Joskus kuva siirtynyt Telia omat sivut kohtaan, vaikka läppärissä tietenkin ihan eri numero.
Ei mulla ole läppärissä mitään numeroa, mitä tarkoitat?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei mulla ole läppärissä mitään numeroa, mitä tarkoitat?
No onhan se mokkulassa kortti ja oma numero, miten pirunlailla se yhteys muuten muodostetaan. Ei se läppärikään niin ihmelaite ole, että siitä suoraan kirkonkirjat näkyisi.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
No onhan se mokkulassa kortti ja oma numero, miten pirunlailla se yhteys muuten muodostetaan. Ei se läppärikään niin ihmelaite ole, että siitä suoraan kirkonkirjat näkyisi.
Jaa no tolla tavalla.
Itellä ei oo mitään mokkuloita niin en ajatellut tuota.
- Anonyymi00010
Miten niitä tosiaan voi tulla, jos ei appia. Kuvia voi lähettää wa:lla ja tekstiviesteillä, niinku mms tai silleen. Hanki wa sovelluskaupasta. Jos tarvitset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911199Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18905
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45803Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 12717
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72603