Navee GT3 Pro on DNA:lla 429,00 €
https://kauppa.dna.fi/tuote/p/navee-gt3-pro-sahkopotkulauta
Aattelin vähän hehkuttaa koska menin ostamaan ja ensituntuma moniin halppis skoottereihin verrattuna on hyvä.
Mutta sellainen seikka että heiltä tilatussa skootterissa ei ole cruise moodia, eli jos ajat pitkiä matkoja suoria teitä niin sormi väsyy yleensä, ja cruise moodi ei mene päälle eikä sille löydy asetusta... ellei tuota mene ns Unlockkaamaan.
Eli noihin on viritettynä valkoinen signaalikaapeli joka tutkii skootin käynnistyessä onko ns suojattu EU lainsäädännöltä(NAVEE supportni sanomana), vaikka itse suomessa Cruise moodin käyttäminen on sallittua ja EU:lla ei ole sellaista lakia, vaan ainoa mitä cruise moodin käyttämisestä on että pitää poistua kun jarrua painaa, kuten skuutti tekeekin.
Eli pienen epäröinnin jälkeen lopulta uskalluin ja poistin tuon rajoittimen, saadakseni käyttöön Cruise Modin, ja nätisti sehän tuolta valikosta löytyikin, eli laite heti resetoinnin jälkeen tunnisti mitkä ns oikeat asetukset on, mutta sen huomasin että maksimi nopeus nousi 32km/h joka on siis 7km/h ylinopeutta, siis jos kyseessä on ns ilmainen skuutti jolla ei ole liikenne vakuutusta.
Yritin etsiä onko keinoja jolla saada tuota nopeutta rajattua siten että cruise moodi säilyisi, onko kukaan tietoinen miten tätä saisi muokattua?
-
Sinällään en usko että hirmuisia rikesakkoja tulee jos poliisi joskus katsoo että mulla vaikka 30km/h vauhti (kun mittarit nyt yleensä näyttää pientä ylinopeutta), ja päättäisivät tarkistuttaa tämän. Sanoisin vain että en ole löytänyt miten saa nopeuden rajattua ja pidän kaupunki alueella 20km/h nopeuden, kun taas kun menen pitkille suorille pyöräteillä niin sen saatan vaihtaa tehon lisäämiseksi ylämäessä tms.
Parempi tietysti olisi jos tuohon pieneen ylinopeuteen löytyisi joku ratkaisu kuin vain elää siinä toivossa ettei minun ajamiseen puututa. En ole koskaan kolaria ajanut ja muutenkin tässä super hyvät jarrut, verrattuna halvempaan skootteriin joka menee tasan 25km/h ja on jopa 15 kiloinen (tämä navee tietääkseni 20kg (max raja 25kg)) niin uskoisin kyllä tämän skootin olevan max nopeuden kanssakin se turvallisin.
Navee GT3 Pro on DNA:lla 429,00euroa
Anonyymi-ap
0
52
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432160Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1821948- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78869Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44855Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931802- 54701